GuidZP400 |
ca6a12bb-c11a-40a7-9189-a689437271a7
|
Biuletyn |
631456-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
|
Regon |
00000001021100
|
Zamawiajacy adres ulica |
Alojzego Felińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5618000, 5618017, 5618018,
|
Zamawiajacy fax |
22 5618093
|
Zamawiajacy email |
kancelaria.ias.440000@mf.gov.pl , przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oprogramowania biurowego
|
Numer referencyjny |
PN/35/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup 195 szt. oprogramowania biurowego Microsoft Office Standard 2019 MOLP GOV lub oprogramowania równoważnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadiumw wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 0/100 zł),
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 Ustawy, dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
4. Zmiany treści umowy zostaną dokonane w formie aneksu do umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dostarczania produktów o nie gorszych lub wyższych parametrach w przypadku niezawinionego braku możliwości sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu produktów zgodnych z przedłożoną ofertą, za zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa niż cena pierwotnie zaoferowanych produktów. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji potwierdzającej właściwości produktów. Okoliczność wykazania braku dostępności na rynku obciąża Wykonawcę. 6. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia).
|
IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane
|