Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Baboszewie prowadzonego przez Gminę Baboszewo.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Gmina Baboszewo
Miejscowość Baboszewo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Ziemniaki i produkty z ziemniaków,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630052-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 151120006, 153000001, 153100004, 155000003, 152210003, 158100009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola
w Baboszewie, z podziałem na następujące części:
Część I – mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne - zał. nr 7.1.
Część II – mięso drobiowe zał. nr 7.2.
Cześć III – owoce i warzywa zał. nr 7.3.
Część IV – ziemniaki zał. nr 7.4
Część V – mleko i jego przetwory – zał.7.5.
Część VI- mrożonki i ryby – zał. nr 7.6.
Część VII – różne artykuły spożywcze - zał. 7.7.
Część VIII – pieczywo – zał. nr 7.8.
Część IX – jaja – zał. nr 7.9.

Wykonawca składa ofertę na wszystkie artykuły żywnościowe zawarte w danej części.Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe zgodnie ze specyfikacją asortymentową określoną
w załącznikach 7.1.- 7.9. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a81779a4-4782-464f-86c6-f239ea2d4e61
Biuletyn 630052-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Baboszewo
Regon 53359300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy miejscowosc Baboszewo
Zamawiajacy kod pocztowy 09-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 6611091, 6611092, 6611082
Zamawiajacy fax 236 611 071
Zamawiajacy email ugbaboszewo@wp.pl
Adres strony url www.bip.gminababoszewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminababoszewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminababoszewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w zamkniętej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A - KANCELARIA OGÓLNA
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Baboszewie prowadzonego przez Gminę Baboszewo.
Numer referencyjny ZP.271.1.15.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola w Baboszewie, z podziałem na następujące części: Część I – mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne - zał. nr 7.1. Część II – mięso drobiowe zał. nr 7.2. Cześć III – owoce i warzywa zał. nr 7.3. Część IV – ziemniaki zał. nr 7.4 Część V – mleko i jego przetwory – zał.7.5. Część VI- mrożonki i ryby – zał. nr 7.6. Część VII – różne artykuły spożywcze - zał. 7.7. Część VIII – pieczywo – zał. nr 7.8. Część IX – jaja – zał. nr 7.9. Wykonawca składa ofertę na wszystkie artykuły żywnościowe zawarte w danej części.Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe zgodnie ze specyfikacją asortymentową określoną w załącznikach 7.1.- 7.9. do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, składając oświadczenie - wzór załącznik Nr 2.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, składając oświadczenie - wzór załącznik Nr 2.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych, nieprzerwanie przez minimum 12 miesięcy, o wartości brutto w odniesieniu do poszczególnych części nie mniejszej jak: Część I – mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne - 20 000,00 zł Część II – mięso drobiowe - 8 000,00 zł Cześć III – owoce, warzywa - 40 000,00 zł Część IV - ziemniaki – 10 000 zł Część V – mleko i jego przetwory – 30 000,00zł Część VI- mrożonki i ryby – 10 000,00 zł Część VII – różne artykuły spożywcze - 30 000,00 zł Część VIII – pieczywo – 15 000,00 zł Część IX – jaja – 5 000,00 zł 2. Wykonawca składający ofertę na kilka lub wszystkie części spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał/wykonuje sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych, nieprzerwanie przez minimum 12 miesięcy, o wartości brutto nie mniejszej jak suma wartości poszczególnych części wyszczególnionych w punkcie 5.3.3. na które składa ofertę. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokument, o którym mowa w pkt 6.7. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.3.1 SIWZ dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art.25a ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór – zał. nr 2 do SIWZ). 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 5.3.2. SIWZ wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art.25a ust.1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór – zał. nr 2 do SIWZ). 3.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór- zał. nr 5 do SIWZ) , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były świadczone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – Oświadczenie Wykonawcy. 4.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy artykułów żywnościowych odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w pkt 3.2.7 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust.2 -10. 2.Za istotną zmianę umowy uznaje się: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 2) zmiany zakresu umowy określonego, 3) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, 3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości artykułów żywnościowych zgodnie z § 1 ust.4 niniejszej umowy. 3) zmiany poziomu cen artykułów żywnościowych uprawniających strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, 4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3: 1) pkt 1 ceny jednostkowe netto artykułów żywnościowych zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę podatku VAT wynikającą z obowiązujących przepisów, od dnia ich wejścia w życie. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego pisemnie o zmianie cen w terminie do 30 dni od daty wystąpienia tych okoliczności. Nowe ceny mogą mieć zastosowanie do artykułów żywnościowych dostarczonych od dnia wejścia w życie właściwych przepisów. 2)pkt 2 wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie iloczynu faktycznie zakupionej ilości artykułów żywnościowych i ceny jednostkowej określonej w ofercie. 3) pkt 3 zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wzrostu lub obniżenia cen artykułów żywnościowych może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie wcześniej jak po upływie 6 miesięcy realizacji umowy. Strony są uprawnione do żądania zmiany cen jednostkowych określonych w ofercie, w przypadku gdy: a) średni poziom cen artykułów żywnościowych oferowanych przez Wykonawcę wzrósł lub zmalał w danym półroczu o więcej niż 10% w stosunku do cen rynkowych. Strona wnosząca o zmianę cen jednostkowych artykułów żywnościowych określonych w ofercie, składa pisemny wniosek z uzasadnieniem i analizą wpływu na koszty realizacji zamówienia, lub b) wskaźnik zmiany cen artykułów żywnościowych ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za I półrocze 2020 r. jest wyższy niż 10%. 5. Zmianę zakresu rzeczowego umowy dopuszcza się w okolicznościach związanych ze zmniejszeniem, zmianą asortymentową lub zwiększeniem ilości artykułów żywnościowych. 6.Łączna wartość zmian wynikających ze zmiany zakresu rzeczowego umowy nie może przekraczać 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7. Zmianę okresu realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się z uwagi na okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy. 8.W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 7 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 9. Wszelkie zmiany postanowień umowy określone w ust. 2-8, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Nie stanowi zmiany umowy wymagającej formy pisemnej wyznaczenie do kontaktów innych osób niż określone w § 9.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.1. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 7.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cześć III – owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.4. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V – mleko i jego przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI- mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.6. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII – różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.7. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII – pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załacznik nr 7.8. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX – jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 7.9. do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)