GuidZP400 |
aa9d5aa3-e391-45f4-b689-437aa02e9321
|
Biuletyn |
627052-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
37044507200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kazimierza Wielkiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
13 4696408 w. 14,
|
Zamawiajacy fax |
134 696 408
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzozlesko.pl,
|
Adres strony url |
www.spzozlesko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Kierownik Apteki mgr farm. Jolanta Jacak i Pan Stanisław Lasota
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
zdrowie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozlesko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozlesko.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku ul. K. Wilkiego 4 38-600 Lesko sekretariat pok. 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP 10/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Materialny medyczne: strzykawki, kaniule, igły medyczne, przyrządy do przetaczania, strzykawki, cewniki, kaniule, produkty do higieny pacjenta, igły do znieczuleń, sprzęt jednorazowego użytku ogólnomedyczny, sprzęt jednorazowego użytku chirurgiczny, artykuły włókninowe jednorazowego użytku, cewniki, nebulizatory, maski, rurki intubacyjne jednorazowego użytku, sprzęt jednorazowego użytku ginekologiczny, sprzęt od endoskopii, wkłady workowe, klipsy do laparoskopii, zestawy do odsysania i punkcji, cewniki, dreny sondy, zgłębniki, pokrowiec na przewody tubus, siatki i taśmy ginekologiczne, siatki przepuklinowe niedocięte, docięte, pępkowe i najelitowe, obwody oddechowe do respiratora, folia chirurgiczna jałowa, igła transferowa, sprzęt jednorazowego użytku ortopedyczny. Ofertę można złożyć w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający nie stawia w tym zakresie ograniczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia parametrowy i ilościowy zawierają Formularze Cenowe załączniki nr 2, nr 3 i nr 4.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
569853,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.2.2 Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp. - Wykonawca składa oświadczenie załącznika nr 7
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy § 10 Zmiany Umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; b) wydłużenia terminu obowiązywania Umowy z powodu okoliczności niezależnych od Zamawiającego; c) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, że wykonanie Umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe; e) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, że wykonanie Umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści Umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami; h) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Zamawiającego; i) obniżenia cen; j) zmiany stawki podatku VAT na towar, przy czym zmianie ulega cena brutto, przy zachowaniu ceny netto, k) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.2. W przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Zamawiającego będzie udowodnienie przez Wykonawcę, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa : strzykawek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 16 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kaniul Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 10 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Igły medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igieł medycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 15 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do przetaczania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: przyrządów do przetaczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 10 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki,cewniki, kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: strzykawek, cewników, kaniul, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 9 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty do higieny pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141850-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: produktów do higieny pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 7 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Igły do znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141321-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa; igieł do znieczuleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 w poz. 1 do poz. 7 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku ogólnomedyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu jednorazowego użytku ogólnomedycznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 44 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku chirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141700-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu jednorazowego użytku chirurgicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 9 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły włókininowych jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: artykułów włókninowych jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 17 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki, nebulizatory, maski, rurki intubacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: cewników, nebulizatorów, masek, rurek intubacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 23 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt ogólnomedyczny jednorazowego użytku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 23 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku ginekologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33641200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu jednorazowego użytku ginekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 6 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt do endoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33160000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu do endoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 4 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady workowe, klipsy do laparoskopii, zestawy do osysania i punkcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: wkładów workowych, klipsów do laparoskopii, zestawów do odsysania i punkcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 9 oraz
wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki, dreny, sondy, zgłębniki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: cewników, drenów. sond, zgłębników, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 21 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Materiały medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 25 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowce na przewody tubus
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pokrowców na przewody tubus Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 1 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Siatki i taśmy ginekologiczne, wchłanialne i częściowo wchłanialne siatki chirurgiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33641200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: siatek i taśm ginekologicznych, wchłanianych częściowo i częściowo wchłanialnych siatek chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 6 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Sitki przepuklinowe niedocięte, docięte, pępkowe i najelitowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39541200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: siatek przepuklinowych niedociętych, dociętych, pępkowych i najelitowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 8 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Obwody oddechowe do respiratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141623-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: obwodów oddechowych respiratora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 2 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Folia chirurgiczna jałowa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: foli chirurgicznych jałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 1 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Igła transferowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141325-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: igły transferowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 w poz. 1 do poz. 1 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku ortopedyczny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141700-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: sprzętu jednorazowego użytku ortopedycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 w poz. 1 do poz. 64 oraz wzór umowy zał. nr 5 do SIWZ
|
| |