Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Klucze
Miejscowość Klucze
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629136-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Zakres dostawy obejmuje: Dostawę wyposażenia placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach w ramach zadania pn: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata. Szczegółowy zakres dostawy określono w zestawieniu wyposażenia oraz projekcie budowlanym będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część: Załącznik nr 5 do SIWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata. Załącznik nr 6 do SIWZ – projekt budowlany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 659b4cf2-1814-45d7-9750-985368122fe9
Biuletyn 629136-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Klucze
Regon 53776300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Klucze
Zamawiajacy kod pocztowy 32-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 326 428 508
Zamawiajacy fax 326 428 052
Zamawiajacy email klucze@gmina-klucze.pl
Adres strony url www.gmina-klucze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina-klucze.pl - link BIP Zamówienia Publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina-klucze.pl - link BIP Zamówienia Publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata
Numer referencyjny ZP.271.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Zakres dostawy obejmuje: Dostawę wyposażenia placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach w ramach zadania pn: „Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb placówki wsparcia dziennego typu specjalistycznego w ramach zadania: Centrum Doświadczania Świata – utworzenie placówki wsparcia dziennego w formie specjalistycznej w Kluczach.” Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata. Szczegółowy zakres dostawy określono w zestawieniu wyposażenia oraz projekcie budowlanym będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część: Załącznik nr 5 do SIWZ Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata. Załącznik nr 6 do SIWZ – projekt budowlany.
Cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwo. - pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca (jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Zestawienie jednostkowe cen, na wzorze stanowiącym załącznik: -Załącznik nr 7 do SIWZ Zestawienie cen jednostkowych dla: Wyposażenie RTV i pozostałe Centrum Doświadczania Świata.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - w zakresie: 1. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony wyrażają zgodę na zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy tj: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego, lub których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie. We wszystkich w/w przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Wynagrodzenia Wykonawcy z powodu: a) zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług VAT – jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiana ta dotyczyła materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy albo kosztów robocizny oraz że poniósł on z tego tytułu dodatkowe koszty i do wysokości udokumentowanych dodatkowych kosztów Wykonawcy z tego tytułu oraz jeżeli zmiany te będą miały rzeczywisty wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli Wykonawca przy zawarciu umowy złożył Zamawiającemu listę pracowników zatrudnianych na podstawie umowy o pracę z najniższym ustawowym wynagrodzeniem i oświadczenie, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez tych pracowników – wraz z kopiami zawartych z nimi umów o pracę oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiana ta dotyczyła tych imiennie wskazanych pracowników - do wysokości udokumentowanych dodatkowych kosztów Wykonawcy z tego tytułu oraz jeżeli zmiany te będą miały rzeczywisty wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca przy zawarciu umowy złożył Zamawiającemu listę pracowników zatrudnianych na podstawie umowy o pracę i oświadczenie, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez tych pracowników – wraz z kopiami zawartych z nimi umów o pracę oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiana ta dotyczyła tak wskazanych pracowników - do wysokości udokumentowanych dodatkowych kosztów Wykonawcy z tego tytułu oraz jeżeli zmiany te będą miały rzeczywisty wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w stosunku do ceny wykonania usługi określonej w ofercie, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2215). 3. Podwykonawców - w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę lub dalszych podwykonawców; Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie w terminie 14 dni od przekazania projektu umowy w tym zakresie przez Wykonawcę. 4. We wszystkich pozostałych przypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy PZP .
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Ochrona danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i wykonaniem przedmiotu umowy jest Wójt Gminy Klucze, Partyzantów 1, 32-310 Klucze. 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Klucze mail: iod@gmina-klucze.pl . tel.: 32 642 85 08 3. Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym organom i podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 4. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Pozyskane dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w szczególności w celu: związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.17.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, co jest obowiązkiem ciążącym na administratorze na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.). 6. Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani prawo do:  dostępu do swoich danych osobowych;  sprostowania swoich danych osobowych;  żądania usunięcia swoich danych osobowych;  żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych;  żądania przeniesienia swoich danych osobowych;  wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów rozporządzenia RODO. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Inne dane osobowe podane przez Pana/Panią nie na podstawie obowiązującego przepisu prawa, są podawane dobrowolnie, brak ich podania skutkować może ograniczeniem form komunikacji. 8. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO. 9. Odbiorcami danych osobowych osób fizycznych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm), dalej „ustawa Pzp”, oraz inne organy na podstawie obowiązujących przepisów prawa 10. obowiązek podania przez Oferenta i Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 11. W odniesieniu do danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt 1 powyżej decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 12. W związku z udostępnieniem danych osobowych osób fizycznych w sposób określony w pkt. 1 powyżej Oferent lub Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej; *(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Oferent lub Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej, narusza przepisy RODO; 13. Oferentowi lub Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej; − prawo do przenoszenia danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych pozyskanych w sposób określony w pkt. 1 powyżej, gdyż podstawą prawną przetwarzania tak pozyskanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)