GuidZP400 |
c2b84e0b-e737-460c-8246-ed8456ceeb95
|
Biuletyn |
627434-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
Regon |
00030643700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż doposażenia Ośrodka Onkologicznego Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
|
Numer referencyjny |
DA.271-69/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania CPV 33.14.00.00-3:
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, drobnego wyposażenia,
Zadanie nr 2 – dostawa mebli z płyty meblowej,
Zadanie nr 3 – dostawa sprzętu komputerowego.
W zakres przedmiotu umowy wchodzi - dotyczy zadanie nr 1, 2 i 3:
• dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2019, montaż, uruchomienie, instalacja,
• serwis gwarancyjny – przeglądy gwarancyjne,
• serwis naprawczy (serwisowanie) w okresie gwarancji,
• gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące,
• przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi (eksploatacji) w siedzibie Zamawiającego (odpowiednio do towaru),
• dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
Szczegółowy opis, ilość i wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy oraz załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
319122,92
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań.
Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania:
Inne dokumenty:
d. dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski - zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych;
• do oferowanych wyrobów medycznych załączyć Deklarację Zgodności producenta wystawioną na wyrób medyczny o danym numerze katalogowym, potwierdzającą zgodność oferowanego wyrobu medycznego o danym numerze katalogowym z Dyrektywą 93/42/EEC,
• w przypadku , gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia,
materiałów producenta dotyczących przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały – ze wskazaniem pozycji, której dotyczą).
Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku, kiedy oryginalne materiały informacyjne pochodzące od producenta, jako materiały do ogólnej dystrybucji mogą nie zawierać wszystkich szczegółowych danych parametrów technicznych wyszczególnionych przez Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza i uzna za wystarczające złożenie materiałów firmowych dystrybutora wraz z oświadczeniem dystrybutora, iż oferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, drobnego wyposażenia,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
244310,38
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - dostawa mebli medycznych, drobnego wyposażenia,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – dostawa mebli z płyty meblowej,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41853,19
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – dostawa mebli z płyty meblowej,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – dostawa sprzętu komputerowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32959,32
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – dostawa sprzętu komputerowego.
|
| |