GuidZP400 |
62e60586-d507-488b-8649-1449202797d4
|
Biuletyn |
629953-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
Regon |
00000222300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221852820
|
Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl
|
Adres strony url |
https://www.nbp.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.nbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, Kancelaria NBP
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Moduł Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring)
|
Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPI1-ED-241-0489/DIT/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie w środowisku informatycznym Zamawiającego Modułu Counter Breach dla narzędzia Imperva SecureSphere DAM (Database Activity Monitoring) zapewniającego uruchomienie mechanizmów sztucznej inteligencji wykorzystywanych podczas monitorowania baz danych Zamawiającego, zwanego dalej „Systemem”, w tym:
1.1 Dostawa do Zamawiającego oprogramowania (zwanego dalej „Oprogramowaniem”) oraz udzielenie licencji na korzystanie z Oprogramowania w ilości niezbędnej do budowy i uruchomienia Systemu.
1.2 Zapewnienie 24-miesięcznego wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance),.
1.3 Wykonanie usług instalacyjno-wdrożeniowych, polegających na zainstalowaniu, skonfigurowaniu Oprogramowania i uruchomieniu dostarczonego Systemu w środowisku Zamawiającego.
1.4 Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych usług instalacyjno-wdrożeniowych, zwanej dalej „Dokumentacją Powykonawczą”, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej, oraz praw zależnych,.
1.5 Przeprowadzenie warsztatów powdrożeniowych dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji wdrożonego Systemu,.
1.6 Świadczenie usług wsparcia serwisowego Wykonawcy dla Systemu,.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48732000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
501626,02
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia zawarcia Umowy do końca okresu świadczenia usług wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance) oraz Usług Serwisowych, tj.:
1.1 Usługi wsparcia technicznego producenta Oprogramowania (maintenance) będą świadczone przez okres 24 miesięcy, od daty podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Ilościowego.
1.2 Usługi Serwisowe będą świadczone przez Wykonawcę przez okres 24 miesięcy, od daty podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Ilościowego.
2. Szczegółowe terminy wykonania przedmiotu zamówienia określone są we Wzorze Umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) na dostawę i wdrożenie systemu zabezpieczeń informatycznych* wraz ze świadczeniem usług wsparcia serwisowego Wykonawcy dla dostarczonego systemu zabezpieczeń informatycznych*, a łączna wartość dla dwóch zamówień (umów) w ww. zakresie wyniosła, nie mniej niż 500 000,00 zł brutto**.
* Przez system zabezpieczeń informatycznych, Zamawiający rozumie np. systemy klasy Next Generation Firewall, Next Generation Intrusion Prevention System, system klasy anty DAM, APT, WAF, NAV lub systemy analityczne dla wspomagania procesu zarządzania ryzykiem związanym z wykrywaniem i zapobieganiem nadużyć (fraud detection).
** W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
1.2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, z których każda posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe:
• Przez doświadczenie rozumie się udział każdej z tych osób w dostawie i wdrożeniu systemu zabezpieczeń informatycznych*** oraz w wykonywaniu usług wsparcia serwisowego dla systemów zabezpieczeń informatycznych***.
• Przez kwalifikacje zawodowe rozumie się posiadanie przez każdą z tych osób zaświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu producenta systemu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zakresie instalacji i konfiguracji lub troubleshootingu (rozwiązywania problemów i wsparcia) lub świadczenia usług serwisowych dla systemów zabezpieczeń informatycznych.***
*** Przez system zabezpieczeń informatycznych, Zamawiający rozumie np. systemy klasy Next Generation Firewall, Next Generation Intrusion Prevention System, system klasy anty DAM, APT, WAF, NAV lub systemy analityczne dla wspomagania procesu zarządzania ryzykiem związanym z wykrywaniem i zapobieganiem nadużyć (fraud detection).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. 1A. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
z załączeniem
1B. Dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane l należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian opisane zostały we Wzorze Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|