GuidZP400 |
740b4d03-3ea5-427f-bc05-d26936bca167
|
Biuletyn |
624797-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana
|
Regon |
00029361100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Skarszewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 5620600,
|
Zamawiajacy fax |
(58) 5623650
|
Zamawiajacy email |
k.narloch@kocborowo.pl, p.lipinska@kocborowo.pl
|
Adres strony url |
http://www.kocborowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.kocborowo.pl/przetargi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana, ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański - sekretariat pok. nr 6 w budynku administracyjnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
|
Numer referencyjny |
AG 261 – 39/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawę materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów dla Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp :
a. Kart danych technicznych/ kart produktu wystawionych przez producenta oferowanego asortymentu, w języku polskim, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów zgodnie z SIWZ (dotyczy pakietu nr 2 poz. nr 1, 2, 3, 4, 5 i 7).
Wykonawca winien w/w dokumenty złożyć w oryginale lub poświadczyć za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.
Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie cen określonych w § 3 ust. 1 i „Formularzu cenowym na dostawę materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów”, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy przedmiotu umowy po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone
w umowie. Dostawa przedmiotu umowy po cenach niższych niż określona w umowie nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Lignina, gaza, wata opatrunkowa, opaski, przylepce, płatki, taśmy chirurgiczne, plastry, kompresy, siatki opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchomajtki, podkłady, podpaski, majtki chłonne, krem ochronny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki hydrokoloidowe, opatrunki z pianki poliuretanowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Antybakteryjny jałowy opatrunek z maścią, jałowy opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania, przezroczysty samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej, opatrunek z włókien alginianów wapnia, amorficzny przezroczysty hydrożel, pianka do czyszczenia skóry w okolicach intymnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe suche nie nasączone żadnym preparatem myjki do mycia pacjenta, jednorazowe śliniaki z kieszonką dla dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki hydrokoloidowe, opatrunek antybakteryjny, opatrunek piankowy, pasta do wypełniania ran, jałowy żel hydrokoloidowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
|
| |