GuidZP400 |
e178f452-f318-410f-ba4e-16605fbb9b53
|
Biuletyn |
629138-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
|
Regon |
14067464900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piękna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-549
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 262 57 77,
|
Zamawiajacy fax |
22 262 52 74; 262 52 70
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@knf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.knf.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.knf.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.knf.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UKNF, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania podatnościami w systemach informatycznych (Vulnerability Management).
|
Numer referencyjny |
DZA.2610.47.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie u Zamawiającego systemu do zarządzania podatnościami w systemach informatycznych (Vulnerability Management), zwanego w dalszej części Systemem.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni:
1. Dostawę oprogramowania oraz niezbędnych licencji, w tym:
1.1. Licencji na aktualizacje Systemu w okresie 36 miesięcy;
1.2. Licencji umożliwiających zarządzanie podatnościami dla 2000 systemów/aplikacji/baz danych (2000 adresów IP),
2. Wykonanie wdrożenia Systemu, w tym:
2.1. Opracowanie Projektu technicznego;
2.2. Instalację i konfigurację zgodnie z opracowanych Projektem technicznym;
2.3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
3. Wykonanie warsztatów szkoleniowych,
4. Świadczenie usług wsparcia technicznego przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48730000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
38
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy projekty dostawy i wdrożenia systemu umożliwiającego zarządzanie podatnościami dla co najmniej 1000 adresów IP.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 6 do SWIZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1.1. w przypadku zmiany stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy;
1.2. w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto wynagrodzenia.
Wszystkie zmiany Umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
2. Ponadto, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp mogą zostać wprowadzone odpowiednie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmian:
2.1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, z późn. zm);
2.2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
2.3. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215, z późn. zm.)
oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|