GuidZP400 |
963cb6ea-4d74-409a-8486-44e516f256ca
|
Biuletyn |
629207-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
|
Regon |
14213712800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konstruktorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-673
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224590100, 224590292
|
Zamawiajacy fax |
224590201
|
Zamawiajacy email |
Anna.Oledzka@nfosigw.gov.pl, Dominika.Chwalek@nfosigw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.nfosigw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW – przesyłając na adres wskazany poniżej lub osobiście w Kancelarii NFOŚiGW
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług doradztwa biznesowego
|
Numer referencyjny |
WZ/30/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług doradztwa biznesowego, tj:
1) Przygotowanie i opracowanie kompleksowej analizy, zwanej dalej Analizą, rozumianej jako: prawny i techniczny due diligence oraz wycena nieruchomości dla niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej nr 3B i nr 5, obejmującej działki geodezyjne nr 8, 9 w obrębie: 1-08-07, o powierzchni 0,2255 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa Wydział VII Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: WA2M/00139362/9 oraz działkę 5/26, o powierzchni 0,2450 ha, dla której Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa Wydział VII Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr: WA2M/00502780/1, dla których wydano pozwolenie na budowę
nr 317/MOK/11 z dnia 30.09.2011 r.
2) W przypadku zlecenia przez Zamawiającego, przygotowanie i obsługa procesu zakupu przedmiotowej nieruchomości, o której mowa w pkt. 1) przez NFOŚIGW z siedzibą
w Warszawie przy ul. Konstruktorskiej 3A, w trybie negocjacji podjętych ze sprzedającym na podstawie złożonej oferty, w tym przygotowanie procedury zakupu, identyfikacja potencjalnych ryzyk, ocena wiarygodności finansowej sprzedającego, a także doradztwo
w negocjacjach dotyczących zakupu nieruchomości w tym współpraca z NFOŚiGW
w przygotowaniu projektu umowy zakupu nieruchomości, proponowanie ewentualnych zmian w projekcie umowy oraz interpretacji jej postanowień, a także opiniowanie projektu aktu notarialnego, współpraca z NFOŚiGW w przygotowaniu projektu umowy zakupu nieruchomości i koordynowanie procesu zmierzającego do jej zawarcia oraz wejścia w życie, zwane dalej Doradztwem. Powyższe świadczenie zrealizowane będzie w wymiarze do 140 rg (roboczogdzin), w terminie do 31.12.2021 r. na zasadach określonych w umowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Części II i III SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72221000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
355000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie do 31.12.2021 r, przy czym wymaga się, aby Analiza została wykonana w terminie maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym zobowiązany jest wykazać, że:
1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
a) co najmniej 2 krotnie usługi doradcze dla przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego nabycie nieruchomości, z których każda obejmowała swoim zakresem co najmniej analizę (due diligence) stanu prawnego i zapisów planistycznych nieruchomości, a wartość każdego przedsięwzięcia inwestycyjnego wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto;
b) co najmniej 2 krotnie usługi doradcze dla przedsięwzięcia inwestycyjnego obejmującego nabycie nieruchomości, z których każda obejmowała swoim zakresem co najmniej analizę (due diligence) techniczną stanu zagospodarowania, uzbrojenia i użytkowania nieruchomości, w tym wskazanie potencjalnych ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości, a wartość każdego przedsięwzięcia inwestycyjnego wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto;
c) co najmniej 2 krotnie usługę doradztwa transakcyjnego dotyczącego nabycia nieruchomości, z których każda obejmowała swoim zakresem co najmniej ustalenie warunków umowy nabycia nieruchomości, a wartość każdej z tych nieruchomości wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto;
d) co najmniej 2 krotnie usługę wyceny nieruchomości, przy czym wartość każdej z tych nieruchomości wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto.
- dla wartości przedsięwzięcia inwestycyjnego lub nieruchomości określanych w innej walucie, przyjmuje się przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy dotyczącej realizacji usługi.
- dopuszcza się wykazanie wykonania analizy, która obejmowała zarówno analizę prawną jak i techniczną oraz realizację usług, o których mowa w lit. a)-d), dla tego samego przedsięwzięcia inwestycyjnego.
1.2. do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem co najmniej 3 osób, które będą wykonywać zamówienie, w tym:
a) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji rzeczoznawcy majątkowego, która posiada uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i wykonała co najmniej 3-krotnie wyceny nieruchomości, przy czym wartość każdej z tych nieruchomości wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto;
b) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji doradcy prawnego, która co najmniej 2-krotnie uczestniczyła w obsłudze prawnej procesu nabycia nieruchomości, obejmującej swoim zakresem co najmniej analizę stanu prawnego i zapisów planistycznych nieruchomości, jako członek zespołu doradców prowadzących tę obsługę, a wartość każdej z tych nieruchomości wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto;
c) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji doradcy transakcyjnego, która co najmniej 2-krotnie uczestniczyła przy transakcji nabycia nieruchomości, jako członek zespołu doradczego ustalającego warunki umowy, a wartość każdej z tych nieruchomości wynosiła co najmniej 28 mln zł brutto.
- Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba będzie pełnić więcej niż jedną funkcję spośród wyżej wymienionych.
- dla wartości przedsięwzięcia inwestycyjnego lub nieruchomości określanych w innej walucie, przyjmuje się przeliczenie wg średniego kursu tej waluty ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu zawarcia umowy dotyczącej realizacji usługi.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.1.3) ogłoszenia, mogą oni spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że:
- spełnianie warunku określonego w punkcie III.1.3)1.1. lit a) ogłoszenia, może być wykazane tylko przez jeden podmiot,
- spełnianie warunku określonego w punkcie III.1.3)1.1. lit b) ogłoszenia, może być wykazane tylko przez jeden podmiot,
- spełnianie warunku określonego w punkcie III.1.3)1.1. lit c) ogłoszenia, może być wykazane tylko przez jeden podmiot,
- spełnianie warunku określonego w punkcie III.1.3)1.1. lit d) ogłoszenia, może być wykazane tylko przez jeden podmiot.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1. powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w pkt 2.1. ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.
2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. powyżej, lub zastępujące je dokumenty, o których mowa w pkt 2.2. powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w tym zakresu usługi, wartości inwestycji/nieruchomości, których dotyczyła analiza/wycena), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do IDW).
2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w tym nr uprawnień rzeczoznawcy majątkowego) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym informacje o zrealizowanych usługach, ich zakresie i wartościach inwestycji/nieruchomości, których dotyczyła analiza/wycena/doradztwo), niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (zaleca się sporządzić Wykaz osób, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW).
UWAGA1:
Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, tj. dokumentu wskazującego zespół osób – Wykaz osób, należy złożyć wraz z ofertą (służyć on będzie w pierwszej kolejności do oceny oferty w kryterium Doświadczenie personelu na zasadach określonych w pkt XXI IDW, a także do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu).
UWAGA2:
W przypadku uzupełniania Wykazu osób o nowe osoby lub brakujące informacje, które nie stanowią wyjaśnienia lub doprecyzowania zawartych już w Wykazie informacji, nowe osoby/informacje będą brane pod uwagę wyłącznie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, nie będą natomiast brane pod uwagę przy ocenie oferty
w kryterium oceny ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.nfosigw.gov.pl/zamowienia-publiczne/) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 369, z późn. zm.), z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty (zaleca się złożenie dokumentu odpowiednio
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 4 do IDW).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument (zobowiązanie) powinno określać:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonaniu zamówienia,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
- czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w IDW, tj. poprzez żądanie i zbadanie dokumentów takich jak żądane od Wykonawcy, o których mowa w pkt. IX.2.2 IDW, dotyczących tego podmiotu.
2.3 W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: BGK Oddział Warszawa 27 1130 1017 0000 0109 9520 0093. Zaleca się, aby przelew wskazywał numer referencyjny i nazwę postępowania. Wykonawca, który wnosi wadium w pieniądzu, poda w Formularzu Ofertowym numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (możliwe jest złożenie wraz z ofertą, jako oddzielny od oferty dokument) w miejscu wyznaczonym do składania ofert. Dokument powinien być złożony w formie oryginału.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy, poprzez odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, o kwotę wykazaną przez Wykonawcę i wynikającą z wyżej wymienionych zmian.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3 lub 4, odpowiednia zmiana wynagrodzenia może nastąpić za zgodą Stron, w drodze negocjacji, przy czym:
1) negocjacje będą się mogły rozpocząć najwcześniej w dniu opublikowania zmian przepisów, będących podstawą negocjacji,
2) w przypadku zmiany, dotyczącej wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, pod pojęciem „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia”, należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy, wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników, biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania (w momencie wejścia w życie zmiany) części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego, obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, dla osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat,
3) w przypadku zmiany dotyczącej zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym albo wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, pod pojęciem „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia”, należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę
z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania (w momencie wejścia w życie zmiany) części zamówienia, przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
3. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów, powodujących zmianę stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie należnego podatku VAT,
o kwotę wynikającą z różnicy, pomiędzy dotychczasową, a nową stawką podatku VAT.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. W uzasadnionych przypadkach takich jak: choroba, wypadek losowy, rozwiązanie stosunku pracy osoby z Wykonawcą lub podwykonawcą, Wykonawca może wystąpić o zmianę osoby na inną, która – w przypadku, gdy zastępowana osoba podlegała ocenie w kryterium oceny ofert Doświadczenie personelu - posiada co najmniej takie doświadczenie jak zastępowana osoba, a w innym przypadku, takie doświadczenie, aby spełniony był warunek dotyczący zespołu osób realizujących zamówienie, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do umowy. W takiej sytuacji uzasadnienie pisemnej zmiany osoby powinno zostać przedstawione Zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych od momentu zaistnienia jednego ze zdarzeń wymienionych w zdaniu poprzedzającym. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykluczenie Wykonawcy następuje w sytuacjach określonych w pkt III.2) ogłoszenia, z uwzględnieniem art. 24 ust. 7 ustawy Pzp.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.2) ogłoszenia musi wykazać każdy z Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.3) oraz w pkt III.4) ogłoszenia albo odpowiadające im dokumenty, o których mowa w pkt III.4)2.1 i III.4)2.2 ogłoszenia, a także oświadczenie, o którym mowa w pkt III.7)1 ogłoszenia, muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców b) dokumenty, o których mowa w pkt III.5.1)1. i III.5.1)2. ogłoszenia zobowiązany jest złożyć ten lub ci z Wykonawców, który/rzy wykazywać będzie/ą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których dokumenty dotyczą.
4. Wraz z ofertą należy złożyć: a) stosowne Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy oferta i/lub inne dokumenty podpisane są przez Pełnomocnika/Pełnomocników Wykonawcy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dokument/dokumenty ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) ogłoszenia oraz, w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w pkt III.7)2 ogłoszenia oraz art. 22 a ustawy Pzp, dokument (zobowiązanie), o którym mowa w pkt III.7).2.1 ogłoszenia, d) Wykaz osób, o którym mowa w pkt. III.5.1)2. ogłoszenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika, złożony w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W niniejszym postępowaniu, z zastrzeżeniem oferty, dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymaganych na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub ich uzupełniania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zwanej „drogą elektroniczną” (mailem). Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Zbigniew Majchrzak - od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30; nr faksu +48 22 45 90 201, e-mail: Zbigniew.Majchrzak@nfosigw.gov.pl.
7. Oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składane są w oryginale, natomiast dokumenty lub oświadczenia o których mowa w III.4), III.5) i III.7)1 ogłoszenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści.
9. W kryterium Doświadczenie personelu (D) punkty przyznawane będą w następujący sposób: 1) Doświadczenie doradcy prawnego (Dp) - 10 pkt, w tym Podkryterium 1 (Dp1) - 8 pkt, Podkryterium 2 (Dp2) - 2 pkt; 2) Doświadczenie doradcy transakcyjnego (Dt) - 10 pkt.
10. Zamawiający wymaga wniesienia, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, wniesione przez Wykonawcę musi obejmować cały okres obowiązywania umowy.
|