dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630439-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2020 roku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02336e72-afb0-4d1b-bb35-87432845149f
Biuletyn 630439-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdyni
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy email umgdynia@gdynia.pl
Adres strony url www.gdynia.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gdynia.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gdynia.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie oferty w siedzibie zamawiajacego: kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 81-382 Gdynia Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Numer referencyjny EZP nr 134/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni w 2020 roku
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa j.w. jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie: a) dla części 1: materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda; b) dla części 2: papieru do drukarek i kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatnie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG); Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu, o którym mowa w pkt 15.1 SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.3.1. wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane i są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach: a) niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w Umowie spowodowanego zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu, b) pojawienia się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.12.2019r, godz. 10,30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Administracyjny ul. Partyzantów 42.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materialów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.12.2019r, godz. 10,30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Administracyjny ul. Partyzantów 42.
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni w 2020 roku określona w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ w okresie obowiązywania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 11.12.2019r, godz. 10,30 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Administracyjny ul. Partyzantów 42.
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek określona w formularzu cenowym zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ w okresie obowiązywania umowy.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)