1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2020 „ z podziałem na 8 części:
- I część zamówienia - pieczywo
- II część zamówienia - nabiał
- III część zamówienia - mięso i przetwory mięsne
- IV część zamówienia - warzywa i owoce
- V część zamówienia - artykuły spożywcze
- VI część zamówienia - ryby
- VII część zamówienia - mrożonki
- VIII część zamówienia - jaja
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
3. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał raz w tygodniu we wtorek, dla części III – mięso i przetwory mięsne i części
IV- warzywa i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek, dla części V-VIII według potrzeb
Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz budynku „Zamek” na zapleczu
magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Pozostałe dostawy
należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia.
7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
8. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
10. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ, jest mowa o „typie” lub „równoważny” należy przez to rozumieć produkt , typ, taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach produktu nie gorszych niż zaproponowany.
Wszystkie użyte w SIWZ i załącznikach do SIWZ nazwy handlowe, towarowe, itp. służą jedynie do określenia minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji przedmiotu zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości , docelowego przeznaczenia i spełniających funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu skazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych produktów. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktów wskazanych w załącznikach od 2 do 9 do treści SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne(smak, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez
W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/nazwę oraz cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanego w SIWZ, umowie i załącznikach.
|
GuidZP400 |
71fb4cc1-d68a-46b6-8720-4e6846b529af
|
Biuletyn |
627007-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
|
Regon |
18203000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pałacowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-384
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-33 8172172
|
Zamawiajacy fax |
0-33 8172172
|
Zamawiajacy email |
mow_w_jaworze@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
mow.jaworze.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mow.jaworze.edupage.org
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2020 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części:
|
Numer referencyjny |
ZP-342-2.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2020 „ z podziałem na 8 części:
- I część zamówienia - pieczywo
- II część zamówienia - nabiał
- III część zamówienia - mięso i przetwory mięsne
- IV część zamówienia - warzywa i owoce
- V część zamówienia - artykuły spożywcze
- VI część zamówienia - ryby
- VII część zamówienia - mrożonki
- VIII część zamówienia - jaja
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
3. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał raz w tygodniu we wtorek, dla części III – mięso i przetwory mięsne i części
IV- warzywa i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek, dla części V-VIII według potrzeb
Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz budynku „Zamek” na zapleczu
magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego. Pozostałe dostawy
należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
6. Dostarczany towar powinien być w początkowym terminie przydatności do spożycia.
7. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
8. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
9. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
10. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych – ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ, jest mowa o „typie” lub „równoważny” należy przez to rozumieć produkt , typ, taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach produktu nie gorszych niż zaproponowany.
Wszystkie użyte w SIWZ i załącznikach do SIWZ nazwy handlowe, towarowe, itp. służą jedynie do określenia minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji przedmiotu zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości , docelowego przeznaczenia i spełniających funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu skazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych produktów. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktów wskazanych w załącznikach od 2 do 9 do treści SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne(smak, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez
W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/nazwę oraz cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanego w SIWZ, umowie i załącznikach.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożenie przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
• Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 – o treści załącznika nr 13 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
• Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując . zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
• wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 2, 3.
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie
|
IV 4 6 |
nie
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy przedmiotu zamówienia, w takim
przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy
o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron,
b) wystąpił brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich
wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi
materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone
w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez
Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca
i Zamawiający postanowią zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo
terminie wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie,
c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących(osób odpowiedzialnych za realizację
umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego),
d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy , a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
e) wystąpią inne , niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, z zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art. 140 ust.3 ustawy PZP,
f) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
g) wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art.140 ust.3 ustawy PZP.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt.2 stosunku do treści, oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy znajdzie, co najmniej jedną okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt.2)-6 ) PZP.
3. Wszelkie zmiany w umowie , pod rygorem nieważności, muszą być dokonane pisemnie w formie aneksu.
załącznik nr 10 do SIWZ -wzór umowy
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-01-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem jest zakup i dostawa pieczywa w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakup i dostawa nabiału zgodnie z asortymentem i ilością zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych w asortymencie i ilościach zgodnie zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa warzyw i owoców według asortymentu i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach zgodnie załącznikiem nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa ryb w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa mrożonek w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa jaja w ilości zgodnie z załącznikiem nr 9
|
| |