3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (jeśli dotyczy)wyposażenia dziennego domu „SENIOR+” w Giewartowie, na które składa się oprzyrządowanie i umeblowanie następujących pomieszczeń:
-aneks kuchenny (meble kuchenne, płyta indukcyjna, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, piekarnik, okap, lodówka)
-szatnia i hol na parterze ( szafka odzieżowa – 4 oddzielne przegrody z zamkiem, szafka na buty)
-pokój zabiegowo-pielęgniarski (stolik pielęgniarski, waga, szafka lekarska, kozetka, regał medyczny, krzesło, biurko medyczne, fotel do biurka, parawan, szafka na dokumenty, tablica do badania wzroku)
-pomieszczenie klubowe (narożnik, biurko, krzesło do biurka, laptop, telewizor 50”4K, instalacja antenowa, stolik kawowy, router)
-pomieszczenie aktywności fizycznej (rowerek, bieżnia elektryczna, orbitek, materac do ćwiczeń, drabinka , lustro)
-wyposażenie łazienek (dozownik do mydła, uchwyt uchylny dla niepełnosprawnych, poręcz prosta dla niepełnosprawnych, suszarka do rąk, siedzisko dla niepełnosprawnych, lustra)
ZAMÓWIENIE należy dostarczyć na adres ul. Armii Krajowej 3; 62-402 Ostrowitem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
fea545d7-27c9-4615-b214-e688ba228921
|
Biuletyn |
628455-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrowite
|
Regon |
31101939000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowite
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 765 121
|
Zamawiajacy fax |
632 765 160
|
Zamawiajacy email |
ugmostrowite@post.pl
|
Adres strony url |
www.ostrowite.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.ostrowite.samorzady.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ostrowite.samorzady.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrowite.samorzady.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca Adres: Urząd Gminy w Ostrowitem ul. Lipowa 2 62-402 Ostrowite
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż (jeśli dotyczy) wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Giewartowie w ramach zadania pod nazwą ModułI"Utworzenie i/lub wyposażenie Dziennego Domu Senior+"
|
Numer referencyjny |
OO.GK.271.18.2019.PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (jeśli dotyczy)wyposażenia dziennego domu „SENIOR+” w Giewartowie, na które składa się oprzyrządowanie i umeblowanie następujących pomieszczeń:
-aneks kuchenny (meble kuchenne, płyta indukcyjna, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, piekarnik, okap, lodówka)
-szatnia i hol na parterze ( szafka odzieżowa – 4 oddzielne przegrody z zamkiem, szafka na buty)
-pokój zabiegowo-pielęgniarski (stolik pielęgniarski, waga, szafka lekarska, kozetka, regał medyczny, krzesło, biurko medyczne, fotel do biurka, parawan, szafka na dokumenty, tablica do badania wzroku)
-pomieszczenie klubowe (narożnik, biurko, krzesło do biurka, laptop, telewizor 50”4K, instalacja antenowa, stolik kawowy, router)
-pomieszczenie aktywności fizycznej (rowerek, bieżnia elektryczna, orbitek, materac do ćwiczeń, drabinka , lustro)
-wyposażenie łazienek (dozownik do mydła, uchwyt uchylny dla niepełnosprawnych, poręcz prosta dla niepełnosprawnych, suszarka do rąk, siedzisko dla niepełnosprawnych, lustra)
ZAMÓWIENIE należy dostarczyć na adres ul. Armii Krajowej 3; 62-402 Ostrowitem, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
13.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 12.1. SIWZ.
a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
21.2. Oprócz przypadków, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 2-6 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art.144 ust 1 pkt 1 Pzp , w następujących przypadkach:
21.2.1 Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeśli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w sytuacji:
- wystąpienia zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron, które nastąpiło po podpisaniu Umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,
21.3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach wskazanych w pkt 21.2.1 następuje tylko i wyłącznie o okres uwzględniający faktyczną niemożność terminowego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zagrożeniu terminu wykonania przedmiotu umowy najpóźniej na 5 dni roboczych od wystąpienia którejkolwiek z przyczyn wskazanych w pkt21.2.1. wnosząc o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy
|
IV 4 4 data |
2019-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|