GuidZP400 |
60a49151-2f91-43b7-9e10-7e52c9c5bb06
|
Biuletyn |
630788-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
|
Regon |
77094893200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-270
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 144 811
|
Zamawiajacy fax |
598 144 277
|
Zamawiajacy email |
a.bancuk@zgkustka.pl
|
Adres strony url |
www.zgkustka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce”, w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spólka prawa Handlowego ze 100% udziałem gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zgkustka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zgkustka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zaklad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ,ul. Wiejska 7,76-270 Ustka - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce
|
Numer referencyjny |
7/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa sprzętu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce” w ramach projektu „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce”, w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020"
Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe:
1. Zadanie częściowe nr 1 : "Zakup i dostawa prasy do zagęszczania odpadów wraz z dwoma kontenerami".
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa prasy do zagęszczania odpadów komunalnych oraz dwóch odczepianych kontenerów transportowych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
2. Zadanie częściowe nr 2: "Zakup i dostawa wózka widłowego"
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózka widłowego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
3 Zadanie częściowe nr 3: "Zakup i dostawa zagęszczacza walcowego"
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zagęszczacza walcowego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń) określonego w pkt. 3.2. pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4.1, 4.2. oraz 4.3 do SIWZ - Wzorze umowy.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
42636100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zadanie częściowe nr 2: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zadanie częściowe nr 3: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany będzie również do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis odnośnie terminu stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz załączniku nr 5.1., 5.2. i 5.3. do SIWZ Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany, w terminie nie krótszym niż 5 dni, do złożenia szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Opis winien zostać przygotowany wg zakresu informacji, określonego
w załączniku nr 5.1. 5.2. i 5.3. do SIWZ (wystarczające będzie złożenie w zależności od części wypełnionego i podpisanego załącznika nr 5.1., 5.2. i 5.3 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
3. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy.
5. potwierdzenie zapłaty wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
zadanie częściowe nr 1 : 1.900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych i 00/100)
zadanie częściowe nr 2 : 1.250,00 zł (słownie: tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100)
zadanie częściowe nr 3 : 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych i 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Ustka 53 9315 0004 0000 1313 2000 0010 z adnotacją „Wadium – Zakup i dostawa sprzętu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce- zadanie częściowe nr _____”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w oryginale.
Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie,
że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1. ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych,
- o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane.
2. sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę, w przypadku jego wycofania z dystrybucji i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę określoną w umowie, zgodnie z Formularzem ofertowym;
3. terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek niemożliwych do przewidzenia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy o czas (okres w dniach), w którym z powodu w/w okoliczności dostawy i usługi nie mogły być wykonywane.
Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO w odniesieniu do:
- wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia;
Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Wiejska 7 76-270 Ustka
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa sprzętu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa prasy do zagęszczania odpadów wraz z dwoma kontenerami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42636100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa prasy do zagęszczania odpadów komunalnych oraz dwóch odczepianych kontenerów transportowych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń) określonego w pkt. 3.2. pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4.1, 4.2. oraz 4.3 do SIWZ - Wzorze umowy.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wózka widłowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42415110-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózka widłowego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń) określonego w pkt. 3.2. pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4.1, 4.2. oraz 4.3 do SIWZ - Wzorze umowy.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa zagęszczacza walcowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713300-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zagęszczacza walcowego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3. do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń) określonego w pkt. 3.2. pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4.1, 4.2. oraz 4.3 do SIWZ - Wzorze umowy.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
| |