Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój, powiat buski, woj. świętokrzyskie w 2020 roku

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Solec-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629529-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społęcznej w Zborowie w 2020 roku. Zamówienie podzielono na 9 części.
Część 1 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3A - do SIWZ.
Część 2 - Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3B - do SIWZ.
Część 3 - Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3C - do SIWZ.
Część 4 - Dostawa artykułów żywnościowych - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3D - do SIWZ.
Część 5 - Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3E - do SIWZ.
Część 6 - Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3F - do SIWZ.
Część 7 - Dostawa mrożonek - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3G - do SIWZ.
Część 8 - Dostawa ziemniaków - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3H- do SIWZ.
Część 9 - Dostawa jaj kurzych - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3I - do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d8415de-d68f-46d6-94ea-3ef9afb6d8cb
Biuletyn 629529-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29411900000000
Zamawiajacy adres ulica Zborów, Pałacowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Solec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 377 70 45,
Zamawiajacy fax 0-41 377 70 45 wew. 26
Zamawiajacy email dps@dpszborow.pl,
Adres strony url www.bip.powiat.busko.pl, www.dpszborow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.powiat.busko.pl, www.dpszborow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 4%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.busko.pl, www.dpszborow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.busko.pl, www.dpszborow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście , kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Zborowie, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój, I piętro, pokój nr 9
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój, powiat buski, woj. świętokrzyskie w 2020 roku
Numer referencyjny DPS PN 1 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społęcznej w Zborowie w 2020 roku. Zamówienie podzielono na 9 części. Część 1 - Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3A - do SIWZ. Część 2 - Dostawa mięsa i wędlin - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3B - do SIWZ. Część 3 - Dostawa produktów mleczarskich - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3C - do SIWZ. Część 4 - Dostawa artykułów żywnościowych - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3D - do SIWZ. Część 5 - Dostawa warzyw i jabłek - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3E - do SIWZ. Część 6 - Dostawa owoców i jarzyn - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3F - do SIWZ. Część 7 - Dostawa mrożonek - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3G - do SIWZ. Część 8 - Dostawa ziemniaków - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3H- do SIWZ. Część 9 - Dostawa jaj kurzych - szczegółowy wykaz w Załączniku nr 3I - do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców. 2 .Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - rolników indywidualnych aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający samodzielnie pobierze dokumenty z tych baz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne datowane nie wcześniej, niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert. 4. Opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Decyzję właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) spełniających wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 z późn. zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej ofert.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w sekcji III.1 Wykonawca załącza do składanej ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość korekty cen dostarczanych produktów żywnościowych w okresie realizacji zamówienia, w przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany. b) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, niezależnie od wszelkich czynników. Zmiana umowy w tym zakresie nie jest wymagana.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik nr 3Ado SIWZ. Dostawa w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-7.30,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3B do SIWZ. Dostawa w dni robocze min. 3 razy w tygodniu poniedziałek środa, piątek w godz. 7.00-10.00,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3C do SIWZ, Dostawa w dni robocze min. 3 razy w tygodniu poniedziałek środa, piątek w godz. 7.00-10.00,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3D do SIWZ . Dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i jabłek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera załącznik nr 3 E, dostawa w ciągu 48 godz. od zamówienia w dni robocze pon-piątek w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i jarzyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości określa Załącznik Nr 3F do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres rodzaju i ilości zawiera Załącznik Nr 3G do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilości zawiera załącznik Nr 3H do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 30 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego - uzyska 15 pkt. 21 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt. 14 dniowy termin płatności faktury liczony od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego otrzyma 5 pkt. Oferta Wykonawcy bez wskazania terminu płatności faktury z w/w terminów zostanie odrzucona.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilości zawiera Załącznik nr 3I do SIWZ. Dostawa w ciągu 48 godz. od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7.00-10.00
  

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)