1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment
do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia
Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone.
Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny).Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
2) Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
- świeże, czyste, zdrowe,
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych,
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu,
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości
lub inny obcy,
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3) Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
4) Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
5) Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności
od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30),
na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
6) Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,( w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Wymagania w zakresie mrożonek
- mrożonki powinny być:
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 6 do SIWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VI) są wielkościami orientacyjnymi ( zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników), i będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%.
4. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania
lub nienależytego wykonania umowy.
5. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.
6. Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
7. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6 pakiety I-VI do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 6 pakiet I-VI do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony
przez Zamawiającego.
9. Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15100000-9; 15300000-1, 15310000-4, 15500000-3, 15800000-6, 1590000000-3, 15330000-0, 15400000-2, 15600000-4,03142500-3, 15810000-9, 15331170-9, 15200000-0
10. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową
11. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących zadań:
Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów.
Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców.
Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów.
Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części.
13. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
GuidZP400 |
0ad25335-22bd-4dc8-aa36-dadb55b55d60
|
Biuletyn |
628407-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi
|
Regon |
15052759600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koziegłowy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 141 299
|
Zamawiajacy email |
przedszkole-kozieglowy@o2.pl
|
Adres strony url |
www.przedszkole-kozieglowy.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przedszkole-kozieglowy.szkolnastrona.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przedszkole-kozieglowy.szkolnastrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej. Szczegółowe zapisy dotyczące komunikacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami zawiera rozdział VII SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Koziegłowach w terminie do 31.12.2020 r.”
|
Numer referencyjny |
PzOI.271.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment
do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia
Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone.
Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny).Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
2) Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
- świeże, czyste, zdrowe,
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych,
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu,
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości
lub inny obcy,
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3) Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
4) Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
5) Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności
od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30),
na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
6) Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,( w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Wymagania w zakresie mrożonek
- mrożonki powinny być:
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 6 do SIWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VI) są wielkościami orientacyjnymi ( zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników), i będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%.
4. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania
lub nienależytego wykonania umowy.
5. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.
6. Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
7. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6 pakiety I-VI do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 6 pakiet I-VI do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony
przez Zamawiającego.
9. Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15100000-9; 15300000-1, 15310000-4, 15500000-3, 15800000-6, 1590000000-3, 15330000-0, 15400000-2, 15600000-4,03142500-3, 15810000-9, 15331170-9, 15200000-0
10. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową
11. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących zadań:
Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów.
Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców.
Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów.
Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części.
13. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W ramach badania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiający określa następujące warunki w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizował co najmniej 1 zadanie (wykonane w ciągu minimum 10 miesięcy jednego odbiorcy) polegające na dostawie:
1) Dla zadania nr 1 : mięsa i jego przetworów o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
2) Dla zadania nr 2: warzyw i owoców o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
3) Dla zadania nr 3: nabiału i przetworów o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
4) Dla zadania nr 4: różnych artykułów spożywczych (min. art. sypkich typu mąka, kasze, ryż, makarony, przyprawy) o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
5) Dla zadania nr 5: pieczywa i wyrobów ciastkarskich o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
6) Dla zadania nr 6: mrożonek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto,
2. Ocena potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Na ofertę składają się;
a) formularz oferty wraz z formularzami asortymentowymi,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy)
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2).
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie PZP a także zawartych we wzorze umowy §8.
§ 8
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto gdy:
a) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
b) zmianie ulega wielkość opakowań, przy czym cena musi być proporcjonalna do ceny podanej w ofercie,
c) wystąpienia siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy,
d) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,
e) zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, przy czym Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych,
f) nastąpi zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówień poszczególnych produktów, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia 20% maksymalnej wartości brutto umowy,
g) nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy, określonej w §3 ust. 2.
3. Każda zmiana umowy, na pisemny wniosek każdej ze stron niniejszej umowy, nastąpi w formie aneksu do umowy.
4. Wszelkie załączniki do niniejszej umowy stanowią jej integralną część.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1- Pakiet 1 Dostawa mięsa i jego przetworów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami. Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny). Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2- Pakiet 2 Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27,42-350 Koziegłowy 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
2) Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
- świeże, czyste, zdrowe,
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych,
- wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych,
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu,
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy,
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3- Pakiet 3 Dostawa nabiału i przetworów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
3) Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Pakiet nr 4 Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
4) Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Pakiet 5 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
5) Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Pakiet 6 Dostawa mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Przedszkole z oddziałami integracyjnymi ul. 3 Maja 27, 42-350 Koziegłowy
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi w Koziegłowach wydzielonych na poszczególne pakiety:
6) Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,( w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Wymagania w zakresie mrożonek - mrożonki powinny być: - pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, - czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
|
| |