GuidZP400 |
face8101-7036-4271-b5e9-84794841143a
|
Biuletyn |
624847-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ochrony Roślin-Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
80217000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Władysława Węgorka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-318
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 649 000
|
Zamawiajacy fax |
618 676 301
|
Zamawiajacy email |
j.domagala@iorpib.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.ior.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
Nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ior.poznan.pl/redir,przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (w formie pisemnej-papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba zamawiającego: ul. Władysława Węgorka 20- w Poznaniu (60-318 Poznań) w pokoju nr 9 - na parterze w budynku dyrekcyjnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup fabrycznie nowych (nie regenerowanych, nie refabrykowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów
|
Numer referencyjny |
IORPIB/ZP/D/Mat.ekspl./2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i transport do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nie refabrykowanych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserografów, komputerów na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu (202 pozycje, szczegółowy wykaz i opis materiałów - w załączniku nr 1 do SIWZ). 1. Przedmiot dostawy musi: - być fabrycznie nowy , - posiadać fabryczne opakowanie, - być nie regenerowany, nie refabrykowany , - być wolny od wad technicznych i prawnych, - być dobrej jakości, - być dopuszczony do obrotu, - posiadać wyraźnie oznaczony termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności - posiadać kartę gwarancyjną dostarczaną przy każdej partii materiałów eksploatacyjnych - mieć okres przydatności do użytku nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. - być wyprodukowany w okresie do 6 miesięcy przed datą dostawy - charakteryzować się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny, - nie powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki, kserokopiarki, faksu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, kserokopiarki, faksu. Za materiały fabrycznie nowe należy uznawać materiały, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100 % nowe- czyli wytworzone od podstaw w 100% z części nowych nigdy wcześniej nie używanych- nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Jedynym dopuszczalnym wyjątkiem jest sytuacja, gdy na rynku nie ma w ogóle dostępnych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć to wyraźnie w formularzu cenowym)
|
Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór-zał. nr 3 do SIWZ) oraz wykaże, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizował lub realizuje w ramach jednej umowy co najmniej 1 zakup tuszy i/lub tonerów o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw tuszy i/lub tonerów o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto wykonanych lub wykonywanych w ramach jednej umowy w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający odstępuje od wymogu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (Informacji o treści złożonych ofert), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym(i) wykonawcą(ami) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym(i) wykonawcą(ami) (wzór –zał. nr 5 do SIWZ). UWAGA: NINIEJSZEGO OŚWIADCZENIA NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ (w momencie składania oferty nie ma bowiem danych na temat tego, kto złożył w postępowaniu oferty a właśnie w stosunku do tych wykonawców, którzy złożyli oferty składa się niniejsze oświadczenie)
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 PZP.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1) Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów. 2) Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej . 5) Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.D.,E SIWZ nie są dołączane do oferty.
|