1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1. siwz.
2. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy.
3. Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty.
6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
7. Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
8. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
9. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
10. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.
|
GuidZP400 |
dc4ee1a3-ff49-42e1-8616-abcb87667324
|
Biuletyn |
624632-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
|
Regon |
19056363200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Opata Hackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 627 38 18
|
Zamawiajacy fax |
58 663 16 66
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
|
Adres strony url |
https://opecgdy.com.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup obuwia roboczego
|
Numer referencyjny |
EZP/674/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1. siwz.
2. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy.
3. Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty.
6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.
7. Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00.
8. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
9. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy.
10. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
18815000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
104736,50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane obuwie robocze spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przesłać/dostarczyć do siedziby Zamawiającego, na adres: Kancelaria OPEC ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, przed upływem terminu, o którym mową w pkt. 12.1. siwz po jednej parze obuwia roboczego stanowiącej próbki w niniejszym postępowaniu przetargowym, w dowolnym rozmiarze, wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1 siwz, w następujących pozycjach:
1) nr 4 - BUTY MĘSKIE WYSOKIE, KLASA OCHRONY S3, WYKONANE ZE SKÓRY LICOWEJ O ZWIĘKSZONEJ WODOOCHRONNOŚCI, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADKA ANTYPRZEBICIOWA, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 - 47
2) nr 5 - BUTY ROBOCZE TYPU TRZEWIK KLASA OCHRONY S3, WIERZCH SKÓRZANY, WODOODPORNY, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADAKA ANTYPRZEBICIOWA Z KEWLARU, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 – 47
3) nr 6 - BUTY ROBOCZE TYPU TRZEWIK, OCIEPLANE, WIERZCH SKÓRZANY, WODOODPORNY, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADAKA ANTYPRZEBICIOWA Z KEWLARU, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 - 47
2. Przesłane/dostarczone do siedziby Zamawiającego wzory obuwia roboczego posłużą Zamawiającemu do oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu i podlegają zwrotowi Wykonawcy w nienaruszonym stanie.
3. Wykonawca winien przesłać/dostarczyć do siedziby Zamawiającego tylko próbki obuwia wymienionego w pkt. 6.2. siwz. Niedopuszczalnym jest przesłanie różnych wariantów obuwia opisanego w pkt. 6.2. siwz (w takim wypadku będą miały zastosowanie zapisy pkt. 21.1. n) siwz).
4. Przesłane/dostarczone próbki Wykonawca winien opisać w sposób jednoznaczny pozwalający na ich identyfikację. Brak możliwości identyfikacji obuwia uniemożliwi Zamawiającemu jego ocenę (w takim wypadku będą miały zastosowanie zapisy pkt. 21.1. m) siwz).
5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
|
IV 4 4 data |
2019-11-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|