Dostawa i montaż infokiosków oraz dostawę, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową w ramach projektów FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” i „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630995-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż infokiosków oraz dostawa, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1) Część I – dostawa i montaż infokiosków w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach.
2) Część II – dostawa, montaż i wdrożenie w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi (dalej ŁUW), w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców (dalej WSOiC) ul. Piotrkowska 103 aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową umożliwiającą zarządzanie kolejką klientów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
5. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy i do podania firm podwykonawców.
7. Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu:
1) w części I – 6/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bliżej cudzoziemca”,
2) w części II – 7/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1610bc32-f0fd-4ad5-9e17-287242e29fc4
Biuletyn 630995-N-2019
Zamawiajacy nazwa Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Regon 43080020000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6641526, 6641210
Zamawiajacy fax 426 641 112
Zamawiajacy email zamowienia@lodz.uw.gov.pl
Adres strony url www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane będzie z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji: "Łódzkie bliżej cudzoziemca" i "Łódzkie bez barier dla cudzoziemców".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. "E", pokój nr 133
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż infokiosków oraz dostawę, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową w ramach projektów FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” i „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
Numer referencyjny KPB-V.273.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Dwie
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż infokiosków oraz dostawa, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Część I – dostawa i montaż infokiosków w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach. 2) Część II – dostawa, montaż i wdrożenie w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi (dalej ŁUW), w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców (dalej WSOiC) ul. Piotrkowska 103 aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową umożliwiającą zarządzanie kolejką klientów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 5. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy i do podania firm podwykonawców. 7. Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu: 1) w części I – 6/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bliżej cudzoziemca”, 2) w części II – 7/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc złoty
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia dla każdej części: zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłużej niż 45 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I: • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Dla części II: • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka. 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup, dosta-wę i montaż infokiosków oraz dostawę, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową w ramach projektów FAMI pn. „Łódzkie bliżej cudzoziemca” i „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”, znak: KPB-V.273.9.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczone-go, zawarcia, wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dochodzenia należności cywilno-prawnych na jej podstawie. 4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: 4.1. podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie od-powiednich przepisów prawa; 4.2. podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na pod-stawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu, jednak nie dłużej niż zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp w związku z Porozu-mieniem finansowym nr PL/2017/FAMI/OG.7.6. zawartym w dniu 8 września 2017 r. dotyczącym projektu nr 6/7-2017/OG-FAMI pn. “Łódzkie bliżej cudzoziemca” realizowanego w ramach FAMI dofinansowywanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ter-minie minimum kolejnych 6 lat od daty zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu końcowego z realizacji Projektu. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te or-gany 6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu: 6.1. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia; 6.2. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia; 6.3. prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia; 6.4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia; 6.5. prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia; 6.6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia. (Uwaga: realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych). 7. W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza prze-pisy Rozporządzenia. 9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest: 9.1. obowiązkowe, jeżeli wynika z przepisów prawa i jest warunkiem załatwienia sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi; 9.2. dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody, jednak jest niezbędne do załat-wienia sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi. 10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż infokiosków w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż infokiosków w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy i do podania firm podwykonawców. 5. Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu 6/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bliżej cudzoziemca”,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i wdrożenie aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi (dalej ŁUW), w budynku Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców (dalej WSOiC) ul. Piotrkowska 103 aplikacji elektronicznej do rezerwacji wizyt wraz z kolejkomatem i niezbędną infrastrukturą sprzętową umożliwiającą zarządzanie kolejką klientów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy i do podania firm podwykonawców. 5. Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu 7/7-2017/OG-FAMI „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)