GuidZP400 |
a8cf39c5-d2cc-4422-9a7e-612618db75eb
|
Biuletyn |
627280-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
|
Regon |
65061400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-064
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 754 636
|
Zamawiajacy fax |
178 754 634
|
Zamawiajacy email |
zampub@erzeszow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego – Szkoła Podstawowa nr 16 w Rzeszowie
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.erzeszow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności do stołówki szkolnej w szkole podstawowej nr 16 w Rzeszowie w 2020 r. (7 części)
|
Numer referencyjny |
CZ-D.271.108.317.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 16 w Rzeszowie w 2020r. (7 części) - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, podzielona na 7 części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 7:30. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – termin realizacji dostawy).
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący załącznik do SIWZ (OPZ cz. 1 – cz. 7) dostępny w oddzielnych plikach oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji
1) Zakres zamówienia objętego prawem opcji:
Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego
w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy
o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy z zastrzeżeniem że zakres opcji w każdej części nie może przekroczyć 30% ilości artykułów, o których mowa
w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji dla danej części nie może przekroczyć:
a) Część 1: 12 835.50 zł netto,
b) Część 2: 4 980.69 zł netto,
c) Część 3: 910.65 zł netto,
d) Część 4: 11 306.94 zł netto,
e) Część 5: 7 883.64 zł netto,
f) Część 6: 14 841.40 zł netto,
g) Część 7: 15 101,50 zł netto.
a ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
2) Okoliczności, w jakich może dojść do skorzystania z prawa opcji:
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert) Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1: Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Pełnomocnictwa – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski .
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów, nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 1 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 2 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, Żurek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżego pieczywa i żurku w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 3 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 4 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz .5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 5 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 6 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i o jakości wskazanej w załączniku do SIWZ – OPZ dla cz. 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 określa: 1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla cz. 7 – Załącznik do SIWZ; 2) wzór umowy – Załącznik do SIWZ (wspólny dla wszystkich części).
|
| |