Dostawa opatrunków podciśnieniowych wykorzystywanych w terapii trudno gojących się ran wraz z dzierżawą urządzeń.

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630795-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa opatrunków podciśnieniowych wykorzystywanych w terapii trudno gojących się ran wraz z dzierżawą urządzeń, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach nr 1-2 do SIWZ ( „Formularz oferty – formularz cenowy“).
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowią 2 zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d576d393-9e2f-4a27-be69-272f3062f88d
Biuletyn 630795-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Adres strony internetowej https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 9 ust.1 Pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20-081 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków podciśnieniowych wykorzystywanych w terapii trudno gojących się ran wraz z dzierżawą urządzeń.
Numer referencyjny EO/LA-2732/54/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa opatrunków podciśnieniowych wykorzystywanych w terapii trudno gojących się ran wraz z dzierżawą urządzeń, którego szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach nr 1-2 do SIWZ ( „Formularz oferty – formularz cenowy“). 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowią 2 zadania.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl b) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. 81 534 97 48, e-mail: iod@spsk1.lublin.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/ulotki, prospekty, zdjęcia, foldery itp. od producenta zawierające dokładne opisy zaoferowanego asortymentu w języku polskim z zaznaczeniem której pozycji opisu dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski)- dot.wszystkich pozycji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, c) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie, d) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, e) zmiany wielkości opakowania, Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu (w zaokrągleniu w górę) aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia, f) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, g) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o odpowiednią zmianę wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem (dotyczy tylko przypadku, gdy realizacja dostaw z niniejszej Umowy przekracza okres kolejno następujących po sobie 12 miesięcy), h) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze Stron umowy, w terminie do 30 dni licząc od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przedstawienie argumentów w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia (dotyczy tylko przypadku, gdy realizacja dostaw z niniejszej Umowy przekracza okres kolejno następujących po sobie 12 miesięcy).
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Tabela I 1. Jednorazowy zbiornik z żelem o pojemności 300 ml- 100 szt. 2. Jednorazowy zbiornik z żelem o pojemności 500 ml - 190 szt. 3. Jednorazowy zbiornik o pojemności 1000 ml - 10 szt. 4. Podkładka dociskająca opatrunek i folię - 45 szt. 5. Folia samoprzylepna, okluzyjna o rozmiarach 30,5x26 cm do mocowania i uszczelniania opatrunku-70 szt. 6. Zestaw opatrunkowy brzuszny- 5 szt. 7. Zestaw opatrunkowy piankowy/gąbkowy do terapii podciśnieniowej zawierający: - jałowy opatrunek koloru czarnego o rozmiarach 10x7,5x3,2cm, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE)-120 szt. 8. Zestaw opatrunkowy piankowy/gąbkowy do terapii podciśnieniowej zawierający: jałowy opatrunek koloru czarnego o rozmiarach 18x12,5x3,2 cm, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE) - 80 szt. 9. Zestaw opatrunkowy piankowy/gąbkowy do terapii podciśnieniowej zawierający: - jałowy opatrunek koloru czarnego o rozmiarach 26x15x3,2cm, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE) - 10 szt. 10. Zestaw opatrunkowy piankowy do podciśnieniowej terapii ran zawierający:-jałowy hydrofilowy z mikroporowej pianki koloru białego z polialkoholu winylowego nasączony wodą sterylną, utrzymujący wilgoć w obrębie rany, nie zwiększający swojej wielkości, odporny na rozciąganie do osłonięcia dużych naczyń i narządów o wymiarach 10x7,5x1cm - 20 szt. 11. Zestaw opatrunkowy piankowy do podciśnieniowej terapii ran zawierający:-jałowy hydrofilowy z mikroporowej pianki koloru białego z polialkoholu winylowego nasączony wodą sterylną, utrzymujący wilgoć w obrębie rany, nie zwiększający swojej wielkości, odporny na rozciąganie do osłonięcia dużych naczyń i narządów o wymiarach 10x15x1cm - 40 szt. 12. Jałowy hydrofilowy opatrunek koloru białego, z mikroporowej pianki z polialkoholu winylowego nasączony wodą sterylną, utrzymujący wilgoć w obrębie rany, nie zwiększający swojej wielkości, odporny na rozciąganie do osłonięcia dużych naczyń i narządów o wymiarach minimum 10x7,5cmx1cm- 10 szt. 13. Jałowy hydrofilowy opatrunek, koloru białego, z mikroporowej pianki z polialkoholu winylowego nasączony wodą sterylną, utrzymujący wilgoć w obrębie rany, nie zwiększający swojej wielkości, odporny na rozciąganie do osłonięcia dużych naczyń i narządów o wymiarach minimum 10x15cm x1cm - 30 szt. Tabela II Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran 3 szt. kompatybilne z opatrunkami z Tabeli 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis 1. Jednorazowy element łączący urządzenie terapeutyczne z drenem-podkładką w celu dostarczenia-podania płynu do rany - 30 szt. 2. Zestaw opatrunkowy do terapii instylacyjnej składający się z: - 2 opatrunków w kształcie spirali o rozmiarach 11x8x1,8 cm, podkładki dociskającej opatrunek i folię, z osadzonym drenem odprowadzającym wydzielinę z rany, samoprzylepna folia do mocowania i uszczelniania opatrunku - 30 szt. 3. Zestaw opatrunkowy do terapii instylacyjnej składający się z:- 2 opatrunków w kształcie spirali o rozmiarach 17x15x1,8 cm, wykonany z siatkowego poliuretanu(PE),podkładki dociskającej opatrunek i folię, z osadzonym drenem odprowadzającym wydzielinę z rany, z zaciskiem do drenu oraz złączem do podłączania drenu podkładki do drenu zbiornika z dołączonym drenem do podawania płynu do rany, zaopatrzona w zacisk oraz złączem do podłączenia do kasety podającej płyn, - samoprzylepna folia do mocowania i uszczelniania opatrunku - 30 szt. 4. Zestaw opatrunkowy duży do terapii instylacyjnej składający się z:- 2 opatrunków w kształcie spirali o rozmiarach 26x15x1,8 wykonany z siatkowego poliuretanu(PE), -podkładki dociskającej opatrunek i folię, z osadzonym drenem odprowadzającym wydzieliną z rany, z zaciskiem do drenu oraz złączem do podłączania drenu podkładki do drenu zbiornika, druga podkładka doprowadza płyn do opatrunku, z zaciskiem do drenu oraz złączem do podłączenia z kasetą podającą płyn.- samoprzylepna folia do mocowania i uszczelniania opatrunku- 30 szt. 5. Jałowy opatrunek o rozmiarach 61 x3,2 cm, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ), o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych - 30 szt.
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)