GuidZP400 |
3b6b4658-bad9-4aaa-a980-88c5e8b7d605
|
Biuletyn |
629691-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
|
Regon |
36809324900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-253
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy fax |
32 269 66 95
|
Zamawiajacy email |
sp5@sp5.czeladz.pl
|
Adres strony url |
www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Adres strony internetowej |
sp5-czeladz.loginstrade.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
sp5-czeladz.logintrade.net
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej ul. Lwowska 2 41-253 Czeladź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułow żywnoścowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
|
Numer referencyjny |
ZP/01/D/SP5/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 (wzór umowy), a także
w załączniku nr 1 Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowym ( Opis Przedmiotu Zamówienia)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
).Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów(Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dot. Odpisu z KRS (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z CEIDG (dla podmiotów wpisanych do CEIDG)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp , Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (Platforma Zakupowa) informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
1). gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym,
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
2). gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
3). zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
4). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
5). Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług,
6). w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen.
7). zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
8). wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku Zamawiającego
9). zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA - załącznik nr 1 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp oraz środków polepszających smak i zapach. Zawartość soli i cukru w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczęństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. Soczki owocowe - bez dodatku cukru i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu. Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu. Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10g cukru w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia. Makarony - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości, z mąki durum, jajka konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału i jaj, zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE - załącznik nr 1 SIWZ część B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu. Mięso winno być świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju,jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu. Termin do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz przetworów mięsnych, w tym wędlin w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych będą realizowane 3 do 4 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C - OWOCE, WARZYWA MROŻONE, RYBY, MROŻONKI - załącznik nr 1 do SIWZ - część C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar mrożony przewożony był w temp. minimum - 18 st. C z terminem do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią. Mrożonki powinny być sypki i nie zbrylone. Termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb, mrożonek oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilosciowo-cenowego. Dostawa wymienionych produktów odbywać się będzie do 3 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE - załącznik nr 1 do SIWZ - część D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Świeże owoce mają być jędrne, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce cechować się mają regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany. Będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, bez uszkodzeń, oznak wyrastania korzeni w pędy nasienne, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego w części D. Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie do 4 razy w tygodniu. Dostarczone owoce muszą być świeże, bez plam i nalotów zgodnie z opisem.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E - PIECZYWO, WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE - załącznik nr 1 - część E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli i cukru w/w produktach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane etykiety ze składem surowcowym i wartością odzywczą w 100 g produktu. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 formularza asortmentowo-ilościowo-cenowego- w części E. Dostawa opisanych produktów odbywać się będzie codziennie.
|
| |