Dostawa licencji systemu do monitorowania środowisk IT spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. (ang. Application Performance Monitoring - APM), instalację, konfigurację i usługę wsparcia technicznego

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630991-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla systemu monitorowania środowisk IT Zamawiającego (ang. Application Performance Monitoring - APM) w modelu subskrypcyjnym obejmującym okres 12 miesięcy kalendarzowych, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa polegająca na instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 12 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego systemu, realizowanej na rzecz Zamawiającego, w ilości 5 osobo-dni i świadczonej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26ca8228-0c69-46eb-b6f3-ae27fee0dbfb
Biuletyn 630991-N-2019
Zamawiajacy nazwa Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Regon 36476052000000
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 85/87
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-805
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 102 21 71, 22 102 21 70
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
Adres strony url www.akmf.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.akmf.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akmf.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji systemu do monitorowania środowisk IT spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. (ang. Application Performance Monitoring - APM), instalację, konfigurację i usługę wsparcia technicznego
Numer referencyjny AKMF/DZA/PZP/13/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla systemu monitorowania środowisk IT Zamawiającego (ang. Application Performance Monitoring - APM) w modelu subskrypcyjnym obejmującym okres 12 miesięcy kalendarzowych, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Usługa polegająca na instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 12 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego systemu, realizowanej na rzecz Zamawiającego, w ilości 5 osobo-dni i świadczonej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Szczegóły dot. punktu II.8): "1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla systemu monitorowania środowisk IT Zamawiającego (ang. Application Performance Monitoring - APM) w modelu subskrypcyjnym obejmującym okres 12 miesięcy kalendarzowych, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Usługa polegająca na instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 12 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego systemu, realizowanej na rzecz Zamawiającego, w ilości 5 osobo-dni i świadczonej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji i konfiguracji".
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 i oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy każdego z Wykonawców. 3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1494 9720 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr AKMF/DZA/PZP/13/2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2)-5) do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 12 IPU, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ: "§ 12 Zmiany umowy 1. Poza przypadkami możliwości wprowadzenia zmian umowy na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 4) w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 5) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac; 6) w przypadku nieprzewidzianej konieczności dostosowania przedmiotu Umowy lub terminów jej realizacji do innych przedsięwzięć realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że przemawia za tym w ocenie Zamawiającego interes publiczny; 7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem. 2. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności."
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria poziom kompetencji osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)