Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629496-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 488200002, 302340008, 302130005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Zamówienie zostało podzielone na 12 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich.

1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1

1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu
informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej,
magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją,
zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych
obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu.

1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego
w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na
zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie
Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK
WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych
obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem
zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji.
Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć :
- serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt
- licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt.

1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer
oraz 1.2. – system operacyjny serwera

Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A.

2. Opis przedmiotu Zamówienia dla pozostałych części

2.1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z
oprogramowaniem został wskazany:
a. dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ;
b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ;
c. dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., 4.2 do niniejszej SIWZ
d. dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ
e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ
f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ
g. dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, do niniejszej SIWZ
h. dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ
i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ
j. dla 11 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ
k. dla 12 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ


3. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony.
5. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dostawa odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.
6. Urządzenia, dla których wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE muszą być właściwie oznakowane. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają wymagany certyfikat bezpieczeństwa CE lub oświadczenie, że certyfikat nie jest wymagany.
7. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację (opisy urządzeń) w języku polskim (preferowany) lub angielskim.
8. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące – marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania.
9. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy.
10. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli
a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone
11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy/dostawy i montażu przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
13. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange.
14. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni:
a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych;
b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia wady przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego;
c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi.
15. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia.
16. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad za telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu
17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (kart gwarancyjnych) do poszczególnych dostarczanych urządzeń, określającego szczegółowe warunki sprawowania serwisu.
18. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
19. Licencje dostępowe należy aktywować na konto e-mail: it@imp.lodz.pl
20. Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model i parametry wyspecyfikowanego sprzętu.
21. Transport przedmiotu Zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy
22. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
23. Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. Cena ta jest ceną stała, nie podlegającą zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
24. Koszt dojazdu osób uprawnionych do usunięcia wad dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca.
25. Dla każdego wskazanego oprogramowania dodatkowego (program antywirusowy oraz pakiet biurowy) zostaną wystawione przez Wykonawcę odrębne faktury zgodnie z ceną jednostkową z formularza cenowego.
„Wymagane parametry” należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 096441f0-b8f0-403e-befc-bd13f6bbed01
Biuletyn 629496-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Regon 00028853800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-348
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 6314 872; 871
Zamawiajacy fax 42 6314573
Zamawiajacy email zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony url www.imp.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.imp.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, pokój 81 Kancelaria Główna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny AZAPUZA/85/19/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 12 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich. 1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1 1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej, magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją, zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu. 1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji. Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć : - serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt - licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt. 1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer oraz 1.2. – system operacyjny serwera Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A. 2. Opis przedmiotu Zamówienia dla pozostałych części 2.1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany: a. dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ; b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ; c. dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., 4.2 do niniejszej SIWZ d. dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ g. dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, do niniejszej SIWZ h. dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ j. dla 11 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ k. dla 12 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ 3. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w SIWZ dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony. 5. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. Dostawa odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 6. Urządzenia, dla których wymagany jest certyfikat bezpieczeństwa CE muszą być właściwie oznakowane. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają wymagany certyfikat bezpieczeństwa CE lub oświadczenie, że certyfikat nie jest wymagany. 7. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację (opisy urządzeń) w języku polskim (preferowany) lub angielskim. 8. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące – marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania. 9. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy. 10. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone 11. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy/dostawy i montażu przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. 13. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 14. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych; b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia wady przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego; c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 15. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 16. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad za telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu 17. Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (kart gwarancyjnych) do poszczególnych dostarczanych urządzeń, określającego szczegółowe warunki sprawowania serwisu. 18. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 19. Licencje dostępowe należy aktywować na konto e-mail: it@imp.lodz.pl 20. Wykonawca w ofercie wskaże producenta, model i parametry wyspecyfikowanego sprzętu. 21. Transport przedmiotu Zamówienia odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy 22. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na okres wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 23. Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. Cena ta jest ceną stała, nie podlegającą zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 24. Koszt dojazdu osób uprawnionych do usunięcia wad dostarczonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego ponosi Wykonawca. 25. Dla każdego wskazanego oprogramowania dodatkowego (program antywirusowy oraz pakiet biurowy) zostaną wystawione przez Wykonawcę odrębne faktury zgodnie z ceną jednostkową z formularza cenowego. „Wymagane parametry” należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 7 - Oświadczenia wymaganego od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy w zakresie: - zmiany teleadresowe Stron umowy - zmian postanowień umownych wynikających z ustawy PZP ( w szczególności art. 144 ust. 1 pkt 3), 4), 5)
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Opis przedmiotu Zamówienia dla części 1 1 .1. Podniesienie (upgrade), użytkowanego w Instytucie Medycyny Pracy ,zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadrowej, płacowej, magazynowej i zarządczejSimple.ERP z wersji 6.10 do 6.20 wraz z najnowszą aktualizacją, zachowaniem istniejących/użytkowanych funkcjonalnościi migracją wszystkich danych obsługiwanych przez program, z jednoczesnym zapewnieniem ciągłości pracy systemu. 1.2. Dostawa i uruchomienie serwera bazodanowego zapewniającego optymalną pracę wymienionego w punkcie 1.1. zintegrowanego systemu zarządzania. Przepisanie istniejących procedur na zgodne z nowym MS SQL, weryfikacja działania rozwiązań dedykowanych, przeniesienie Simple.ERP zapewnienie poprawności migracji Simple.ERP do nowego MS SQL. Instalacja SKK WebServer, dostosowanie skryptów i procedur SQL, zapewnienie komunikacji użytkowanych obecnie czytników kodów kreskowych z wymienionym w punkcie 1 zintegrowanym systemem zarządzania w celu przeprowadzania Inwentaryzacji. Wraz z dostawą serwera bazodanowego należy dostarczyć : - serwer bazy danych MS SQL Server Standard 2017 RUNTIME w/1CAL– 1 szt - licencje dostępowe MS SQL 2017 RUNTIME 1CAL - 29 szt. 1.3.Szczegółowy opis parametrów serwera opisany został w załączniku nr 1 poz. 1.1. - serwer oraz 1.2. – system operacyjny serwera Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał aktualną autoryzację firmy Simple S.A.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 2 części zamówienia (B) w załączniku nr 1 poz. 2.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany b. dla 3 części zamówienia (C) w załączniku nr 1 poz. 3.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 4 części zamówienia (D) w załączniku nr 1 poz. 4.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 5 części zamowienia (E) w załączniku nr 1 poz. 5.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany e. dla 6 części zamówienia (F) w załączniku nr 1 poz. 6.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa G
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany f. dla 7 części zamówienia (G) w załączniku nr 1 poz. 7.1, 7.2, do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa H
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 8 części zamówienia (H) w załączniku nr 1 poz. 8.1, 8.2, do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dla 9 części zamówienia (I) w załączniku nr 1 poz. 9.1, 9.2., 9.3., 9.4., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa J
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany i. dla 10 części zamówienia (J) w załączniku nr 1 poz. 10.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa K
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dlla 11 części zamówienia (K) w załączniku nr 1 poz. 11.1., do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa L
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 9
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem został wskazany dlla 12 części zamówienia (L) w załączniku nr 1 poz. 12.1., do niniejszej SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)