GuidZP400 |
82e76559-d362-4851-87ef-af92e8569f3f
|
Biuletyn |
627235-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Kultury w Rzgowie
|
Regon |
47289778600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Rawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzgów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-030
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 214 13 12,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
j.rakowska@gok.rzgow.pl,
|
Adres strony url |
www.rzgowkultura.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzgowkultura.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzgowkultura.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Ośrodek Kultury w Rzgowie ul. Rawska 8, 95-030 Rzgów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie, dostawa i montaż sprzętu audio wraz z oświetleniem na sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Rzgowie, Rzgów, ul. Szkolna 7
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie, dostawa i montaż sprzętu audio wraz z oświetleniem na sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Rzgowie, Rzgów, ul. Szkolna 7”.
Szczegółowa specyfikacja techniczna systemu znajduje się w załączniku numer 1 do SIWZ.
W związku z warunkami technicznymi, konstrukcyjnymi oraz estetycznymi sali widowiskowej ), Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej 26 listopada 2019 roku, godzina 11.00; Wykonawca przeprowadza wizję lokalną na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt.
Przedmiot zamówienia obejmuje oprócz dostawy wszystkich elementów systemu nagłośnienia wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i okablowaniem, jego montaż, strojenie i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wymiarze 16 godzin.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie systemu nagłośnieniowego , na który składają się: dostawa i montaż systemu wyrównanego liniowo wraz z uruchomieniem i strojeniem o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 zł brutto;
oraz
co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem, konfiguracją i uruchomieniem systemu oświetlenia scenicznego w obiekcie kultury typu: sala widowiskowa, sala koncertowa, sala teatralna, opera, filharmonia, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
a) Specyfikację techniczną wraz ze szczegółowym formularzem cenowym – załącznik nr 1 do Oferty;
b) Karty katalogowe, ulotki, foldery, instrukcje obsługi, które potwierdzają że oferowane urządzenia posiadają parametry podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, którego wzór stanowi załącznik numer 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik numer 7 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
amawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron Umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w terminie określonym w Umowie;
2) w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego sprzętu,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości netto Umowy,
c) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany Umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony.
4. Zmiana Umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez Strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie.
5. Zmiana do Umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
6. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, przepisów prawa podatkowego, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację oraz obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|