GuidZP400 |
bfcdb244-6ac6-4161-8e6c-02e7fd686be9
|
Biuletyn |
623920-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Olsztyn
|
Regon |
51074236200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 5273111 wew. , 325
|
Zamawiajacy fax |
895 349 375
|
Zamawiajacy email |
przetargi@olsztyn.eu
|
Adres strony url |
http://bip.olsztyn.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020; „Poprawa warunków kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie poprzez przebudowę i doposażenie budynku A warsztatów” oraz „Przebudowa i doposażenie budynku „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie na rzecz Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych z uwzględnienie potrzeb rynku pracy”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3191/dostawy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 na adres jn.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania – wyposażenia bryły A i B warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno-Energetycznych w Olsztynie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.81.2019.a
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania jako wyposażenia pomieszczeń bryły „A” i „B” warsztatów Zespołu Szkół Mechaniczno - Energetycznych w Olsztynie przy Al. M. J. Pił-sudskiego 61, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części, tj.:
1) Część I – Komputery i notebooki,
2) Część II – Drukarki, skanery, dyski sieciowe
3) Część III – Sprzęt multimedialny i telekomunikacyjny,
4) Część IV – Oprogramowanie do symulacji grupa I
5) Część V – Oprogramowanie do symulacji grupa II,
6) Część VI – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa I,
7) Część VII – Oprogramowanie do symulacji grupa III,
8) Część VIII – Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa II,
9) Część IX – Oprogramowanie do PLC,
10) Część X – Pakiet biurowy, licencje dostępowe CAL,
11) Część XI – Ploter laserowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego w części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej dostawy komputerów o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 zł brutto.
W pozostałych części zamówienia, Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w części I zamówienia:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wyko-nane;
2) dowody określające czy te dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należy-cie;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 6.Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą formularza cenowego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę złożoną na realizację części I, II, II, IV oraz X zamówienia wadium w wysokości:
Część I – 9 000,00 zł,
Część II - 600,00 zł,
Część III – 7 000,00 zł,
Część IV – 900,00 zł,
Część X - 800,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian został określony we wzorach umów, które stanowią załączniki do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 3.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIII SIWZ. 11. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 12. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 10.12..2019 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna)
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputery i notebooki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis części I zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drukarki, skanery, dyski sieciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis części II zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt multimedialny i telekomunikacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis części III zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do symulacji grupa I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu VI części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do symulacji grupa II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu V części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu VI części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do symulacji grupa III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu VII części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do projektowania wektorowego grupa II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu VIII części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do PLC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu IX części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet biurowy, licencje dostępowe CAL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu X części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Ploter laserowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu X części zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
|
| |