GuidZP400 |
4995ce48-8c56-47b3-a73e-397577060046
|
Biuletyn |
615006-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 26
|
Regon |
24178479100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 411 633
|
Zamawiajacy fax |
322 411 633
|
Zamawiajacy email |
przedszkole26@onet.eu
|
Adres strony url |
www.przedszkole26.bip.chorzow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przedszkole26.bip.chorzow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem operatorów pocztowych ( w tym równiez poczta kurierską).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole Nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14, pokój intendenta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 – II/2019/2020
|
Numer referencyjny |
P26-PN/II/2019/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 – II/2019/2020, w następujących częściach: 1. Pieczywo, 2. Nabiał, 3. Warzywa, owoce i przetwory, 4. Produkty ogólnospożywcze, 5. Mięso i wędliny, 6. Ryby, 7. Produkty głęboko mrożone.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 zamawiający żąda:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa każdy z wykonawców).
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 , przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 2 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, tj. oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego – Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy obowiązujących przepisów prawnych zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi dla każdej z części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII.3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1.1. Zmiana Stron umowy zgodnie z art. 144 Pzp.
1.2. Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy.
1.3. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron, na pisemny wniosek Stron.
1.4. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców., zgodnie z wymogami SIWZ.
2. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
2.1. Wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej - w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
3. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy:
3.1. W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania.
4. Zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku:
4.1. Zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
4.2. W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania.
5. Warunki dokonania zmiany umowy:
5.1. Zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
5.2. Zmiana musi być zgodna ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
5.3. Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
5.4. Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: bułek, chlebów pszennych, żytnich, wieloziarnistych, drożdżówek.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1a do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mleka, masła, sera, twarogu, jogurtów i jaj.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1b do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i przetwory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw i owoców krajowych, owoców cytrusowych, kiszonek, dżemów, koncentratów pomidorowych, warzyw konserwowych.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1c do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: przypraw, oleju, ryżu, mąki, kasz, płatków, miodu, herbaty, makaronów itp.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1d do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: mięsa drobiowego, udek i podudzi z kurcząt, filetów z kurczaka i indyka, mięsa wieprzowego, wędlin drobiowych i wieprzowych, parówek.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1e do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: ryb mrożonych, ryb wędzonych i ryb w puszkach.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1f do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głeboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: warzyw mrożonych, mieszanek owocowych mrożonych, owoców mrożonych.
Szczegółowy wykaz produktów stanowi załącznik nr 1g do siwz.
|
| |