1. Zakup 20 szt. pomp infuzyjnych, 20 szt. pomp objętościowych, 1 szt. aparatu do gazometrii, dla potrzeb Oddziału Noworodków w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie"
2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A – 3C „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”.
3. Przedmiot zamówienia stanowi trzy zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A – 3C do SIWZ w kolumnie „ uwagi” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.
8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi.
9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy.
10. Wspólny Słownik Zamówień: 33100000 – 1 - urządzenia medyczne
|
GuidZP400 |
ac9e1de9-8cda-47f5-8943-e3399c699acb
|
Biuletyn |
630026-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
Regon |
43102923400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48815344610
|
Zamawiajacy fax |
+48815324153
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk1.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Oferty wnioski dostepne |
ul. Staszica 16, 20-081 Lublin
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 9 ustawy pzp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, kancelaria szpitala SPSK 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 20 szt. pomp infuzyjnych, 20 szt. pomp objętościowych, 1 szt. aparatu do gazometrii, dla potrzeb Oddziału Noworodków w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie"
|
Numer referencyjny |
EO/TA 2732/71/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakup 20 szt. pomp infuzyjnych, 20 szt. pomp objętościowych, 1 szt. aparatu do gazometrii, dla potrzeb Oddziału Noworodków w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. "Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno-stawowo-mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK Nr 1 w Lublinie"
2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A – 3C „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”.
3. Przedmiot zamówienia stanowi trzy zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A – 3C do SIWZ w kolumnie „ uwagi” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.
8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi.
9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy.
10. Wspólny Słownik Zamówień: 33100000 – 1 - urządzenia medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. Klasy
Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
1.1. W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy.
1.2. W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego.
1.3. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT.
2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty
3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy.
4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 5 okres |
30
|