GuidZP400 |
b1ab1bdf-1ed5-4da7-949f-e1c004aaa342
|
Biuletyn |
625624-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
|
Regon |
-0000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołów Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(025) 7817400,
|
Zamawiajacy fax |
(025) 7817460
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-sokołowski.pl,
|
Adres strony url |
http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/?c=154
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ na podstawie art. 15 Ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1603 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 1061 138, 650 i 1118) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Sokołowski ul. Wolności 23 08-300 Sokołów Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywny wyrób i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2020-2021.
|
Numer referencyjny |
Fn.272.44.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sukcesywny wyrób i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2020-2021.”
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres od miesiąca stycznia 2020 r. do dnia 31.12.2021 r. w następującym asortymencie:
l.p. Rodzaje tablic Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Tablica samochodowa Sztuka 20 000
2. Tablica motocyklowa Sztuka 1 600
3. Tablica motorowerowa Sztuka 400
3.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone do Starostwa Powiatowego tablice rejestracyjne powinny być wykonane
i dostarczone zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1751 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz 1990 z późn. zm.).
b) W przypadku zmiany ww. przepisów tablice powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego.
c) Dostarczone tablice powinny być pakowane w kartonach z czytelnym opisem numeru serii
i kolejnymi numerami, opakowane w folię ochronną dla każdego kompletu i sztuki.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę przedmiotu zamówienia w terminach i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
e) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość tablic podana w ust. 1 jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości tablic podanych w pkt. 3.1
f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic
w zakresie zaistnienia uzasadnionych potrzeb.
g) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z zamówieniem ilościowym i rzeczowym w maksymalnym terminie do …. dni ( w zależności od złożonej oferty) od daty otrzymania zamówienia drogą elektroniczną lub faksem.
Wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na dostarczane tablice rejestracyjne.
3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie dostawy, za jakość, zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego zabezpieczenie miejsca rozmieszczenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Za spełnienie wyżej wymienionego warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełnienie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykażą, że w ramach realizacji jednej umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonywania), dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 60 000 zł brutto. W przypadku umów będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę wartości odnoszące się do już wykonanej części umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu
wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca
polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w lit. od a do c.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
d) Wykaz dostaw (w oryginale), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie dostaw winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(Zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ)
e) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w lit. od a do c. f) dokumenty uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1990 z późn. zm.) tj. zaświadczenie Marszałka Województwa o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a-75ae ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r, , poz. 1990 z późn. zm.)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|