Moduł Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring)

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629953-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487320008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie w środowisku informatycznym Zamawiającego Modułu Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring) zapewniającego uruchomienie mechanizmów sztucznej inteligencji wykorzystywanych podczas monitorowania baz danych Zamawiającego, zwanego dalej „Systemem”, w tym:
1.1 Dostawa do Zamawiającego oprogramowania (zwanego dalej „Oprogramowaniem”) oraz udzielenie licencji na korzystanie z Oprogramowania w ilości niezbędnej do budowy i uruchomienia Systemu.
1.2 Zapewnienie 24-miesięcznego wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance),.
1.3 Wykonanie usług instalacyjno-wdrożeniowych, polegających na zainstalowaniu, skonfigurowaniu Oprogramowania i uruchomieniu dostarczonego Systemu w środowisku Zamawiającego.
1.4 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych usług instalacyjno-wdrożeniowych, zwanej dalej „Dokumentacją Powykonawczą”, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej, oraz praw zależnych,.
1.5 Przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji wdrożonego Systemu,.
1.6 Świadczenie usług wsparcia serwisowego Wykonawcy dla Systemu,.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62e60586-d507-488b-8649-1449202797d4
Biuletyn 629953-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Regon 00000222300000
Zamawiajacy adres ulica Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 11/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-919
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48221852820
Zamawiajacy fax +48221851211
Zamawiajacy email dkrzprzetargi@nbp.pl
Adres strony url https://www.nbp.pl
Adres strony internetowej https://www.nbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-zamowienia.nbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-zamowienia.nbp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://e-zamowienia.nbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, Kancelaria NBP
Nazwa nadana zamowieniu Moduł Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring)
Numer referencyjny SEZ/DKRZ-WPI1-ED-241-0489/DIT/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie w środowisku informatycznym Zamawiającego Modułu Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring) zapewniającego uruchomienie mechanizmów sztucznej inteligencji wykorzystywanych podczas monitorowania baz danych Zamawiającego, zwanego dalej „Systemem”, w tym: 1.1 Dostawa do Zamawiającego oprogramowania (zwanego dalej „Oprogramowaniem”) oraz udzielenie licencji na korzystanie z Oprogramowania w ilości niezbędnej do budowy i uruchomienia Systemu. 1.2 Zapewnienie 24-miesięcznego wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance),. 1.3 Wykonanie usług instalacyjno-wdrożeniowych, polegających na zainstalowaniu, skonfigurowaniu Oprogramowania i uruchomieniu dostarczonego Systemu w środowisku Zamawiającego. 1.4 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych usług instalacyjno-wdrożeniowych, zwanej dalej „Dokumentacją Powykonawczą”, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej, oraz praw zależnych,. 1.5 Przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji wdrożonego Systemu,. 1.6 Świadczenie usług wsparcia serwisowego Wykonawcy dla Systemu,. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48732000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 501626,02
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 25
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia zawarcia Umowy do końca okresu świadczenia usług wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance) oraz Usług Serwisowych, tj.: 1.1 Usługi wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance) będą świadczone przez okres 24 miesięcy, od daty podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Ilościowego. 1.2 Usługi Serwisowe będą świadczone przez Wykonawcę przez okres 24 miesięcy, od daty podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Ilościowego. 2. Szczegółowe terminy wykonania przedmiotu zamówienia określone są we Wzorze Umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) na dostawę i wdrożenie systemu zabezpieczeń informatycznych* wraz ze świadczeniem usług wsparcia serwisowego Wykonawcy dla dostarczonego systemu zabezpieczeń informatycznych*, a łączna wartość dla dwóch zamówień (umów) w ww. zakresie wyniosła, nie mniej niż 500 000,00 zł brutto**. * Przez system zabezpieczeń informatycznych, Zamawiający rozumie np. systemy klasy Next Generation Firewall, Next Generation Intrusion Prevention System, system klasy anty DAM, APT, WAF, NAV lub systemy analityczne dla wspomagania procesu zarządzania ryzykiem związanym z wykrywaniem i zapobieganiem nadużyć (fraud detection). ** W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, z których każda posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: • Przez doświadczenie rozumie się udział każdej z tych osób w dostawie i wdrożeniu systemu zabezpieczeń informatycznych*** oraz w wykonywaniu usług wsparcia serwisowego dla systemów zabezpieczeń informatycznych***. • Przez kwalifikacje zawodowe rozumie się posiadanie przez każdą z tych osób zaświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu producenta systemu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zakresie instalacji i konfiguracji lub troubleshootingu (rozwiązywania problemów i wsparcia) lub świadczenia usług serwisowych dla systemów zabezpieczeń informatycznych.*** *** Przez system zabezpieczeń informatycznych, Zamawiający rozumie np. systemy klasy Next Generation Firewall, Next Generation Intrusion Prevention System, system klasy anty DAM, APT, WAF, NAV lub systemy analityczne dla wspomagania procesu zarządzania ryzykiem związanym z wykrywaniem i zapobieganiem nadużyć (fraud detection).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. 1A. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem 1B. Dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane l należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian opisane zostały we Wzorze Umowy.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty Brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)