GuidZP400 |
546c92fd-a60f-4721-9ca2-c2778392e6f5
|
Biuletyn |
630842-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1
|
Regon |
68667000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Wł. Andersa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 665 042
|
Zamawiajacy fax |
322 665 042
|
Zamawiajacy email |
dompomocyspolecznejnr1@interia.pl
|
Adres strony url |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps1sosnowiec.pl; www.dps1sosnowiec.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej - osobiście, kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego tj. Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W 2020 ROKU Z PODZIAŁEM NA 9 PAKIETÓW (CZĘŚCI) NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 W SOSNOWCU UL. GEN.WŁ. ANDERSA 81B
|
Numer referencyjny |
DGiOT.252.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywności w 2020 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 1 z podziałem na 9 pakietów (części) tj.: Pakiet nr 1–mięso, produkty mięsne; Pakiet nr 2–mleko i produkty mleczarskie; Pakiet nr 3–różne produkty spożywcze; Pakiet nr 4–ryby mrożone i pozostałe; Pakiet nr 5–warzywa mrożone; Pakiet nr 6–warzywa i owoce świeże; Pakiet nr 7–jaja; Pakiet nr 8–pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Pakiet nr 9–ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ w pakietach od 1-9 pod nazwą Formularz cenowy. Częstotliwość dostaw: Pakiet nr 1 –Dostawa mięsa, produktów mięsnych–2 razy w tygodniu; Pakiet nr 2–Dostawa mleka i produktów mleczarskich–mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem; Pakiet nr 3–Dostawa różnych produktów spożywczych –1 raz w tygodniu; Pakiet nr 4–Dostawa ryb mrożonych i pozostałych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 5–Dostawa warzyw mrożonych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 6–Dostawa warzyw i owoców świeżych–3 razy w tygodniu; Pakiet nr 7–Dostawa jaj–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 8–Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich–codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt; Pakiet nr 9–Dostawa ziemniaków-2 razy w miesiącu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
niw dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularze ofertowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawarte są we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – mięso i produkty mięsne – 2 razy w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r. szczegóły w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mleko i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – mleko i produkty mleczarskie, dostawa – mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – różne produkty spożywcze, dostawa – 1 raz w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ryby mrożone i pozostałe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 – ryby mrożone i pozostałe, dostawa - 1 raz w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
warzywa mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 – warzywa mrożone, dostawa 1 raz w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 – warzywa i owoce świeże, dostawa - 3 razy w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7 – jaja, dostawa - 1 raz w tygodniu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, dostawa - codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9 – ziemniaki, dostawa - 2 razy w miesiącu, w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 9
|
| |