sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. Heleny Modrzejewskiej w Zakopanem w roku 2020.

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Zakopane - Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630418-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie
z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152)
3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj.
I Mięso i wędliny
II Artykuły nabiałowe
III Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory
IV Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka
V Pieczywo
Zamawiający informuje, że pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietów od I do IV jest godzina 9:15 a w zakresie pakietu V jest godzina 6:45. 3.3. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj, aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej.
Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f8bef9a-9f39-4a16-af8e-e9e776abcf48
Biuletyn 630418-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Zakopane - Zakopiańskie Centrum Edukacji im. H. Modrzejewskiej
Regon 49189327900000
Zamawiajacy adres ulica Kasprusie
Zamawiajacy adres numer domu 35A
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 2012786,
Zamawiajacy fax 18 2012786
Zamawiajacy email sekretariat.zce@zakopane.eu,
Adres strony url www.zce.zakopane.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zce.zakopane.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zce.zakopane.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba główna Zakopiańskiego Centrum Edukacji im H. Modrzejewskiej 34-500 Zakopane ul. Kasprusie 35a pokój 110
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji im. Heleny Modrzejewskiej w Zakopanem w roku 2020.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152) 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj. I Mięso i wędliny II Artykuły nabiałowe III Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory IV Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka V Pieczywo Zamawiający informuje, że pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietów od I do IV jest godzina 9:15 a w zakresie pakietu V jest godzina 6:45. 3.3. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj, aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Uwaga! Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w ust. 1 pkt 13 Siwz
Inne dokumenty niewymienione 1) Do oferty należy załączyć: druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 2) Do oferty należy załączyć wyceniony przez Wykonawcę załącznik nr 9 do SIWZ „Kalkulacja cenowa oferty przetargowej dla pakietu...” osobno na każdy z pakietów na które Wykonawca składa ofertę. Brak załączenia do oferty wycenionego załącznika nr 9 (dla wybranego pakietu) spowoduje, że oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Wszystkie pozycje kalkulacji cenowej wybranego pakietu muszą być wypełnione. 3) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach: - ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy - Zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto podana w druku oferty, cena netto pozostanie bez zmian.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki ZCE w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152) Zamawiający informuje, że pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietu 1 jest godzina 9:15. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia Pakietu 1 zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych do stołówki ZCE w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152). Zamawiający informuje, że pakiet zawiera maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietu 2 jest godzina 9:15. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach mleka i przetworów mlecznych. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia Pakietu 2 zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa artykułów sypkich, przypraw, przetworów do stołówki ZCE w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów sypkich, przypraw, przetworów w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152) Zamawiający informuje, że pakiet zawiera maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietu 3 jest godzina 9:15. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach miodu. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia Pakietu 3 zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa owoców, warzyw, mrożonek, ryb i jaj do stołówki ZCE w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców, warzyw, mrożonek, ryb i jaj w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152) Zamawiający informuje, że pakiet zawiera maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietu 4 jest godzina 9:15. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach ryb oraz przy dostawie jaj, aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia Pakietu 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki ZCE w Zakopanem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa w roku 2020 na potrzeby stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem, w tym na potrzeby żywienia dzieci przedszkolnych, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1152) Zamawiający informuje, że pakiet zawiera maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od odpowiednich środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. W cenę oferty ma być też wliczony koszt rozładunku towarów i ich wniesienia do magazynu Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wymaganym terminem dostawy w zakresie pakietu 5 jest godzina 6:45. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 14 dni), licząc od dnia dostawy. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście i telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, do 12 godzin od dnia i godziny zgłoszenia niezgodności. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. Zamawiający informuję, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja, skład surowcowy produktu itp.) a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa, jakość itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną maksymalnie do nabycia przez Zamawiającego w terminie zamówienia. Podane ilości artykułów żywnościowych nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub ilości osób żywionych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia Pakietu 5 zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto za całość dostaw danego pakietu
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)