Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630660-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151100002, 155000003, 32000003, 158100009, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną
dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego
nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określa SIWS oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do
SIWS, załączniku nr 1a-f ( formularzu asortymentowo-ilościowo -cenowym), oraz w
załączniku nr 6 do SIWS( wzór umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45018e45-9a19-46ad-9e53-5dee6c962c1a
Biuletyn 630660-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
Regon 27150762500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 35-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 265 30 04, 265 30 05
Zamawiajacy fax 0-32 265 30 04
Zamawiajacy email pp9@pp9czeladz.pl
Adres strony url http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne pp9@pp9.czeladz.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej lub osobistej
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
Numer referencyjny ZP/1//D/PP9/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWS oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWS, załączniku nr 1a-f ( formularzu asortymentowo-ilościowo -cenowym), oraz w załączniku nr 6 do SIWS( wzór umowy).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 (wzór umowy), Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp Powody zmiany: Warunki dokonania zmiany: gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen. zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowoilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku Zamawiającego zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ust PZP

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A- Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe - Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1a-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie B-Produktu zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe - W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięs, wędlin. Ilość opisana jest w załączniku nr 1B-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa produktów zwierzęcych, mięs, wędlin odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie C- Nabiał i jego przetwory, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 1C-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa nabiału, jaj odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie D- Świeże warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1D-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców świeżych, odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie E- Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa Ilość opisana jest w załączniku nr 1 E-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie F- Mrożonki i ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonych warzyw , owoców oraz ryb. Ilość opisana jest w załączniku nr 1F-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców mrożonych i przetworzonych oraz ryb odbywać się będzie do 3 razy w tygodniu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)