GuidZP400 |
d2d636bf-420b-4809-b32c-2111e817ca9c
|
Biuletyn |
631407-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowodworski
|
Regon |
13270034000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 765 32 90
|
Zamawiajacy fax |
22 765 32 91
|
Zamawiajacy email |
starosta.wnd@powiatypolskie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowodworski.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nowodworski.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowodworski.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat pokój 106
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
|
Numer referencyjny |
ZP.272.19.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546), w tym:
1) tablice samochodowe:
a) zwyczajne jednorzędowe,
b) zwyczajne dwurzędowe,
c) indywidualne jednorzędowe,
d) indywidualne dwurzędowe,
e) zabytkowe jednorzędowe,
f) zabytkowe dwurzędowe,
g) tymczasowe jednorzędowe,
h) tymczasowe dwurzędowe,
i) tymczasowe jednorzędowe badawcze,
j) tymczasowe dwurzędowe badawcze,
k) zwyczajne jednorzędowe zmniejszone,
l) tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone),
ł) profesjonalne jednorzędowe,
m) profesjonalne dwurzędowe;
2) tablice motocyklowe:
a) zwyczajne,
b) indywidualne,
c) zabytkowe,
d) tymczasowe,
e) tymczasowe badawcze,
f) profesjonalne;
3) tablice motorowerowe:
a) zwyczajne,
b) tymczasowe,
c) tymczasowe badawcze,
d) profesjonalne;
2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach,
o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach.
3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2018r.
poz. 1751 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547).
4. Termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
5. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości :
1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli wtórniki te są wydawane w kompletach): 10 240 kpl.,
2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli wtórniki te są wydawane w sztukach): 1 700 szt.,
3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki przedmiotowych tablic): 700 szt.,
4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki przedmiotowych tablic): 250 szt.
6. Warunki realizacji zamówienia:
1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń,
w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego,
tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B,
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3,
05-190 Nasielsk.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego.
5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji:
24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic.
6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów.
Informacje uzupełniające:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał zezwolenie (lub inne równoważne uprawnienie), od którego uzależnione jest prawo wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem (wykonywanie przedmiotu dostaw objętych zamówieniem jest działalnością regulowaną na mocy art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym,
tj. Dz.U. z 2018r., poz. 1990).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału
w postępowaniu określony przez Zamawiającego zostanie spełniony wyłącznie w sytuacji, gdy wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wykażą posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej.
W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku, Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotów trzecich.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował należycie, co najmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych dla pojazdów, zrealizowaną w sposób jednorazowy lub sukcesywny, o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) uzyskanej maksymalnie
w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełnia w całości co najmniej jeden z nich. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawcy wykazali spełnienie warunku łącznie (poprzez sumowanie wartości dostaw przez nich wykonanych), o ile sumowane dostawy były przez nich wykonywane w tym samym okresie, tj. maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy.
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek spełniają w całości samodzielnie – lub – w całości jest on spełniany przez podmiot trzeci, na zasoby, którego Wykonawca się powołuje. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca i podmiot trzeci wykazali spełnienie warunku łącznie (poprzez sumowanie wartości dostaw przez nich wykonanych), o ile sumowane dostawy były przez nich wykonywane w tym samym okresie, tj. maksymalnie w skali dwunastu kolejno następujących po sobie miesięcy.
Odnośnie doświadczenia zdobytego w ramach konsorcjum Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy mogą posługiwać się nim w celu wykazania spełniania postawionego przez Zamawiającego warunku wyłącznie w sytuacji, gdy mieli bezpośredni udział w realizacji wykonywanego przez konsorcjum zamówienia w zakresie powiązanym bezpośrednio z kategorią dostaw wskazanych przez Zamawiającego w ramach powyższego warunku udziału w postępowaniu lub pełnili rolę zarządczą dla całej umowy, w ramach której wykonywane były te dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem, tj. dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie
z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz. U. 2018 poz. 1990 z późn.zm.) a w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem, tj. dokument potwierdzający fakt wpisania Wykonawcy do odpowiedniego
rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosownych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546). Certyfikat niniejszy powinien być wydany przez właściwą jednostkę oceniającą zgodność przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i powinien dotyczyć wszystkich kategorii tablic rejestracyjnych wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 1-3 części III SIWZ. Zgodnie z art. 30b ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż w/w certyfikat, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do przedmiotowego certyfikatu, ani możliwości jego uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) formularz cenowy (którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ),
b) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy
(w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych
i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym),
c) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 7 pkt 1 części V SIWZ.
2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest wnieść wadium w kwocie dla: 7 000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn.zm.).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego,
tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku:
53 8009 1046 0019 8904 2002 0009
z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu przetargowym ZP.272.19.2019” wraz ze wskazaniem części, na którą (lub które) Wykonawca składa ofertę.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 11.12.2019 r., godz. 11:30.
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć
w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki), w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.12.2019 r., godz. 11:30.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
2) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do oferty.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
9. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
14. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 Pzp, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub:
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w sposób istotny w następujących przypadkach:
1) zmiany ilości dostaw w poszczególnych asortymentach dostarczanych tablic w sytuacji wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego, związanej z faktycznym zapotrzebowaniem na dany rodzaj tablic; zmiana może być dokonana w każdym
z asortymentów objętych umową, przy założeniu nieprzekroczenia łącznej wartości umowy wskazanej w § 4 ust. 4 umowy, i bez zmiany poszczególnych cen jednostkowych brutto, za które realizowane jest zamówienie;
2) zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, wskazanej w § 4 ust. 2 umowy, kiedy to stawka ta zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie;
3) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy oraz zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 4 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy to ceny jednostkowe brutto, na podstawie których rozliczana jest umowa oraz łączne maksymalne wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, zostaną dostosowane do obowiązujących przepisów w tym zakresie; z tym, że zmiana cen jednostkowych brutto zostanie dokonana bez ingerencji w ceny jednostkowe netto, stanowiące podstawę ustalenia cen brutto wskazanych w ofercie (zmianie w obrębie danej ceny jednostkowej ulegnie zatem wartość podatku VAT oraz wysokość ceny brutto), a korekta łącznego maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy
z tytułu realizacji umowy, zostanie dokonana w odniesieniu do tej jego części, która pozostała do wypłaty po zmianie obowiązujących przepisów i będzie dotyczyła wyłącznie dostaw, które będą realizowane po tej zmianie;
4) dodania nowych kategorii tablic rejestracyjnych do realizowanych dostaw, w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa określających te kategorie, o ile te nowe kategorie będą mieściły się w zakresie czterech kategorii podstawowych, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy; pod warunkiem, iż Wykonawca uzyska dla tych nowych kategorii tablic certyfikat, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy i przedstawi go Zamawiającemu, a cena za dostawę tych tablic będzie odpowiadała cenie brutto przypisanej dla danej kategorii podstawowej, zgodnie z zapisami § 4 ust. 1 umowy.
2. Zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2–6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dokonywane będą po spełnieniu wymogów wskazanych w przedmiotowej ustawie i na zasadach
w niej określonych.
3. Wprowadzane zmiany wymagają pisemnego uzasadnienia Strony wnioskującej o ich wprowadzenie.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|