GuidZP400 |
6b22ee36-1cf5-44d2-8ea9-9e9bf2a9e9db
|
Biuletyn |
629417-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 279 im. Batalionów AK "Gustaw" i "Harnaś"
|
Regon |
80138400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Cyrklowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-044
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 810 72 01,
|
Zamawiajacy fax |
22 810 72 01
|
Zamawiajacy email |
sp279@edu.um.warszawa.pl,
|
Adres strony url |
https://sp279.edupage.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. . 1843 z późn. zm.) zostało ustanowione pełnomocnictwa rodzajowego z dniem 26 listopada 2019 r. dla firmy Edukompetencje, na okres przeprowadzenia postępowania dot. Sukcesywnej dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 279 Batalionów AK Gustaw i Harnaś w Warszawie – 2020 rok, jednak nie dłużej niż do 31 stycznia 2020 r.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sp279.edupage.org/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sp279.edupage.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Cyrklowa 1, 04-044 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr Batalionów AK Gustaw i Harnaś w Warszawie – 2020 rok
|
Numer referencyjny |
SP279-200-11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1279 im. Batalionów AK Gustaw i Harnaś - 2020 rok. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie
od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w
załącznikach 2.1-2.6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części. Część 1: Wyroby garmażeryjne -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.1; Część 2: Ryby i mrożonki -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.2; Część 3: Warzywa, owoce świeże -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.3; Część 4: Mięso i wędliny -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.4; Część 5: Produkty ogólnospożywcze -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.5; Część 6: Jaja -szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2.6;
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład
Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252, z późn. zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji
istotnych warunków zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: a. dysponuje co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagania do przewozu żywności oraz wymogi sanitarno – epidemiologiczne; b. należycie zrealizował co najmniej trzy dostawy artykułów żywnościowych o wartości brutto minimum 100.000,00 zł brutto każda, a w odniesieniu do cz. 3 zamówienia o wartości minimum 15.000,00 zł brutto każda. Przez dostawę rozumie się: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należącym do grupy produktów odpowiadającej części zamówienia, na którą składana jest oferta, przez okres minimum jednego roku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów w przedmiotowym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ
Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej
środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych, 2. kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - zaświadczenia o wpisie do rejestru
zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w
rozumieniu odpowiednio art. 62 ust. 1 pkt 4 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. 149). 3. wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z
Załącznikiem Nr 7 do SIWZ) artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość składanej oferty każda. Wykonawcy składający ofertę na kilka części zamówienia są obowiązani przedstawić wykaz dostaw w odniesieniu do
każdej z części z osobna. Do wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć kopię dokumentów (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzających należyte wykonanie ww. dostaw
4)zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.2.SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.3. SIWZ Informacje zawarte w powyższych oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (oświadczenie stanowi Załącznik numer 5 do SIWZ).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy Wykonawca.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa wraz z ofertą (zgodną z Załącznikiem nr 1 do SIWZ): 1)wypełniony i podpisany formularz cenowy (zgodnie z Załącznikiem 2 do SIWZ). 2)w celu wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1, 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie o
spełnieniu ww. warunków (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ). Dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z nich. 3)w celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1,2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) Dla
Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego
powyższe oświadczenie składa każdy z nich. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o
współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty
(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
IV 4 4 data |
2019-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty ogólnospożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie od dn. 02 stycznia 2020 r. (w przypadku przedłużającej się
procedury przetargowej - od daty zawarcia umowy) do 31 grudnia 2020 r., zgodnie z zawartą umową, na
podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia i w załączniku 2.6 do SIWZ
|
| |