GuidZP400 |
7d00ddc2-10c2-40c1-aeb9-b39676c2be07
|
Biuletyn |
628390-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
|
Regon |
63086314700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krysiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618506200
|
Zamawiajacy fax |
+48618529806
|
Zamawiajacy email |
zampub@szoz.pl
|
Adres strony url |
www.szoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie w kopercie opisanej zgodnie z zapisami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. B. Krysiewicza 7/8 61-825 Poznań - Kancelaria Budynek D pokój D11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa akcesoriów drobnych (nakładki, kije, szczotki itp.), artykuły higieniczne (papier ZZ, czyściwo), środków czyszczących, worków foliowych i podkładów foliowych dla SZOZ n MiD w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ADZP-381-55/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa akcesoriów drobnych (nakładki, kije, szczotki itp.), artykuły higieniczne (papier ZZ, czyściwo), środków czyszczących, worków foliowych i podkładów foliowych dla SZOZ n MiD w Poznaniu. Przedmiot został podzielony na 5 zamówień częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry.
|
Cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia przez Wykonawcę należy przedłożyć: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) ppkt.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej – dotyczy Zamówienia częściowego nr 3
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy, 2. Formularz ofertowy, 3. Pełnomocnictwo.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
www.start.logintrade.net
|
Elementy aukcji elektronicznej |
W toku aukcji elektronicznej (dla każdego zamówienia) ocena ofert dokonana zostanie
w oparciu o kryterium:
a) cena (brutto) (waga - 60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji,
b) termin dostawy (waga - 40%, maksymalna ilość punktów – 40) – nie podlega licytacji.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
|
Informaje przebiegu aukcji |
W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
|
Warunki do licytacji |
Minimalna wysokość postąpienia:
zamówienie częściowe nr 1 - 150,00 zł
zamówienie częściowe nr 2 - 600,00 zł
zamówienie częściowe nr 3 - 300,00 zł
zamówienie częściowe nr 4 - 200,00 zł
zamówienie częściowe nr 5 - 35,00 zł
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
- dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
- dla Windows 8: Internet Explorer 11
- dla Windows 10: Internet Explorer 11
b) Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci internet
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
- włączona obsługa JavaScript
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
- zainstalowany Acrobat Reader
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada powyższego podpisu, postąpienie składać może inna osoba/podmiot niż ta/ten która/który składa ofertę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przesłać odpowiednie dokumenty (pełnomocnictwo/oświadczenie) w nie przekraczalnym terminie 1 dnia przed otwarciem aukcji.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
30 minut
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje:
a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia;
c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiany zostały zawarte we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów drobnych (nakładki, kije, szczotki itp.)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa akcesoriów drobnych (nakładki, kije, szczotki itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykuły higieniczne (papier ZZ, czyściwo).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa artykuły higieniczne (papier ZZ, czyściwo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa worków foliowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19640000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa worków foliowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa podkładów foliowych, worków na zamek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienie jest zakup i dostawa podkładów foliowych i zamków na zamek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ, który określa ilości i parametry
|
| |