GuidZP400 |
183f56b8-3711-4e5a-9751-43cd84de4cf7
|
Biuletyn |
631418-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Gustawa Morcinka w Radlinie
|
Regon |
72935600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiosny Ludów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
287
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radlin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 558 417
|
Zamawiajacy fax |
324 558 417
|
Zamawiajacy email |
mzopo@radlin.pl
|
Adres strony url |
www.miasto.radlin.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 ljstopada 2012r - Prawo pocztowe lub osobi,scie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie , 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, III piętro, pokój 401 lub 408
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w Radlinie, w okresie styczeń – czerwiec 2020r., z podziałem na 6 zadań
|
Numer referencyjny |
SP 4.371.5.MM.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawa żywności dla Zamawiającego, od stycznia do czerwca 2020r., który to przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące zadania:
1) zadanie nr 1 – dostawy mięsa i produktów wędliniarskich, zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ,
2) zadanie nr 2 – dostawy świeżych owoców i warzyw, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 2 do SIWZ,
3) zadanie nr 3 – dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 3 niniejszej SIWZ,
4) zadanie nr 4 – dostawa produktów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 4 niniejszej SIWZ,
5) zadanie nr 5 – dostawa świeżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 5 do SIWZ
6) zadanie nr 6 – dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów, tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych i różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, którego wzór stanowi zał. Nr 6 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski (wzór – zał. Nr 13)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców :w terminie 3-ch dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.22 ust. 1 pkt 23) ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę , którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów, aktualnych na dzień złożenia oferty :
1) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega, w trybie art. 22a ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie pkt IV.4.2) i IV.4.3) SIWZ – wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 10 do SIWZ.;
2) aktualnego, na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, dotyczy to również spółki cywilnej; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku ustawowych zmian w przepisach regulujących postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i produktów wędliniarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz produktów wędliniarskich zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy świeżych owoców i warzyw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy świeżych owoców i warzyw, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonek rybnych i owocowo-warzywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-26T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mrożonych ryb, owoców i warzyw, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy mleka, śmietany, jogurtów, różnych serów, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy żwieżego pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy różnego rodzaju chleba, bułek, wyrobów cukierniczych, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych, olejów roślinnych, produktów przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, różnych produktów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy różnych produktów spożywczych, zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
|
| |