GuidZP400 |
45018e45-9a19-46ad-9e53-5dee6c962c1a
|
Biuletyn |
630660-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
|
Regon |
27150762500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 35-lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 265 30 04, 265 30 05
|
Zamawiajacy fax |
0-32 265 30 04
|
Zamawiajacy email |
pp9@pp9czeladz.pl
|
Adres strony url |
http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pp9.czeladz.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
pp9@pp9.czeladz.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej lub osobistej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
|
Numer referencyjny |
ZP/1//D/PP9/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z sukcesywną
dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego
nr 9 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określa SIWS oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do
SIWS, załączniku nr 1a-f ( formularzu asortymentowo-ilościowo -cenowym), oraz w
załączniku nr 6 do SIWS( wzór umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami
podanymi we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 (wzór umowy), Zmiana umowy
może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
Powody zmiany: Warunki dokonania zmiany: gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub
innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu
umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym, Warunkiem dokonania
zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania
poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, Warunkiem dokonania
zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi
na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w
celu prawidłowego wykonania umowy b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej,
uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Warunkiem dokonania zmian, jest
złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian,
uzasadnienie zmian. zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu
przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą
zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w
zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie
wniosku, przez Wykonawcę Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim
przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem,
wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego
kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku
zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej”
(strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał
poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego
przekroczy 5%. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą
zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Wszelkie zmiany cen
zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez
Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo
zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS.
Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z
Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen. zmniejszenia lub
rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowoilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez
Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub
zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach
zbiorowego żywienia. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę
inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. wydłużenie
okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość
wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku
Zamawiającego zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości,
o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb
zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa
niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w
umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych
w art. 93 ust. 1 ust PZP
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A- Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
- Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach.
- Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą
w 100 g produktów.
- Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących
o niskiej zawartości sodu
- Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM
- Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1a-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie do 5 razy w
tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B-Produktu zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
- W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu.
- Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
- Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięs,
wędlin. Ilość opisana jest w załączniku nr 1B-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa produktów zwierzęcych, mięs, wędlin odbywać się będzie do
5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C- Nabiał i jego przetwory, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
- Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego
- Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia
- jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 1C-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa nabiału, jaj odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D- Świeże warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
-Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia;
-Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1D-Formularza
asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców świeżych, odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E- Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy
o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa Ilość opisana jest w załączniku nr 1 E-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa
pieczywa odbywać się będzie codziennie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie F- Mrożonki i ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia
i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią.
-Mrożonki sypkie i nie zbrylone.
-Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości
- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonych warzyw , owoców oraz ryb. Ilość opisana jest w załączniku nr 1F-Formularza
asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców mrożonych i przetworzonych oraz ryb odbywać się będzie do 3 razy w tygodniu
|
| |