GuidZP400 |
effa3cc7-c633-478c-85c1-a9d3ee5fc68c
|
Biuletyn |
629254-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
|
Regon |
13271045000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piaseczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
77
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin-Jeziorna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-520
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 484 23 00 ,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 484 23 09
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@konstancinjeziorna.pl,
|
Adres strony url |
http://konstancinjeziorna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.konstancinjeziorna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.konstancinjeziorna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, kurierem i pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Obsługi Klienta, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Konstancin-Jeziorna w 2019 roku; Część 1 –Dostawa komputerów wraz z monitorami; Część 2 – Dostawa macierzy.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.40.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami
Lp. Nazwa sztuk
1. Komputer stacjonarny 33
2. Monitor 15
Część nr 2: Dostawa macierzy
Macierz – 1 sztuka.
2. Szczegółowe parametry wymaganego sprzętu oraz specyfikacja zakresu usług określa Załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów technicznych, które zostały określone w Załączniku nr 1A do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany w ciągu ostatnich 6 miesięcy licząc od daty składania ofert, był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz nie obciążony prawami osób trzecich.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający wymaga udzielania gwarancji jakości:
Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami
Lp Nazwa Gwarancja minimalna wymagana
1. Komputer stacjonarny 60 miesięcy
2. Monitor 36 miesięcy
Część nr 2: Dostawa macierzy
Macierz – gwarancja - 60 miesięcy
7. W przypadku gdy w załączniku nr 1A do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
8. Szczegółowy opis techniczny:
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (opisane w załączniku nr 1A do SIWZ) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się przedmiot zamówienia o takich samych lub nie gorszych właściwościach i parametrach od określonych w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku zaproponowania urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał ono pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności urządzeniu wskazanemu w SIWZ . Zamawiający wymaga, aby cechy równoważne zostały wskazane oraz opisane przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zakresie zdolności technicznej doświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dla części nr 1 - co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 130.000,00 zł brutto ; dla części nr 2 - co najmniej jedną dostawę macierzy o wartości minimum 80.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dla części nr 1 - co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 130.000,00 zł brutto ; dla części nr 2 - co najmniej jedną dostawę macierzy o wartości minimum 80.000,00 zł brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Dla części nr 1 wraz z ofertą należy złożyć:
LP Nazwa urządzenia Dokument
1. Komputer stacjonarny 1. Wyniki testu SYSmark® 2018 ( Overall rating, Productivity, Creativity, Responsiveness )
3. Wyniki testu PassMark (CPU Mark)
4. Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym
5. Deklaracja zgodności CE
6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
7. Certyfikat ISO9001 oraz ISO 50001 dla producenta sprzętu
8. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej)
9. Raport potwierdzający głośność komputera mierzoną zgodnie z normą ISO 7779
10. Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – załączyć wydruk ze strony www.tcocertified.com.
Monitor 1. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej)
2. Potwierdzenie spełniania normy TCO 6.0
3. Deklaracja zgodności CE
d) Dla części nr 2 wraz z ofertą należy złożyć:
1.Deklaracja zgodności CE2.
2.Potwierdzenie że macierz jest wyprodukowana zgodnie z normą ISO 9001:2015
W przypadku gdy w załączniku nr 1A do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
Szczegółowy opis techniczny:
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (opisane w załączniku nr 1A do SIWZ) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się przedmiot zamówienia o takich samych lub nie gorszych właściwościach i parametrach od określonych w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku zaproponowania urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał ono pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności urządzeniu wskazanemu w SIWZ . Zamawiający wymaga, aby cechy równoważne zostały wskazane oraz opisane przez Wykonawcę.
Do oferty należy również dołączyć wszystkie dokumenty i certyfikaty, linki/wydruki ze stron internetowych opisanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
Część 1 – Dostawa komputerów raz z monitorami – 2.800,00 zł.
Część 2 – Dostawa macierzy.– 2 000,00 zł.
1. Wadium może być wnoszone w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data uznania rachunku bankowego).
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.40.2019, część nr ….
Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium.
7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, parter, Biuro Obsługi Klienta, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie.
8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu;
2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego;
3) kwotę gwarancji;
4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą);
5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zwrot wadium
1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.
2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
4) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
7) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
8) terminu realizacji umowy, uzasadnionej potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 związku z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnianie i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien wskazać w sposób niebudzący wątpliwości, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz powinien zastrzec, że nie mogą być udostępniane. Wykonawca powinien również wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.). Wykonawca powinien więc wykazać, iż zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do dnia składania ofert, mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub posiadają wartość gospodarczą oraz Wykonawca podjął w stosunku do nich czynności zmierzające do zachowania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 2. Powyższe informacje muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.)” - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. 3. Powyższe zasady mają zastosowanie do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zawartych w szczególności w oświadczeniach, wyjaśnieniach i dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym wskazanie tych informacji oraz wykazanie, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa powinno nastąpić przed upływem terminu do złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych:
1) osób fizycznych reprezentujących Wykonawcę;
2) osób fizycznych wskazanych jako osoby do kontaktu;
3) innych osób fizycznych odpowiedzialnych za wykonanie umowy, jeżeli takie dane zostają Zamawiającemu udostępnione
administratorem danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna; dane kontaktowe: ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;
dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 -3 powyżej, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Konstancin-Jeziorna w 2019 roku” Część 1 – „Dostawa komputerów wraz z monitorami” ,Część 2 – „Dostawa macierzy”, nr postępowania: ZP.271.40.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 -3 powyżej, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1 - 3 powyżej, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, bezpośrednio ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
osoby, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (jeżeli na mocy art. 18 ust. 1 przetwarzanie zostało ograniczone, takie dane osobowe można przetwarzać z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą lub w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoby te uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje osobom, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów wraz z monitorami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami
Lp. Nazwa sztuk
1. Komputer stacjonarny 33
2. Monitor 15
2. Szczegółowe parametry wymaganego sprzętu oraz specyfikacja zakresu usług określa Załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów technicznych, które zostały określone w Załączniku nr 1A do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany w ciągu ostatnich 6 miesięcy licząc od daty składania ofert, był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz nie obciążony prawami osób trzecich.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający wymaga udzielania gwarancji jakości:
Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami
Lp Nazwa Gwarancja minimalna wymagana
1. Komputer stacjonarny 60 miesięcy
2. Monitor 36 miesięcy
7. W przypadku gdy w załączniku nr 1A do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
8. Szczegółowy opis techniczny:
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (opisane w załączniku nr 1A do SIWZ) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się przedmiot zamówienia o takich samych lub nie gorszych właściwościach i parametrach od określonych w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku zaproponowania urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał ono pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności urządzeniu wskazanemu w SIWZ . Zamawiający wymaga, aby cechy równoważne zostały wskazane oraz opisane przez Wykonawcę.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa macierzy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego.
Część nr 2: Dostawa macierzy
Macierz – 1 sztuka.
2. Szczegółowe parametry wymaganego sprzętu oraz specyfikacja zakresu usług określa Załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów technicznych, które zostały określone w Załączniku nr 1A do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany w ciągu ostatnich 6 miesięcy licząc od daty składania ofert, był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz nie obciążony prawami osób trzecich.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający wymaga udzielania gwarancji jakości:
Część nr 2: Dostawa macierzy
Macierz – gwarancja - 60 miesięcy
7. W przypadku gdy w załączniku nr 1A do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
8. Szczegółowy opis techniczny:
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (opisane w załączniku nr 1A do SIWZ) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się przedmiot zamówienia o takich samych lub nie gorszych właściwościach i parametrach od określonych w załączniku nr 1A do SIWZ. W przypadku zaproponowania urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał ono pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności urządzeniu wskazanemu w SIWZ . Zamawiający wymaga, aby cechy równoważne zostały wskazane oraz opisane przez Wykonawcę.
|
| |