Dostawy artykułów żywnościowych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju na 2020r.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-12 00:00:00
Instytucja I Liceum Ogólnokształcące im T. Kościuszki
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629857-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 152200006, 158100009, 32210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy artykułów spożywczych, produktów mleczarskich, mleka, płynnej margaryny i jaj kurzych,mięsa, wędliny i drobiu, produktów głęboko mrożonych i makreli wędzonej, pieczywa i ciast, warzyw i owoców dla Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19e50065-5537-4691-9ad9-3071efa997b9
Biuletyn 629857-N-2019
Zamawiajacy nazwa I Liceum Ogólnokształcące im T. Kościuszki
Regon 29285805000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 3783653,
Zamawiajacy fax 0-41 3783653
Zamawiajacy email lo1busko@lo1busko.civ.pl,
Adres strony url www.lobusko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lobusko.pl - zakładka bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Mickiewicza 13, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju na 2020r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Dostawy artykułów spożywczych, produktów mleczarskich, mleka, płynnej margaryny i jaj kurzych,mięsa, wędliny i drobiu, produktów głęboko mrożonych i makreli wędzonej, pieczywa i ciast, warzyw i owoców dla Internatu I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru — załącznik nr 2 (składający się z 5 części) - oświadczenie o akceptacji wzoru umowy — załącznik nr 6 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 4. 2.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 3.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika , którego pełnomocnictwo dołącza się do oferty
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych ,produktów mleczarskich, mleka, płynnej margaryny i jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy różnych artykułów spożywczych, produktów mleczarskich, mleka, płynnej margaryny i jaj kurzych.— pięć raz w tygodniu od godz. 6:00 do 10:00 (oraz w sobotę w okresie wakacyjnym jeśli zaistnieje taka potrzeba)Artykuły muszą posiadać długi okres przydatności do spożycia a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej zgodnie z wymogami HACCP, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo — cenowym załącznik nr 2 cz. I. Nie dopuszcza się konfekcjonowania artykułów przez Wykonawcę
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa, wędlin i drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mięsa, wędlin i drobiu - pięć razy w tygodniu od godz. 6:00 do 10:00 (oraz w sobotę w okresie wakacyjnym jeśli zaistnieje taka potrzeba).Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny muszą być pakowane hermetycznie a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej zgodnie z wymogami HACCP, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych _ produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo — cenowym załącznik nr 2 cz. II.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy produktów głęboko mrożonych i makreli wędzonej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów głęboko mrożonych i makreli wędzonej.- cztery razy w tygodniu od godz. 6:00 do 10:00 od poniedziałku do czwartku. Artykuły muszą posiadać termin przydatności do spożycia, informację o nazwie i składzie, wartości odżywczej zgodnej z wymogami HACCP oraz wadze. Waga jednostkowa podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo — cenowym załącznik nr 2 cz. III
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa i ciast
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy pieczywa i ciast — codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do 10:00(oraz w sobotę w okresie wakacyjnym jeśli zaistnieje taka potrzeba). Artykuły mają być świeże, bez polepszaczy, bułka tarta z terminem przydatności do spożycia, informacją o nazwie i składzie, wartości odżywczej zgodnej z wymogami HACCP I formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 cz.IV.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców – codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do 10:00 (oraz w sobotę w okresie wakacyjnym jeśli zaistnieje taka potrzeba). Warzywa muszą być świeże, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych dobre gatunkowo, pakowane w workach jednorazowych zgodnie z wymogami HACCP i formularzem asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 cz. V.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)