GuidZP400 |
26ca8228-0c69-46eb-b6f3-ae27fee0dbfb
|
Biuletyn |
630991-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
36476052000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85/87
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-805
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 102 21 71, 22 102 21 70
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
|
Adres strony url |
www.akmf.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.akmf.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akmf.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Chmielna 85/87, 00-805 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji systemu do monitorowania środowisk IT spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. (ang. Application Performance Monitoring - APM), instalację, konfigurację i usługę wsparcia technicznego
|
Numer referencyjny |
AKMF/DZA/PZP/13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla systemu monitorowania środowisk IT Zamawiającego (ang. Application Performance Monitoring - APM) w modelu subskrypcyjnym obejmującym okres 12 miesięcy kalendarzowych, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa polegająca na instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 12 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego systemu, realizowanej na rzecz Zamawiającego, w ilości 5 osobo-dni i świadczonej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegóły dot. punktu II.8): "1. Dostawa licencji na oprogramowanie dla systemu monitorowania środowisk IT Zamawiającego (ang. Application Performance Monitoring - APM) w modelu subskrypcyjnym obejmującym okres 12 miesięcy kalendarzowych, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Usługa polegająca na instalacji i konfiguracji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 powyżej, w modelu zapewniającym działanie w infrastrukturze Zamawiającego, zrealizowana w terminie nie dłuższym niż 12 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla dostarczonego systemu, realizowanej na rzecz Zamawiającego, w ilości 5 osobo-dni i świadczonej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji i konfiguracji".
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo;
2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 i oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Zamawiającego
73 1130 1017 0020 1494 9720 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr AKMF/DZA/PZP/13/2019”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 2)-5) do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 12 IPU, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ: "§ 12
Zmiany umowy
1. Poza przypadkami możliwości wprowadzenia zmian umowy na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania;
4) w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy;
5) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac;
6) w przypadku nieprzewidzianej konieczności dostosowania przedmiotu Umowy lub terminów jej realizacji do innych przedsięwzięć realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że przemawia za tym w ocenie Zamawiającego interes publiczny;
7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem.
2. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności."
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|