GuidZP400 |
722d580d-5e7b-4b74-aa10-83a872e832f1
|
Biuletyn |
629787-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Międzyrzec Podlaski
|
Regon |
30237428000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833 712 496
|
Zamawiajacy email |
urzad@miedzyrzecgmina.pl
|
Adres strony url |
http://www.miedzyrzecgmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Internetu do Beneficjentów projektów
|
Numer referencyjny |
IN.271.40.2019.SS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy sygnału internetowego łącznie z jego instalacją i konfiguracją do beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
Przedmiot zamówienia polega na uruchomieniu łącza internetowego w oparciu o dostarczone dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu urządzenia, np. modemy, karty sieciowe, itp., (zwanych dalej też sprzętem) dla 324 komputerów zlokalizowanych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski (w domach prywatnych) zgodnie z wykazem Beneficjentów Ostatecznych przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Usługa dostępu do Internetu ma być świadczona przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - aktywacja usługi musi nastąpić tego samego dnia u wszystkich Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO).
Wykonawca zapewni dostęp do Internetu o przepustowości: co najmniej łącza o minimalnej prędkości pobierania danych 1Mbit/s downstream i minimalnej prędkości danych wysyłanych 200 Kbit/s upstream. Dopuszcza się zastosowanie wszystkich znanych i osiągalnych technologii (systemy przewodowe i bezprzewodowe) spełniających minimalne wymagania siwz oraz zgodnych z obowiązującymi normami. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. Wykonawca dostarczy urządzenia (lub zestawy urządzeń) zapewniające podłączenie komputera do Internetu dla 324 komputerów, dokona ich instalacji, konfiguracji, a także uruchomienia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, co odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Urządzenia te po zakończeniu obowiązywania umowy mogą pozostać u BO lub według wyboru Wykonawcy, zwrócone bezpośrednio do niego. Urządzenia bezprzewodowe oraz stacjonarne muszą posiadać wszelkie oznaczenia wymagane przez przepisy prawa. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia i zgody, w tym właścicieli budynków i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Wymagane jest, aby urządzenia dostępowe tego typu posiadały świadectwo homologacji lub inne wymagane prawem. Wymagane są również certyfikaty ISO 9001 (lub równoważny), oraz ISO 4001 (lub równoważny) dla producentów urządzeń dostępowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
72400000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-04-12T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca:
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: min. 1 usługę polegającą na dostawie Internetu (dla jednego podmiotu/zamawiającego) o wartości minimum 60.000 zł brutto zrealizowaną w ciągu 12 kolejnych miesięcy przed upływem składania ofert oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług (dostaw usług internetowych) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym oraz dołącza zobowiązania tychże podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany niniejszej Umowy w następujących, uzasadnionych, przypadkach:
a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Liderem projektu; b) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu - liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu - ta zmiana nie powoduje konieczności zawierania aneksu; c) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia; d) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa Internetu do Beneficjentów projektów” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|