Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania – wyposażenia bryły A i B warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie

Data publikacji 2019-11-25
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623920-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 320000003, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania jako wyposażenia pomieszczeń bryły „A” i „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno - Energetycznych w Olsztynie przy Al. M. J. Pił-sudskiego 61, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części, tj.:
1) Część I – Komputery i notebooki,
2) Część II – Drukarki, skanery, dyski sieciowe
3) Część III – Sprzęt multimedialny i telekomunikacyjny,
4) Część IV – Oprogramowanie do symulacji grupa I
5) Część V – Oprogramowanie do symulacji grupa II,
6) Część VI – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa I,
7) Część VII – Oprogramowanie do symulacji grupa III,
8) Część VIII – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa II,
9) Część IX – Oprogramowanie do PLC,
10) Część X – Pakiet biurowy, licencje dostępowe CAL,
11) Część XI – Ploter laserowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfcdb244-6ac6-4161-8e6c-02e7fd686be9
Biuletyn 623920-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Olsztyn
Regon 51074236200000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5273111 wew. , 325
Zamawiajacy fax 895 349 375
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.eu
Adres strony url http://bip.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020; „Poprawa warunków kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie poprzez przebudowę i doposażenie budynku A warsztatów” oraz „Przebudowa i doposażenie budynku „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie na rzecz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych z uwzględnienie potrzeb rynku pracy”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 na adres jn.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania – wyposażenia bryły A i B warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie
Numer referencyjny ZP.271.1.81.2019.a
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania jako wyposażenia pomieszczeń bryły „A” i „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno - Energetycznych w Olsztynie przy Al. M. J. Pił-sudskiego 61, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części, tj.: 1) Część I – Komputery i notebooki, 2) Część II – Drukarki, skanery, dyski sieciowe 3) Część III – Sprzęt multimedialny i telekomunikacyjny, 4) Część IV – Oprogramowanie do symulacji grupa I 5) Część V – Oprogramowanie do symulacji grupa II, 6) Część VI – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa I, 7) Część VII – Oprogramowanie do symulacji grupa III, 8) Część VIII – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa II, 9) Część IX – Oprogramowanie do PLC, 10) Część X – Pakiet biurowy, licencje dostępowe CAL, 11) Część XI – Ploter laserowy
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego w części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej dostawy komputerów o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 zł brutto. W pozostałych części zamówienia, Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w części I zamówienia: 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wyko-nane; 2) dowody określające czy te dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należy-cie;
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 6.Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą formularza cenowego.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę złożoną na realizację części I, II, II, IV oraz X zamówienia wadium w wysokości: Część I – 9 000,00 zł, Część II - 600,00 zł, Część III – 7 000,00 zł, Część IV – 900,00 zł, Część X - 800,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian został określony we wzorach umów, które stanowią załączniki do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 10.12..2019 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery i notebooki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis części I zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki, skanery, dyski sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis części II zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt multimedialny i telekomunikacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis części III zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do symulacji grupa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu VI części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do symulacji grupa II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu V części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu VI części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do symulacji grupa III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu VII części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu VIII części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do PLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu IX części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet biurowy, licencje dostępowe CAL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu X części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Ploter laserowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu X części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)