Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629781-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa zestawu komputerowego typu desktop (komputer +akcesoria, monitor, system operacyjny) w ramach realizacji projektu unijnego współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: POPC II oś „E administracja i otwarty rząd” Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” pn.”Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”, 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sprzęt komputerowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, 50-950 Wrocław. 4. Dostarczony sprzęt będzie spełniać poniższe wymagania: 1) sprzęt będzie fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny, gotowy do pracy i trwale oznakowany przez wykonawcę w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta; 2) sprzęt będzie dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; 3) sprzęt będzie współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz. 5. Na dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej bezpłatnej gwarancji, której termin liczony będzie od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował dokument potwierdzający certyfikację MS Windows 10 lub dokument równoważny, a w przypadku braku takiego dokumentu deklaracja producenta sprzętu potwierdzająca kompatybilność z MS Windows 10, ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny, Deklaracja producenta sprzętu o zgodności z CE lub dokument równoważny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0d88fa1-9f2b-4e2a-a537-f10c1ad55980
Biuletyn 629781-N-2019
Zamawiajacy nazwa Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Regon 33171900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Oławska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 716 400
Zamawiajacy fax 713 716 360
Zamawiajacy email I.Karolewska@stat.gov.pl
Adres strony url http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Adres strony internetowej http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa: POPC II oś „E administracja i otwarty rząd” Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” pn.”Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pok nr 310, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny WRO-WA.271.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „dostawa zestawu komputerowego typu desktop (komputer +akcesoria, monitor, system operacyjny) w ramach realizacji projektu unijnego współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: POPC II oś „E administracja i otwarty rząd” Działanie: 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” pn.”Otwarte dane – dostęp, standard, edukacja”, 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sprzęt komputerowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w we Wrocławiu przy ul. Oławskiej 31, 50-950 Wrocław. 4. Dostarczony sprzęt będzie spełniać poniższe wymagania: 1) sprzęt będzie fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny, gotowy do pracy i trwale oznakowany przez wykonawcę w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta; 2) sprzęt będzie dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych; 3) sprzęt będzie współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz. 5. Na dostarczony w ramach realizacji zamówienia sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej bezpłatnej gwarancji, której termin liczony będzie od dnia podpisania Protokołu Odbioru. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował dokument potwierdzający certyfikację MS Windows 10 lub dokument równoważny, a w przypadku braku takiego dokumentu deklaracja producenta sprzętu potwierdzająca kompatybilność z MS Windows 10, ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny, Deklaracja producenta sprzętu o zgodności z CE lub dokument równoważny.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami - Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o wartości 2 dostaw zestawów komputerowych o wartości co najmniej 5 000 zł. brutto każda - stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli przedłoży Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega wykonawca.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami - Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 2 dostaw zestawów komputerowych o wartości co najmniej 5 000 zł. brutto każda - stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ: 1. Dokument potwierdzający certyfikację MS Windows 10 lub dokument równoważny, a w przypadku braku takiego dokumentu deklaracja producenta sprzętu potwierdzająca kompatybilność z MS Windows 10; 2. ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny; 3. Deklaracja producenta sprzętu o zgodności z CE lub dokument równoważny; 4. Wydruk wyniku testu „PassMark – CPU Mark Desktop CPU Performance” według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net, w odniesieniu do oferowanego procesora, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Test powinien być przeprowadzony nie wcześniej niż w dniu ogłoszenia postępowania przetargowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Poświadczenie pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli pełnomocnik został w zakresie reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) wraz z odpisem/odpisami z właściwego rejestru potwierdzającym prawidłowość umocowania. 2. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przedłużona gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)