GuidZP400 |
b0969de0-6971-4af6-a856-cffbade32679
|
Biuletyn |
630923-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
00102292000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
https://10.121.8.124/web/bip-1601/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://10.121.8.124/web/bip-1601/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://10.121.8.124/web/bip-1601/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://10.121.8.124/web/bip-1601/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do wydruku podążającego oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera wydruku oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Zamówione przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nierefabrykowane, nieregenerowane, niezniszczone i kompletne, żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał certyfikat zgodności CE lub równoważny. Ilekroć w treści SIWZ bądź w załącznikach, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania minimalne co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele
o wyższych parametrach.
|
Cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do dnia 24 grudnia 2019 r.
W terminie określonym w ust. 1 muszą odbyć się odbiory warunkujące dokonanie rozliczenia realizacji zamówienia.
Miejsce dostawy: budynek (lub budynki) Izby Administracji Skarbowej w Opolu – na terenie miasta Opola. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu do budynku (lub budynków) wskazanego przez osobę uprawnioną do odbioru dostawy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP.
2. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części I postępowania (dostawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania wydruku podążającego): w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu – przelewem – na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej
w Opolu:
nr 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania do wydruku podążającego oraz licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL dla Izby Administracji Skarbowej w Opolu ……...” poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:
1) składa się w formie elektronicznej - do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium, w formie w jakiej został ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
2) z treści dokumentu powinien jednoznacznie wynikać przedmiot zamówienia, którego dotyczy wadium;
3) powinno obejmować cały okres związania ofertą toteż termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą;
4) powinno zawierać zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej wypłaty całej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z PZP w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania uprawnień Zamawiającego określonych
w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP.
4. Wadium, bez względu na formę, należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert.
5. W przypadku wadium wniesionym w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy uwzględnić czas niezbędny do zaksięgowania przelewu - wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę lub na pełnomocnika ustanowionego zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy oraz zawierać: nazwę dającego gwarancję (Wykonawcę), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (bank/ubezpieczyciela), kwotę gwarancji równą kwocie wadium.
7. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone
w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 PZP.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni (art. 85 ust. 1 pkt 3 PZP).
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania do wydruku podążającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I - stanowi zakup i dostawa:
1) urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych – 6 szt
2) urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych – 2 szt.
3) oprogramowania do wydruku podążającego:
a) licencji na serwer wydruku – 1 szt.
b) licencji na urządzenie – 8 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i IPU. Każda część musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II- stanowi zakup i dostawa licencji na oprogramowanie Microsoft Office Standard 2019 GOV PL – 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i IPU. Każda część musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi
w niniejszej SIWZ.
|
| |