Dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej okręgu łódzkiego

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Zakład Karny nr 1 w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Cukier

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630267-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158312004, 153322965
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej okręgu łódzkiego na potrzeby żywienia osadzonych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2019 poz. 1252)
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części;
„Część nr 1 – Dostawy cukru ”,
„Część nr 2 – Dostawy przetworów owocowych”,
Niniejsze postępowanie przetargowe, przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na zrealizowanie: jednej dowolnie wybranej części, bądź też na zrealizowanie obydwu części.
W ramach każdej części zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Składając ofertę na daną część Wykonawca uwzględnia w niej realizację całości opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia dla tej części.

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych produktów do następujących jednostek organizacyjnych Służby Więziennej wchodzących w skład Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi:
1) Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39,
2) Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51,
3) Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 729-177-33-99,
4) Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14,
5) Zakład Karny w Garbalinie, Garbalin, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57,
6) Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76,
7) Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51,
Część 1 – Dostawy cukru,
1) cukier biały rafinowany (worki od 1 kg do 50 kg) wg normy PN-72/A-74850:1996; kod CPV – 15831200-4 w ilości 39 350 kg,
Część 2 – Dostawy przetworów owocowych:
1) Dżem truskawkowy niskosłodzony (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332296-5 w ilości 13 700 kg,
2) Dżem różne smaki niskosłodzony (opakowanie 25g) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332290-3 w ilości 255 kg,
3) Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-93/A/75103; kod CPV – 15332230-5 w ilości 19 100 kg,
4) Syrop owocowy (różne smaki), (opak. bańka do 5 litrów) wg normy PN-A – 75955:1963P; kod CPV – 15321000-4 w ilości 35 500 litrów.
3.2. Podane w SIWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy przez Zamawiających Indywidualnych nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie Wykonawcy. Szacunkowy zakres dostaw dla poszczególnych jednostek wskazano w załączniku nr 2 do umowy.
3.3. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być tez wliczony koszt rozładunku towarów.
3.4. Zamawiane produkty żywnościowe muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu i Odbiorcom na ich żądanie.
3.5. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów żywnościowych, o których mowa w Części nr 1 jak i w Części nr 2 przetargu nie może być krótszy niż 60 dni od momentu dostawy do magazynu danej jednostki.
3.6. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarnoepidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto dżemy i marmolady mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniających wymogi sanitarno – higieniczne.
3.7. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
3.8. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy.
3.9.Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad najpóźniej do 72 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności.
3.10. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 60 dni od dnia dostarczenia do danej jednostki, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej.
3.11. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne ( rodzaj opakowania, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym
Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cd6043f-8306-4e5f-8335-994666362bde
Biuletyn 630267-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny nr 1 w Łodzi
Regon 32006400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Beskidzka
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6750415, 6750415
Zamawiajacy fax 426 750 500
Zamawiajacy email zk_lodz_1@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny Nr 1 w Łodzi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej okręgu łódzkiego
Numer referencyjny DKW.2232.8.2019.GP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy cukru i przetworów owocowych do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej okręgu łódzkiego na potrzeby żywienia osadzonych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2019 poz. 1252) 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części; „Część nr 1 – Dostawy cukru ”, „Część nr 2 – Dostawy przetworów owocowych”, Niniejsze postępowanie przetargowe, przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na zrealizowanie: jednej dowolnie wybranej części, bądź też na zrealizowanie obydwu części. W ramach każdej części zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Składając ofertę na daną część Wykonawca uwzględnia w niej realizację całości opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia dla tej części. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych produktów do następujących jednostek organizacyjnych Służby Więziennej wchodzących w skład Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: 1) Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39, 2) Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, 3) Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 729-177-33-99, 4) Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14, 5) Zakład Karny w Garbalinie, Garbalin, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57, 6) Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76, 7) Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51, Część 1 – Dostawy cukru, 1) cukier biały rafinowany (worki od 1 kg do 50 kg) wg normy PN-72/A-74850:1996; kod CPV – 15831200-4 w ilości 39 350 kg, Część 2 – Dostawy przetworów owocowych: 1) Dżem truskawkowy niskosłodzony (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332296-5 w ilości 13 700 kg, 2) Dżem różne smaki niskosłodzony (opakowanie 25g) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332290-3 w ilości 255 kg, 3) Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-93/A/75103; kod CPV – 15332230-5 w ilości 19 100 kg, 4) Syrop owocowy (różne smaki), (opak. bańka do 5 litrów) wg normy PN-A – 75955:1963P; kod CPV – 15321000-4 w ilości 35 500 litrów. 3.2. Podane w SIWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy przez Zamawiających Indywidualnych nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie Wykonawcy. Szacunkowy zakres dostaw dla poszczególnych jednostek wskazano w załączniku nr 2 do umowy. 3.3. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być tez wliczony koszt rozładunku towarów. 3.4. Zamawiane produkty żywnościowe muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami, a Wykonawca zobowiązany jest do przekazania ich Zamawiającemu i Odbiorcom na ich żądanie. 3.5. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów żywnościowych, o których mowa w Części nr 1 jak i w Części nr 2 przetargu nie może być krótszy niż 60 dni od momentu dostawy do magazynu danej jednostki. 3.6. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarnoepidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto dżemy i marmolady mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniających wymogi sanitarno – higieniczne. 3.7. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. 3.8. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. 3.9.Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad najpóźniej do 72 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. 3.10. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 60 dni od dnia dostarczenia do danej jednostki, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 3.11. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne ( rodzaj opakowania, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15831200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy posiadają: a) obowiązującą decyzję o której mowa w art.62 ust.1 pkt.2 Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku (Dz. U. 2019 poz 1252) (lub decyzję o dopuszczenia zakładu Wykonawcy do produkcji lub obrotu żywnością zgodnie z art.27ust.2 Ustawy o Warunkach Zdrowotnych Żywności i Żywienia - jeżeli działalność wykonawcy jest umocowana w oparciu o art.27ust.2 tej ustawy) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 4 w zw z art. 67 ust. 3 pkt. 6 i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. (Dz. U. Nr 106 poz. 730) w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu obowiązującą decyzję o której mowa w art.62 ust.1 pkt.2 Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku z późn. zm. (lub decyzję dopuszczenia zakładu Wykonawcy do produkcji lub obrotu żywnością zgodnie z art.27ust.2 Ustawy o Warunkach Zdrowotnych Żywności i Żywienia - jeżeli działalność wykonawcy jest umocowana w oparciu o art.27ust.2 tej ustawy) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 4 w zw z art. 67 ust. 3 pkt. 6 i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia upublicznienia przez zamawiającego na stronie internetowej (www.zp.sw.gov.pl) informacji dotyczących wykazu złożonych w postępowaniu ofert, każdy wykonawca ma złożyć w siedzibie zamawiającego oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 6
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy cukru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych produktów do następujących jednostek organizacyjnych Służby Więziennej wchodzących w skład Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: 1) Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39, 2) Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, 3) Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 729-177-33-99, 4) Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14, 5) Zakład Karny w Garbalinie, Garbalin, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57, 6) Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76, 7) Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51, Część 1 – Dostawy cukru. 1) cukier biały rafinowany (worki od 1 kg do 50 kg) wg normy PN-72/A-74850:1996; kod CPV – 15831200-4 w ilości 39 350 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy przetworów owocowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15332296-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyszczególnionych produktów do następujących jednostek organizacyjnych Służby Więziennej wchodzących w skład Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi: 1) Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź; NIP: 726-155-77-39, 2) Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź; NIP: 728-108-66-51, 3) Zakład Karny Nr 2 w Łodzi ul. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź; NIP: 729-177-33-99, 4) Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski; NIP: 771-102-92-14, 5) Zakład Karny w Garbalinie, Garbalin, 99-100 Łęczyca; NIP: 775-105-83-57, 6) Zakład Karny w Łowiczu, ul. Wiejska 3, 99-400 Łowicz; NIP: 834-100-80-76, 7) Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz; NIP: 827-106-40-51, Część 2 – Dostawy przetworów owocowych: 1) Dżem truskawkowy niskosłodzony (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332296-5 w ilości 13 700 kg, 2) Dżem różne smaki niskosłodzony (opakowanie 25g) wg normy PN-A-75100; kod CPV – 15332290-3 w ilości 255 kg 3) Marmolada wieloowocowa niskosłodzona (opak. wiadro do 15 kg) wg normy PN-93/A/75103; kod CPV – 15332230-5 w ilości 19 100 kg, 4) Syrop owocowy (różne smaki), (opak. bańka do 5 litrów) wg normy PN-A – 75955:1963P; kod CPV – 15321000-4 w ilości 35 500 litrów.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)