1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 i Pod Grodziskiem 4 środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2019, poz. 1252).
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1: Różne produkty spożywcze.
Część 2: Mięso, ryby mrożone.
Część 3: Nabiał i jaja.
Część 4: Warzywa i owoce, świeże i mrożone.
Część 5: Pieczywo.
3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach 2.1 – 2.5 do SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie i jakości.
5. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
6. Artykuły będące przedmiotem dostawy będą wyprodukowane, przechowywane i dostarczane z zachowaniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2019,
poz. 1252) w zakresie spełnienia koniecznych wymagań higieniczno-sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością.
7. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
8. Artykuły dostarczane w oryginalnych opakowaniach, będą posiadały na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta, kraj pochodzenia oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Wykonawca dostarczy towar transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu. Podane ilości w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki od 2.1 – 2.5 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
10. Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (maksymalnie o 20 %), a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie zamówień. Zmiany w zakresie procentu (ilości) zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru w miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego. Pracownik w chwili odbioru zobowiązany będzie do zweryfikowania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Weryfikacja obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
|
GuidZP400 |
5312a81e-8e30-4127-862d-0b5026a52298
|
Biuletyn |
626951-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Żłobek Miejski
|
Regon |
24190260600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Brodzińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 496 21 80, 496 21 81
|
Zamawiajacy fax |
33 496 21 90
|
Zamawiajacy email |
zlobek@zlobekbielsko.pl
|
Adres strony url |
www.zlobekbielsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zlobekbielsko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlobekbielsko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Żłobek Miejski, ul. Kazimierza Brodzińskiego 22, 43-300 Bielsko-Biała, sekretariat, pokój nr 1.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem.
|
Numer referencyjny |
406/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 i Pod Grodziskiem 4 środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2019, poz. 1252).
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1: Różne produkty spożywcze.
Część 2: Mięso, ryby mrożone.
Część 3: Nabiał i jaja.
Część 4: Warzywa i owoce, świeże i mrożone.
Część 5: Pieczywo.
3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach 2.1 – 2.5 do SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie i jakości.
5. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
6. Artykuły będące przedmiotem dostawy będą wyprodukowane, przechowywane i dostarczane z zachowaniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2019,
poz. 1252) w zakresie spełnienia koniecznych wymagań higieniczno-sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością.
7. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
8. Artykuły dostarczane w oryginalnych opakowaniach, będą posiadały na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta, kraj pochodzenia oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Wykonawca dostarczy towar transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu. Podane ilości w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki od 2.1 – 2.5 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
10. Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (maksymalnie o 20 %), a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie zamówień. Zmiany w zakresie procentu (ilości) zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru w miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego. Pracownik w chwili odbioru zobowiązany będzie do zweryfikowania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Weryfikacja obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a) termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.
b) termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta przetargowa (w oryginale).
2. Formularz asortymentowo-cenowy (w oryginale).
3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność (z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy.
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (na formularzu Oferty).
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zwartej umowy na warunkach określonych w § 6 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a. termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.,
b. termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych: owoców i warzyw konserwowych, artykułów sypkich, olejów roślinnych, przypraw, wody mineralnej i wyrobów czekoladowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, ryby mrożone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a. termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.,
b. termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, ryb mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i jaja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a. termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.
b. termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawarty jest w Załączniku nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce, świeże i mrożone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a. termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.
b. termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców, świeżych i mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 zawarty jest w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
a. termin rozpoczęcia: 01.01.2020r.
b. termin zakończenia: do 31.12.2020r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 zawarty jest w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
|
| |