GuidZP400 |
2a1ee805-4cb5-4061-9b44-4ed5c00c376f
|
Biuletyn |
629229-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
00059286800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poszerzamy horyzonty- rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów płockich szkół podstawowych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1, 09-400 Płock, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1 (wejście od ulicy Zduńskiej)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa robotów edukacyjnych i zestawów konstrukcyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Poszerzamy horyzonty- rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów płockich szkół podstawowych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020.
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.112.2019DR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa robotów edukacyjnych i zestawów konstrukcyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Poszerzamy horyzonty- rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów płockich szkół podstawowych”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Gwarancja na sprzęt minimum 2 lata.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu i/lub oprogramowania (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.), które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane
w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego i Odbiorcy w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu/Odbiorcy materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|