GuidZP400 |
00ae6b10-29f5-4113-8479-89a95c7d09d7
|
Biuletyn |
627484-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Murcki Sp. z o.o.
|
Regon |
27640223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. A. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-749
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 556 163
|
Zamawiajacy fax |
322 556 337
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalmurcki.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmurcki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Na zdrowie Murcki!" Umowa nr UDA-RPSL.08.03.02-24-039E/18-00 z dnia 20.02.2019 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmurcki.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego i elektrycznego pojazdu transportowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety
|
Numer referencyjny |
ZP/5131/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego i elektrycznego pojazdu transportowego na potrzeby Szpitala Murcki Sp. z o.o. w rozbiciu na pakiety:
Pakiet I - elektryczny pojazd transportowy z zabudową i drzwiami – 1 szt., rok produkcji 2019
Pakiet II - wózek pneumatyczny do transportu pacjentów leżących – 2 szt., rok produkcji 2019
Pakiet III - panele przyłóżkowe oświetleniowe jednostanowiskowe – 44 szt., rok produkcji 2019
Pakiet IV - stół endoskopowy diagnostyczno-zabiegowy – 1szt., rok produkcji 2019
Pakiet V - wózek endoskopowy – 1szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Do 60 dni od daty zawarcia umowy dla każdego z pakietów.
Zachowanie terminu dostawy rozumiane jest jako dostarczenie, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie wskazanej w tym celu grupy personelu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami), spełnia wymagania zasadnicze oraz jest wprowadzony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ww. ustawy (jeżeli dotyczy),
b) deklaracja zgodności, dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i znajduje się w bazie danych wyrobów medycznych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami) (jeżeli dotyczy),
c) Certyfikat zgodności wyrobu wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zaliczony do jednej z klas, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zmianami)(jeżeli dotyczy),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy oraz wypełniony zał. nr 3a i/lub 3b i/lub 3c i/lub 3d i/lub 3e; 2)Dowód wniesienia wadium; 3)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy; 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta:
Pakiet I 1 200 PLN
Pakiet II 330 PLN
Pakiet III 800 PLN
Pakiet IV 160 PLN
Pakiet V 150 PLN
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. Pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego),
2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. Gwarancjach bankowych,
4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. .z 2018 r. poz. 110 z późn. zm).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego w formie pisemnej, na warunkach określonych we wzorze umowy zawartym w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy winien być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144900-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I - elektryczny pojazd transportowy z zabudową i drzwiami – 1 szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33193100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet II - wózek pneumatyczny do transportu pacjentów leżących – 2 szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet III - panele przyłóżkowe oświetleniowe jednostanowiskowe – 44 szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192210-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet IV - stół endoskopowy diagnostyczno-zabiegowy – 1szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet V - wózek endoskopowy – 1szt., rok produkcji 2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części („pakiety”) zawarty został w załączniku nr 3e do SIWZ.
|
| |