Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu "Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej"

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630122-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Jednorazową sprzedaż i dostawę macierzy w ilości 1 sztuki wraz z transportem na koszt Wykonawcy, obejmującym także wniesienie przedmiotu zamówienia do pokoju wskazanego przez Użytkownika lub pracownika Zamawiającego, do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, oraz sprawdzenie kompletności dostawy w obecności Użytkownika sprzętu oraz podpisanie w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
3.2 Udzielenie gwarancji na następujących zasadach:
3.2.1 Macierz musi być objęta serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres 36 miesięcy, z 4 godzinnym czasem odpowiedzi na awarie krytyczne i dostawą elementów zapasowych na następny dzień roboczy w przypadku wystąpienia awarii krytycznych.
3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest posiadać również 36 miesięczny okres subskrypcji dla dostarczonego wraz z macierzą oprogramowania, dostęp do portalu serwisowego producenta, dostęp do wiedzy i informacji technicznych dotyczących oferowanego urządzenia, z których w trakcie obowiązywania okresu gwarancji Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach udzielonej gwarancji.
3.2.3 W przypadku wystąpienia awarii niekrytycznej Wykonawca zobowiązuje się do naprawy przedmiotu zamówienia, włącznie z dostarczeniem elementów zapasowych, jeżeli będzie to konieczne w terminie max. 7 dni roboczych od wysłania zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem, jeżeli wady ujawnią się w okresie gwarancji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii.
3.2.4 Zamawiający, pod pojęciem awarii krytycznej rozumie awarię uniemożliwiającą korzystanie z urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych przez Wykonawcę lub całej macierzy (koszty ponosi Wykonawca).
3.2.5 Zamawiający pod pojęciem awarii niekrytycznej rozumie usterkę lub awarię, która pozwala na korzystanie z przedmiotu umowy, ale przedmiot umowy nie działa dokładnie tak, jak dokumentacja opisuje tzn. sygnalizuje błędy, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych lub całej macierzy przez Wykonawcę (koszty ponosi Wykonawca).
3.3 Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zaoferowana macierz musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niepowystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2019 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
b) Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT.
3.4 Macierz wraz z elementami składowymi objęta niniejszym zamówieniem musi być oznakowana CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.).
3.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
3.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
3.7 Podmiot wykonujący serwis gwarancyjny macierzy musi posiadać autoryzację producenta, z wyjątkiem sytuacji, gdy serwis gwarancyjny będzie wykonywać Producent sprzętu.
3.8 Zamawiający wymaga, aby zaproponowane urządzenie było w pełni kompatybilne z posiadaną obecnie przez UJ CM macierzą NetApp E2800, a także musi ją wspierać i pozwalać już przy zakupie na replikację danych pomiędzy macierzami.
3.9 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:
a)Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanej macierzy;
b) Oświadczenie Producenta lub autoryzowanego Partnera serwisowego lub autoryzowanego dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu;
c) Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych;
d) W przypadku gdy producent nie posiada na terenie Rzeczypospolitej Polskiej własnego centrum serwisowego Wykonawca musi przedłożyć dokument producenta, który wskazuje podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 20 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. * warunek dodatkowo punktowany
4.1 Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniu wolnym od pracy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanego produktu, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0d9c2ee-7c57-46e9-95e6-5e9515952e3b
Biuletyn 630122-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Regon 12700004000000
Zamawiajacy adres ulica Św. Anny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 433 27 29
Zamawiajacy fax 12 398 37 01
Zamawiajacy email dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony url www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, umowa nr: POPC.02.03.01-00-0070/18-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-531 Kraków, pok. 244
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu "Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej"
Numer referencyjny 141.2711.89.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy macierzy w ilości 1 sztuki, w związku z realizacją projektu „Portal zarządzania wiedzą i potencjałem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum jako moduł Polskiej Platformy Medycznej”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 Jednorazową sprzedaż i dostawę macierzy w ilości 1 sztuki wraz z transportem na koszt Wykonawcy, obejmującym także wniesienie przedmiotu zamówienia do pokoju wskazanego przez Użytkownika lub pracownika Zamawiającego, do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków, oraz sprawdzenie kompletności dostawy w obecności Użytkownika sprzętu oraz podpisanie w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 3.2 Udzielenie gwarancji na następujących zasadach: 3.2.1 Macierz musi być objęta serwisem gwarancyjnym producenta lub autoryzowanym serwisem gwarancyjnym przez okres 36 miesięcy, z 4 godzinnym czasem odpowiedzi na awarie krytyczne i dostawą elementów zapasowych na następny dzień roboczy w przypadku wystąpienia awarii krytycznych. 3.2.2 Wykonawca zobowiązany jest posiadać również 36 miesięczny okres subskrypcji dla dostarczonego wraz z macierzą oprogramowania, dostęp do portalu serwisowego producenta, dostęp do wiedzy i informacji technicznych dotyczących oferowanego urządzenia, z których w trakcie obowiązywania okresu gwarancji Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach udzielonej gwarancji. 3.2.3 W przypadku wystąpienia awarii niekrytycznej Wykonawca zobowiązuje się do naprawy przedmiotu zamówienia, włącznie z dostarczeniem elementów zapasowych, jeżeli będzie to konieczne w terminie max. 7 dni roboczych od wysłania zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem, jeżeli wady ujawnią się w okresie gwarancji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. 3.2.4 Zamawiający, pod pojęciem awarii krytycznej rozumie awarię uniemożliwiającą korzystanie z urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych przez Wykonawcę lub całej macierzy (koszty ponosi Wykonawca). 3.2.5 Zamawiający pod pojęciem awarii niekrytycznej rozumie usterkę lub awarię, która pozwala na korzystanie z przedmiotu umowy, ale przedmiot umowy nie działa dokładnie tak, jak dokumentacja opisuje tzn. sygnalizuje błędy, która może spowodować konieczność dostarczenia elementów zapasowych lub całej macierzy przez Wykonawcę (koszty ponosi Wykonawca). 3.3 Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zaoferowana macierz musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niepowystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2019 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. b) Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. 3.4 Macierz wraz z elementami składowymi objęta niniejszym zamówieniem musi być oznakowana CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.). 3.5 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne opakowanie przedmiotu zamówienia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. 3.6 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 3.7 Podmiot wykonujący serwis gwarancyjny macierzy musi posiadać autoryzację producenta, z wyjątkiem sytuacji, gdy serwis gwarancyjny będzie wykonywać Producent sprzętu. 3.8 Zamawiający wymaga, aby zaproponowane urządzenie było w pełni kompatybilne z posiadaną obecnie przez UJ CM macierzą NetApp E2800, a także musi ją wspierać i pozwalać już przy zakupie na replikację danych pomiędzy macierzami. 3.9 Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć: a)Certyfikat zgodności/deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) dla zaoferowanej macierzy; b) Oświadczenie Producenta lub autoryzowanego Partnera serwisowego lub autoryzowanego dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu; c) Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych; d) W przypadku gdy producent nie posiada na terenie Rzeczypospolitej Polskiej własnego centrum serwisowego Wykonawca musi przedłożyć dokument producenta, który wskazuje podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 20 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. * warunek dodatkowo punktowany 4.1 Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniu wolnym od pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanego produktu, jego elementów i wyposażenia oraz parametrów z wymaganiami SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 29374,67
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 20 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. * warunek dodatkowo punktowany
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) Klauzula informacyjna, Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Załącznikiem D do Formularza oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadkach wskazanych w paragrafie 8 wzoru umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Możliwoć rozbudowy półek dyskowych o wysokości 4U, które pozwalają na instalację dysków NL-SAS, SAS 10k i SSD
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)