GuidZP400 |
f9b1aac2-b0c3-4539-97a0-798b1cfe999f
|
Biuletyn |
629045-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
|
Regon |
30637700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Myszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 138 978
|
Zamawiajacy fax |
343 138 978
|
Zamawiajacy email |
przetargizoz@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Aleja Wolności 29 - Sekretariat Dyrekcji.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa komputerów poleasingowych, monitorów, drukarek laserowych, serwerów z macierzą dyskową i oprogramowaniem do wirtualizacji, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, oprogramowania do archiwizacji danych, macierz dyskowa NAS dla potrzeb placówek podległych tut. SP ZOZ w Myszkowie.
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ/DZ/50/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa:
1) Pakiet nr 1 - komputery stacjonarne poleasingowe z oprogramowaniem szt. 50 ,
2) Pakiet nr 2 – monitory nowe szt. 50,
3) Pakiet nr 3 - drukarki laserowe nowe szt. 50,
4) Pakiet nr 4 - serwery z oprogramowaniem, macierzą dyskową i oprogramowaniem
do wirtualizacji – szt. 2,
5) Pakiet nr 5 – przełącznik sieciowy – szt. 2,
6) Pakiet nr 6 – zasilacz UPS z dodatkowym modułem bateryjnym i listwą zasilającą
PDU – szt. 2,
7) Pakiet nr 7 – oprogramowanie do archiwizacji danych,
8) Pakiet nr 8 – macierz dyskowa do archiwizacji danych – NAS – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie pakietu nr 4 wykaz zrealizowanych dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty co najmniej dwie o wartości brutto min: 100 000,00 zł każda w/g załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie w/g załączonego wzoru.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie w/g załączonego wzoru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24
ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie
internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5
ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|