GuidZP400 |
7c11b7d7-90cb-4c66-8478-3bc90550b130
|
Biuletyn |
629697-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku
|
Regon |
20001850200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żabia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-448
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 515 855
|
Zamawiajacy fax |
856 515 855
|
Zamawiajacy email |
przetargi@ckubialystok.pl
|
Adres strony url |
www.ckubialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ckubialystok.pl (Biuletyn Informacji Publicznej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku ul. Ciepła 32, 15-448 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
|
Numer referencyjny |
26- 10/I/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, wykonawca może złożyć ofertę na jedną kilka lub wszystkie części.
Część I Meble i wyposażenie I
Stół 0,8x0,8m – 14 szt.
Krzesło - 48 szt.
Sofa 1500x1000x600 - 2 szt.
Sofa 1500x600 - 2 szt.
Biurko 140x60 - 2 szt.
Krzesło ergonomiczne – 1 szt.
Klękosiad – 1 szt.
Ball chair – 1 szt.
Biurko komputerowe, regulowana elektrycznie wysokość – 1 szt.
Uchwyt na dokumenty – 1 szt.
Stojak na dokumenty – 1 szt.
Podnóżek – 2 szt.
Poduszka lędźwiowa – 1 szt.
Podpórka lędźwiowa – 1 szt.
Klin – 1 szt.
Stół regulowany – 1 szt.
Część II Meble i wyposażenie II – meble do samodzielnego montażu
Regał 147x147 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 182x182 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 77x77 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 147x112 cm, głębokość 39 – 2 szt.
Regał 77x42 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci szafki – 10 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad z uchwytem – 10 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad bez uchwytu – 2 szt.
Część III Komputery i sprzęt elektroniczny I
TV 65' 4K – 2 szt.
Tablet – 10 szt.
Komputer (+ monitor, klawiatura, mysz) – 2 szt.
Stół multimedialny 65" z Androidem + OPS z systemem operacyjnym – 1 szt.
Monitor dotykowy 65" 4K UHD z OPS z systemem operacyjnym – 1 szt.
Wieszak do TV 65’ – 1 szt.
Mobilny stojak/stand na TV 65’ lub monitor dotykowy 65’ z OPS – 2 szt.
Regulowana podstawka pod laptop – 1 szt.
Klawiatura ergonomiczna – 1 szt.
Klawiatura – 1 szt.
Bezprzewodowa mysz – 1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstki do klawiatury – 1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstki do myszki – 1 szt.
Podkładka pod mysz optyczną – 1 szt.
Dysk SSD 256GB SATA III 2,5' 3D NAND, min. 550/490 MB/s – 13 szt.
Część IV Komputery i sprzęt elektroniczny II
Panele samoobsługowe – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt.
5. Zamówienie ww. sprzętu komputerowego jest związane z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną. Odbiorca jest placówką oświatową w rozumieniu art. 43 ust. 9 ustawy
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późn. zm. ) - „Przez placówki oświatowe, o których mowa w ust. 1 pkt. 13 oraz art. 83, rozumie się szkoły i przedszkola publiczne
i niepubliczne, szkoły wyższe i placówki opiekuńczo-wychowawcze”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
3) zdolności technicznej lub zawodowej- nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
1. Z postępowania wyklucza się wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak szczegółowych warunków /Oświadczenie wykonawcy - na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
brak szczegółowych warunków /Oświadczenie wykonawcy - na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć oświadczenie na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble i wyposażenie I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Część I Meble i wyposażenie I
Stół 0,8x0,8m – 14 szt.
Krzesło - 48 szt.
Sofa 1500x1000x600 - 2 szt.
Sofa 1500x600 - 2 szt.
Biurko 140x60 - 2 szt.
Krzesło ergonomiczne – 1 szt.
Klękosiad – 1 szt.
Ball chair – 1 szt.
Biurko komputerowe, regulowana elektrycznie wysokość – 1 szt.
Uchwyt na dokumenty – 1 szt.
Stojak na dokumenty – 1 szt.
Podnóżek – 2 szt.
Poduszka lędźwiowa – 1 szt.
Podpórka lędźwiowa – 1 szt.
Klin – 1 szt.
Stół regulowany – 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble i wyposażenie II – meble do samodzielnego montażu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Część II Meble i wyposażenie II – meble do samodzielnego montażu
Regał 147x147 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 182x182 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 77x77 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Regał 147x112 cm, głębokość 39 – 2 szt.
Regał 77x42 cm, głębokość 39 – 3 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci szafki – 10 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad z uchwytem – 10 szt.
Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad bez uchwytu – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Komputery i sprzęt elektroniczny I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Część III Komputery i sprzęt elektroniczny I
TV 65' 4K – 2 szt.
Tablet – 10 szt.
Komputer (+ monitor, klawiatura, mysz) – 2 szt.
Stół multimedialny 65" z Androidem + OPS z systemem operacyjnym – 1 szt.
Monitor dotykowy 65" 4K UHD z OPS z systemem operacyjnym – 1 szt.
Wieszak do TV 65’ – 1 szt.
Mobilny stojak/stand na TV 65’ lub monitor dotykowy 65’ z OPS – 2 szt.
Regulowana podstawka pod laptop – 1 szt.
Klawiatura ergonomiczna – 1 szt.
Klawiatura – 1 szt.
Bezprzewodowa mysz – 1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstki do klawiatury – 1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstki do myszki – 1 szt.
Podkładka pod mysz optyczną – 1 szt.
Dysk SSD 256GB SATA III 2,5' 3D NAND, min. 550/490 MB/s – 13 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt.
5. Zamówienie ww. sprzętu komputerowego jest związane z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną. Odbiorca jest placówką oświatową w rozumieniu art. 43 ust. 9 ustawy
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późn. zm. ) - „Przez placówki oświatowe, o których mowa w ust. 1 pkt. 13 oraz art. 83, rozumie się szkoły i przedszkola publiczne
i niepubliczne, szkoły wyższe i placówki opiekuńczo-wychowawcze”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputery i sprzęt elektroniczny II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.
Część IV Komputery i sprzęt elektroniczny II
Panele samoobsługowe – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt.
5. Zamówienie ww. sprzętu komputerowego jest związane z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną. Odbiorca jest placówką oświatową w rozumieniu art. 43 ust. 9 ustawy
o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późn. zm. ) - „Przez placówki oświatowe, o których mowa w ust. 1 pkt. 13 oraz art. 83, rozumie się szkoły i przedszkola publiczne
i niepubliczne, szkoły wyższe i placówki opiekuńczo-wychowawcze”.
|
| |