GuidZP400 |
e0d88fa1-9f2b-4e2a-a537-f10c1ad55980
|
Biuletyn |
629781-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
|
Regon |
33171900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 716 400
|
Zamawiajacy fax |
713 716 360
|
Zamawiajacy email |
I.Karolewska@stat.gov.pl
|
Adres strony url |
http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Adres strony internetowej |
http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa: POPC II oś „E administracja i otwarty rząd” Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” pn.”Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pok nr 310, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
WRO-WA.271.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa zestawu komputerowego typu desktop (komputer +akcesoria, monitor, system operacyjny) w ramach realizacji projektu unijnego współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: POPC II oś „E administracja i otwarty rząd” Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” pn.”Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”, 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sprzęt komputerowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, 50-950 Wrocław. 4. Dostarczony sprzęt będzie spełniać poniższe wymagania: 1) sprzęt będzie fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny, gotowy do pracy i trwale oznakowany przez wykonawcę w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta; 2) sprzęt będzie dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; 3) sprzęt będzie współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz. 5. Na dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej bezpłatnej gwarancji, której termin liczony będzie od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował dokument potwierdzający certyfikację MS Windows 10 lub dokument równoważny, a w przypadku braku takiego dokumentu deklaracja producenta sprzętu potwierdzająca kompatybilność z MS Windows 10, ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny, Deklaracja producenta sprzętu o zgodności z CE lub dokument równoważny.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami - Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o wartości 2 dostaw zestawów komputerowych o wartości co najmniej 5 000 zł. brutto każda - stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli przedłoży Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega wykonawca.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami - Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 dostaw zestawów komputerowych o wartości co najmniej 5 000 zł. brutto każda - stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ: 1. Dokument potwierdzający certyfikację MS Windows 10 lub dokument równoważny, a w przypadku braku takiego dokumentu deklaracja producenta sprzętu potwierdzająca kompatybilność z MS Windows 10; 2. ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny; 3. Deklaracja producenta sprzętu o zgodności z CE lub dokument równoważny; 4. Wydruk wyniku testu „PassMark – CPU Mark Desktop CPU Performance” według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net, w odniesieniu do oferowanego procesora, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Test powinien być przeprowadzony nie wcześniej niż w dniu ogłoszenia postępowania przetargowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Poświadczenie pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli pełnomocnik został w zakresie reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) wraz z odpisem/odpisami z właściwego rejestru potwierdzającym prawidłowość umocowania. 2. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|