Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Miejscowość Krynica - Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631447-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331690002, 331831007, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju.
We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy
Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, fabrycznie nowe.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: postępowanie zostało podzielone na dziesięć wyszczególnionych poniżej części (pakietów):
opis części zamówienia:
Pakiet 1 Narzędzia chirurgiczne
Pakiet 2 Implanty ortopedyczne
Pakiet 3 Implanty ortopedyczne
Pakiet 4 Pojemnik, pokrywa, taca narzędziowa
Pakiet 5 Implanty ortopedyczne
Pakiet 6 Materiały medyczne
Pakiet 7 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
Pakiet 8 Akcesoria do artroskopii
Pakiet 9 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej
Pakiet 10 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej

Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5469fe8-45b9-4ec8-9369-42bd74325ccf
Biuletyn 631447-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
Regon 30058700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Krynica - Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 33-380
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 4712807, 4715196
Zamawiajacy fax 184 712 338
Zamawiajacy email zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony url www.szpital-krynica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-krynica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście luz za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju,ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, sekretariat dyrekcji
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju
Numer referencyjny SPZOZ-ZP-271-29/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego): nie dotyczy. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, fabrycznie nowe. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: postępowanie zostało podzielone na dziesięć wyszczególnionych poniżej części (pakietów): opis części zamówienia: Pakiet 1 Narzędzia chirurgiczne Pakiet 2 Implanty ortopedyczne Pakiet 3 Implanty ortopedyczne Pakiet 4 Pojemnik, pokrywa, taca narzędziowa Pakiet 5 Implanty ortopedyczne Pakiet 6 Materiały medyczne Pakiet 7 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej Pakiet 8 Akcesoria do artroskopii Pakiet 9 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej Pakiet 10 Narzędzia i akcesoria do diatermii chirurgicznej Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (Załącznik nr 4 do SIWZ) 5 ) Katalogi ze zdjęciami i numerami serii w języku polskim do oferowanych pozycji lub jego kopie (strony prezentujące wyrób) potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego 6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 7) próbki
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, w zakresie przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy zachowaniu umownych cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 35. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój , telefon (+48) 18 47 32 400, faks (+48) 18 47 32 700, e-mail: iod@szpital-krynica.pl  inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Rafał Grzesiak, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju, ul.Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, telefon (+48) 18 47 32 424., faks (+48) 18 47 32 700, e-mail: iod@szpital-krynica.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr SPZOZ-ZP-271-29/19 - zamówienie na Sukcesywną dostawę narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla SPZOZ – Szpitala im. dr J.Dietla w Krynicy-Zdroju. , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. INFORMACJE DODATKOWE : 1.Zamawiający informuje Wykonawcę o wynikającym z ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U z 2018 poz. 2191), uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej do tego celu platformy. W przypadku decyzji Wykonawcy o zamiarze przesyłania faktury w sposób wskazany w zdaniu poprzednim, Zamawiający (działając na wniosek Wykonawcy) przekaże Wykonawcy adres skrytki (konto), na który należy przesyłać ustrukturyzowaną fakturę. 2.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przez niego części umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis NARZĘDZIA CHIRURGICZNE SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis IMPLANTY ORTOPEDYCZNE SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis IMPLANTY ORTOPEDYCZNE. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis POJEMNIK, POKRYWA, TACA NARZĘDZIOWA. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33183100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis IMPLANTY ORTOPEDYCZNE. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis MATERIAŁY MEDYCZNE. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis NARZĘDZIA I AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis AKCESORIA DO ARTROSKOPII. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET NR 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis NARZĘDZIA I AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET NR 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis NARZĘDZIA I AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)