Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułow żywnoścowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629691-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 (wzór umowy), a także
w załączniku nr 1 Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowym ( Opis Przedmiotu Zamówienia)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b6b4658-bad9-4aaa-a980-88c5e8b7d605
Biuletyn 629691-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
Regon 36809324900000
Zamawiajacy adres ulica Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-253
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 269 66 95
Zamawiajacy fax 32 269 66 95
Zamawiajacy email sp5@sp5.czeladz.pl
Adres strony url www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Adres strony internetowej sp5-czeladz.loginstrade.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne sp5-czeladz.logintrade.net
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej ul. Lwowska 2 41-253 Czeladź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułow żywnoścowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
Numer referencyjny ZP/01/D/SP5/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 (wzór umowy), a także w załączniku nr 1 Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowym ( Opis Przedmiotu Zamówienia)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ).Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów(Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dot. Odpisu z KRS (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z CEIDG (dla podmiotów wpisanych do CEIDG)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp , Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (Platforma Zakupowa) informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 1). gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę 2). gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę 3). zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 4). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę 5). Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, 6). w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen. 7). zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 8). wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku Zamawiającego 9). zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA - załącznik nr 1 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp oraz środków polepszających smak i zapach. Zawartość soli i cukru w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczęństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. Soczki owocowe - bez dodatku cukru i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu. Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu. Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10g cukru w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia. Makarony - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości, z mąki durum, jajka konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału i jaj, zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE - załącznik nr 1 SIWZ część B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu. Mięso winno być świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju,jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu. Termin do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz przetworów mięsnych, w tym wędlin w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych będą realizowane 3 do 4 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie C - OWOCE, WARZYWA MROŻONE, RYBY, MROŻONKI - załącznik nr 1 do SIWZ - część C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar mrożony przewożony był w temp. minimum - 18 st. C z terminem do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią. Mrożonki powinny być sypki i nie zbrylone. Termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb, mrożonek oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilosciowo-cenowego. Dostawa wymienionych produktów odbywać się będzie do 3 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie D - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE - załącznik nr 1 do SIWZ - część D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Świeże owoce mają być jędrne, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce cechować się mają regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany. Będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, bez uszkodzeń, oznak wyrastania korzeni w pędy nasienne, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w części D. Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie do 4 razy w tygodniu. Dostarczone owoce muszą być świeże, bez plam i nalotów zgodnie z opisem.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie E - PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE - załącznik nr 1 - część E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli i cukru w/w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane etykiety ze składem surowcowym i wartością odzywczą w 100 g produktu. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortmentowo-ilościowo-cenowego- w części E. Dostawa opisanych produktów odbywać się będzie codziennie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)