GuidZP400 |
608ca360-ce55-4cd2-9ddf-bb49053dc90a
|
Biuletyn |
628537-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
|
Regon |
15259663001080
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-691
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 443 93 93
|
Zamawiajacy fax |
22 443 94 85
|
Zamawiajacy email |
sro.wzp@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.srodmiescie.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr RPMA.10.01.02-14-8057/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być złożony w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-691 Warszawa ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Szkoła badaczy” ( znak sprawy ZP-38/19 )
|
Numer referencyjny |
ZP-38/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu unijnego „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: 28 sztuk tabletów, 1 sztuki głośników.Opis sprzętu komputerowego w tym wymagane jego parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do umowy . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem nr 1, stanowiącym załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej”.Zamawiający na stronie internetowej http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2zamowienia_powyzej_30_000_euro.html zamieścił „INSTRUKCJĘ DLA WYKONAWCÓW – opis warunków uczestnictwa w licytacji elektronicznej” wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
39381,30
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: 21 dni od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Niezwłocznie po otwarciu wniosków Zamawiający zamieści na stronie internetowej na której publikowane są informacje dotyczące niniejszego postępowania wykaz wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji – wykazu wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z wnioskiem. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego.4. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej i wykonawcy złożą dokumenty potwierdzające umocowanie do samodzielnego reprezentowania wspólników ( np. umowę spółki lub uchwałę wspólników). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt. 1 Instrukcji składa każdy wykonawca).3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 3 Instrukcji.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
IV 4 6 |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
IV 4 7 |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2-zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
IV 4 8 |
Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem zamieszczony na stronie internetowej www.srodmiescie.warszawa.pl wraz z załącznikami. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. Wykonawcy samodzielnie dokonują rejestracji konta do aktualnej wersji platformy aukcyjnej, na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl . Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło Wykonawca nadaje samodzielnie w trakcie rejestracji konta. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: a) Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10; b) W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X. Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z obsługa Active X lub Firefox z obsługa Javy, siła szyfrowania 128 bit; c) Podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe). Inne niż wyżej wymienione systemy operacyjne (m.in. Linux, iOS itd.) oraz przeglądarki (m.in. Google Chrome, Opera, Safari, Maxthon itd.) nie są dedykowane do obsługi Marketplanet OnePlace. Korzystanie z innych systemów operacyjnych, przeglądarek i/lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy.”
|
IV 4 9 |
W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. 2. Minimalna wysokość postąpień – 200,00 zł 3. Cena wywoławcza: 48 439,00 zł brutto (cena brutto za wykonanie całości zamówienia ). 4. Liczba etapów licytacji elektronicznej: 1. 5. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert). Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 30 minut. Zamawiający zamknie licytację po 30 minutach od otwarcia licytacji. 8. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia. 9. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. 10. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy (załącznik nr 3 do instrukcji) zamieszczony został w ogłoszeniu o zamówieniu oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.srodmiescie.warszawa.pl 11. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
30 min
|
IV 4 11 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T10:00:00+01:00
|
IV 4 12 |
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 02.01.2020 r. o godzinie 10:00 Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej, z tym że termin ten nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej (składania ofert).
|
IV 4 13 |
Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 02.01.2020 r. o godzinie 10:30 Zamawiający zamknie licytację, po 30 minutach od otwarcia licytacji. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji.Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda pod adresem internetowym http://aukcje.um.warszawa.pl nazwę oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
|
IV IstotnePostanowienia |
UMOWA NR ...................................................................................................... (PROJEKT)
Zawarta w dniu ............................... w Warszawie, pomiędzy:
Miastem Stołecznym Warszawa z siedzibą przy pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON: 01 52 59 640, zwanym dalej „Kupującym”, w imieniu którego działa:
Pan Paweł Martofel – Zastępca Burmistrz Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, na podstawie pełnomocnictwa Prezydent m.st. Warszawy z dnia 25.04.2019 nr GP-OR.0052.1913.2019
a
………………..., z siedzibą przy ul. ………………….., NIP: ………., REGON ………., zwanym dalej „Sprzedawcą”, reprezentowanym przez:
…………………..
Podstawą zawarcia umowy jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej (znak sprawy ZP /19), zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
W postępowaniu nie zastosowano klauzul społecznych, o których mowa w Zarządzeniu
nr 1243/2015 r. Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy
i wybranych jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy.
§ 1
1. Kupujący zamawia, a Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia sprzętu komputerowego w ramach projektu „Szkoła badaczy”:
28 sztuk tabletów;
1 sztuki głośników.
szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do Umowy, zwanych dalej „Sprzętem”.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr RPMA.10.01.02-14-8057/17-00, zawartej dnia 8 grudnia 2017 r. pomiędzy Kupującym, a Województwem Mazowieckim reprezentowanym przez Zarząd Województwa Mazowieckiego, w imieniu którego działa Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.
§ 2
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby szkół z terenu dzielnicy śródmieście zgodnie z załącznikiem do umowy nr 1.
2. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Sprzedawcy w dni robocze w godzinach 800 - 1500.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w terminie 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Potwierdzeniem wykonania umowy będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez przedstawicieli Sprzedawcy i Kupującego po dokonaniu kontrolnej instalacji oraz wydaniu instrukcji używania, dokumentacji technicznej, dokumentów gwarancyjnych i innych niezbędnych dokumentów potwierdzających wskazane w załączniku do umowy dodatkowe wymagania dotyczące oferowanego sprzętu. Wstępna instalacja Sprzętu nastąpi w dniu dostawy Sprzętu. Przez instalację kontrolną rozumie się zainstalowanie i uruchomienie po minimum jednym egzemplarzu (odpowiednio dla każdego rodzaju sprzętu) w celu sprawdzenia jego zgodności z opisem szczegółowym zawartym w Załączniku nr 1 oraz prawidłowości działania. Podpisany przez strony protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury.
§ 3
1. Za odebrany Sprzęt Kupujący zapłaci Sprzedawcy, zgodnie z ofertą cenę:
a) za jeden tablet – cenę netto .............zł, podatek 23% VAT w kwocie ……………………./Podatek VAT w wysokości 23% w kwocie ...................................... zł Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego,
b) za jedną sztukę głośników – cenę netto .............zł, podatek 23% VAT w wysokości w kwocie …………………., cenę brutto ………….. zł (słownie: …………………… ………………………).
2. Łączne wynagrodzenie Sprzedawcy z tytułu wykonania umowy wynosi ………………….. zł brutto (słownie: ……………………………………………………), w tym podatek 23% VAT
w kwocie ……………………., (w tym podatek VAT w kwocie ……………………. Kupujący odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego).
3. Zapłata ceny będzie dokonana w terminie 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do kancelarii Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, lub do Referatu Funduszy Europejskich ul. Wspólna 65a, 00-687 Warszawa pokój 102, przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy wskazany na fakturze. Datą zapłaty będzie data obciążenia rachunku Kupującego. Podstawę do wystawienia faktury VAT stanowi protokół zdawczo - odbiorczy, o którym mowa w § 2 ust. 4.
4. Fakturę VAT należy wystawić na:
Miasto Stołeczne Warszawa,
Pl.Bankowy3/5,
00-950 Warszawa,
nr NIP 525-22-48-481, REGON: 01 52 59 640.
Na fakturze Sprzedawca umieści informację, że Odbiorcą i Płatnikiem faktury jest Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa.
5. Sprzedawca wystawi fakturę VAT wg złożonej Oferty, uwzględniającą ceny jednostkowe zamawianego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem towarów podlegających odwrotnemu obciążeniu.
6. Sprzedawca zobowiązany jest wskazać na fakturze numer umowy na podstawie której dokonał sprzedaży.
7. Sprzedawca wyraża zgodę na warunki płatności określone przez Kupującego.
8. Sprzedawca oświadcza, że cena podana w ofercie uwzględnia wszystkie elementy przedmiotu zamówienia oraz koszty realizacji dostawy i nie ulegnie zmianie.
9. Wydatek zawiera się w planie finansowym zgodnie z uchwałą nr XVII/414/2019 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 29 sierpnia 2019 r. dla Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, według klasyfikacji budżetowej – dział 801, rozdział 80195, § 4217, § 4219.
10. Kupujący dokonując płatności za zakupione towary stosuje mechanizm podzielonej płatności.
§ 4
1. Sprzedający gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych, winien spełniać wymagania norm UE.
2. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
§ 5
1. Sprzedawca zapłaci Kupującemu kary umowne:
1) za opóźnienie w przekazaniu przedmiotu umowy - w wysokości 0,2% ceny sprzedaży brutto określonej w § 3 ust.2, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, lecz nie więcej niż kwota wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 2.
2) za opóźnienie w naprawie lub wymianie elementów przedmiotu umowy - w wysokości 0,2% ceny sprzedaży brutto określonej w § 3 ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, liczony od pierwszego dnia po upływie terminu, o którym mowa w § 4 ust. 7, lecz nie więcej niż kwota wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 2.
3) w przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Sprzedawca - w wysokości do 20% ceny sprzedaży brutto określonej w § 3 ust. 2.
2. Sprzedawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w terminie 1 dnia od dnia otrzymania oświadczenia o jej naliczeniu. Kupujący jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Sprzedawcy bez konieczności dodatkowego powiadomienia, na co Sprzedawca wyraża zgodę.
3. Jeżeli potrącenie kar umownych z wynagrodzenia nie jest możliwe, Sprzedawca zobowiązuje się zapłacić kary umowne w terminie 1 dnia od dnia otrzymania wezwania do zapłaty przyjmującego formę noty księgowej.
4. Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Kupującego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
5. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia informacji o wystąpieniu okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego lub w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Kupujący może rozwiązać umowę w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Rozwiązanie umowy nastąpi w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po wygaśnięciu lub rozwiązaniu niniejszej umowy.
§ 6
Wykonanie umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., zwane dalej Rozporządzeniem) oraz wydanych na jego podstawie krajowych przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy.
§ 7
Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy,
a w szczególności dane go identyfikujące (imię, nazwisko, firma) przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, podlegają udostępnianiu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429).
§ 8
1. W imieniu Kupującego do nadzoru nad wykonaniem umowy upoważniony jest kierownik projektu „Szkoła badaczy” oraz Naczelnik Wydziału Oświaty i Funduszy Europejskich Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy lub osoba przez niego wskazana.
2. W związku z realizacją projektu „Szkoła badaczy”, Sprzedawca podda się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty, w tym Kupującego i Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, w zakresie prawidłowości realizacji projektu, w szczególności poprzez wgląd w dokumenty papierowe oraz elektroniczne, w tym także finansowe.
§ 9
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej:
a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.;
b) ograniczenia przez Kupującego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Kupującego i Sprzedawcy Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
4. Sprzedawca oświadcza, że znany jest mu fakt o braku możliwości dokonania cesji/faktoringu praw i obowiązków wynikających z umowy bez uprzedniej zgody Kupujący.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
§ 10
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Ewentualne spory mogące wyniknąć z niniejszej umowy rozpatrywane będą przez sądy powszechne dla siedziby Kupującego.
4. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania o każdej zmianie adresu i oświadczają, że ich aktualne adresy dla korespondencji są następujące:
a) Kupujący: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43;
b) Sprzedawca:
5. Za doręczone uznaje się pismo przyjęte bezpośrednio lub listem poleconym za pośrednictwem poczty, jak i zwrócone przez pocztę po dwukrotnym awizowaniu listu poleconego na powyższe adresy.
6. Niedopełnienie obowiązku określonego w ust. 4 powoduje ten skutek, że pismo wysłane na adres wskazany w ust. 4 uznaje się za doręczone także wówczas, gdy zostanie zwrócone z powodu nieaktualnego adresu.
7. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Kupującego, jeden egzemplarz dla Sprzedawcy.
...................................................... ....................................................
Kupujący Sprzedawca
Załącznik nr 1 do Umowy
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53, 00-679 Warszawa
Tablety – 28 sztuk
Lp. Nazwa podzespołu Parametry wymagane
1. Procesor Minimum ośmiordzeniowy procesor.
2. Przekątna wyświetlacza Minimum 10,5 cala.
3. Ekran dotykowy Tak
4. Rozdzielczość Minimum 2560 x 1600
5. Pamięć RAM Minimum 4 GB
6. Pamięć wbudowana Minimum 64 GB
7. Kamera Przednia: min 8 Mpix, nagrywanie filmów w rozdzielczości min. 1920x1080.
8. Wymagane zintegrowane złącza Minimum 1x USB, wejście zasilania
9. Czytnik kart pamięci Tak
10. Komunikacja Bluetooth, karta bezprzewodowa Wi-fi 802.11 a/b/g/n
11. Pojemność akumulatora Minimum 7030 mAh
13. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny.
14. Dodatkowe wyposażenie Etui na zamawiany tablet z funkcją podstawki
15 Waga Maksimum 500g.
16. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania,
w języku polskim;
Okres gwarancji udzielony przez producenta jest nie krótszy niż 2 lata.
Min. 2 lata gwarancji producenta na sprzęt. Serwis urządzenia musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Możliwość weryfikacji gwarancji na produkt bezpośrednio u producenta.
17. Stan Fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
Zespół Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego, ul. Konopczyńskiego 4, 00-335 Warszawa
Głośniki – 1 sztuka
Lp. Nazwa podzespołu/funkcji Parametry wymagane
1. Moc subwoofera min. 35 W
2. Moc głośnika satelitarnego min. 15 W
3. Wymagane zintegrowane złącza Jack 3.5mm
4. Typ min. 2.1
5. Pasmo przenoszenia Mieszczące się w przedziale 20Hz – 20kHz
6.. Dodatkowe wymagania Sprzęt posiada deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
Sprzęt posiada certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
Posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania,
w języku polskim;
Min. 2 lata gwarancji producenta na sprzęt. Serwis urządzenia musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. Możliwość weryfikacji gwarancji na produkt bezpośrednio u producenta.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej:
a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.;
b) ograniczenia przez Kupującego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Kupującego i Sprzedawcy Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
4. Sprzedawca oświadcza, że znany jest mu fakt o braku możliwości dokonania cesji/faktoringu praw i obowiązków wynikających z umowy bez uprzedniej zgody Kupujący.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie licytacji elektronicznej pn.: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Szkoła badaczy”
(znak sprawy ZP-38/19).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
− *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|