GuidZP400 |
adb4b858-30a8-4c70-858c-eb1a04c4b2e2
|
Biuletyn |
630208-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
|
Regon |
65018683700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Adama Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 6732153, 16 6732087 ,
|
Zamawiajacy fax |
16 6732707
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w zakresie części I zamówienia.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać w formie pisemnej pocztą, drogą kurierską lub złożyć osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla BiOSG w Przemyślu.
|
Numer referencyjny |
34/WTiZ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących i polerujących, preparatów do mycia i dezynfekcji, produktów do pielęgnacji ciała, artykułów jednorazowego użytku oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabelach do Druku ofertowego, stanowiących Załączniki nr 1a – 1d do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 p.z.p. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie dokument dla każdego ze wspólników. Ww. dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio, kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty opisowe lub karty charakterystyki, lub inne dokumenty, które potwierdzą wymagania Zamawiającego. Ww. dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej”. Wraz ze złożeniem Oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., Zamawiający zamieści na stronie internetowej wzór Oświadczenia wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Ww. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej podanym zakresie: a. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 w n/w przypadkach:
- zmiany podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy;
- zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnienia wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez GUS;
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości poszczególnego asortymentu towaru wskazanego w załączniku do umowy, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnego łącznego wynagrodzenia brutto w zależności od faktycznych potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące, produkty do pielęgnacji ciała, artykuły jednorazowego użytku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabeli do Druku ofertowego, stanowiącej Załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna i zabezpieczająca
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabeli do Druku ofertowego, stanowiącej Załączniki nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych, środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabeli do Druku ofertowego, stanowiącej Załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki czyszczące i polerujące, artykuły jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących i polerujących oraz artykułów jednorazowego użytku dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Tabeli do Druku ofertowego, stanowiącej Załącznik nr 1d do SIWZ.
|
| |